Kominek w superstacji

211. Data: 2010-12-23 18:14:01

Temat: Re: Kominek w superstacji
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

p?rform?rka napisał(a):

> [...]
> znudzenia
> powtarzasz wciąż te same oklepane frazesy o rzekomej
> twojej kulturze i rzekomym wyedukowaniu i swoich skrajnych poglądach,
> że to aż mdłości u
> prowokuje - w tym względzie jesteś boleśnie monochromatyczny.
> Od dwóch lat nie słyszę od ciebie nic nowego, jesteś zaskorupionym w
> swoim ciasnym
> światku neurotykiem(cholerykiem).....
> A elitą to ty może ze zdjęcia się pocierałeś pod pachami, przez
> co może czujesz sie elitą. Agresywna? Nie nie jestem, raczej zimna

Tak zauważyłem twój post to normalnie zero agresji, aż w oczach mi
staneło przedmieście krakowskie z tymi rozmodlonymi co na wszystkich
pluli.

212. Data: 2010-12-23 18:22:32

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-23 19:06, Qrczak pisze:
> Dnia 2010-12-23 18:13, niebożę medea wylazło do ludzi i marudzi:

> Gdybym chciała o tym coś napisać, mocno przyprawiona byłaby ta opowiastka.

Nie żałuj sobie zatem.

Ewa

213. Data: 2010-12-23 21:29:59

Od: p?rform?rka <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Gru, 21:48, Lebowski <lebowski@*****.net> wrote:

> Nie swiruj flanelciu

Czyżbym nie wyrażała się jasno na psm?(retoryczne)
--
p?rform?rka

214. Data: 2010-12-23 21:59:21

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Lebowski napisał(a):

> No jak 2 lata czytasz globa, to nic dziwnego, ze ci juz wali na dekiel.
> Proponuje zapytac sie jeszcze raz siebie, tak dla pewnosci.
> A najlepiej, jakbys pisala do siebie na priva, bo twoje pytania sa chyba
> odrobinke zbyt osobiste ;)

No widzisz, w jakimś stopniu chciała ci pomóc, a ty ją tak
traktujesz...mówiłem patologia.

215. Data: 2010-12-23 22:00:08

Od: p?rform?rka <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Gru, 22:44, Lebowski <lebowski@*****.net> wrote:

> No jak 2 lata czytasz globa, to nic dziwnego, ze ci juz wali na dekiel.

Na przestrzeni dwóch lat nie regularnie, raczej bardzo
fragmentarycznie,ale do oceny jego stanu wystarczy kilka postów.
A ty nie czytasz globa? Ubiegając cię zapytam: A tobie nie
szkodzi jego pieniactwo?(ret)

> Proponuje zapytac sie jeszcze raz siebie, tak dla pewnosci.

Pytam cię retorycznie co w efekcie oznacza, że zyczę sobie, żebyć się
więcej do mnie nie zwracał, wiec skoro dodaję retorycznie
liczę, że mnie co najmniej splonkujesz, możesz sobie też
poużywać, wyzywając mnie - ty mnie juz nie jestes w stanie zaskoczyć.

> A najlepiej, jakbys pisala do siebie na priva, bo twoje pytania sa chyba
> odrobinke zbyt osobiste ;)

Mogę ci jeszcze w czymś pomóc - nędzo emocjonalna?
--
p?rform?rka

216. Data: 2010-12-23 22:05:26

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

p?rform?rka napisał(a):

> [...]
> poużywać, wyzywając mnie - ty mnie juz nie jestes w stanie zaskoczyć.

> Mogę ci jeszcze w czymś pomóc - nędzo emocjonalna?

No ja czytasz kilka postów i wyrabiasz sobie zdanie o drugiej osobie,
bez podstawowej wiedzy, no to rzeczywiście prostactwo jak z chlewika.

A co wy byscie zrobili?;)
SOL INVICTVS
Od dziś już z górki:
Zaglądacie czasem do starych książek?