Kominek w superstacji

21. Data: 2010-12-22 13:19:44

Temat: Re: Kominek w superstacji
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisal w wiadomosci
news:iesten$qbs$1@news.onet.pl...

> Uzytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisal w wiadomosci
.googlegroups.com...

> Bo tylko tak sie liczy....
> Reszta to nie milosc, a sojusze.....

Czy aby na pewno?

22. Data: 2010-12-22 13:21:44

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisal w wiadomosci
news:f61d0dfe-18a0-4e8c-a2e9-ae35884f0e61@s9g2000vby
.googlegroups.com...

> Moze kiedys.

A moze nigdy.

> W tym temacie ciagle jest sporo niewiadomych,
> wiec wszystko przed nami :)

Przed nami albo za... kurtyna, wystarczy, ze jest jakis zakaz fizyczny i do
widzenia.

23. Data: 2010-12-22 13:26:27

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Ghost" <g...@e...pl> napisal w wiadomosci

> Uzytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisal w wiadomosci

.googlegroups.com...

> Czy aby na pewno?

Tak na to patrze.

Albo sie kogos kocha/lubi i..... wybacza drobiazgi, ewentualnie negocjuje
kwestie bardziej wkurzajace.

Albo zawiera sojusz
negocjujac warunki umowy.
Wtedy mamy do czynienia z relacjami: spelnij warunki od a do z, a zastanowie
sie nad ewentualna relacja. (a w przypadku Pimpusia: a bede Cie od biedy
tolerowac).

Moze gdzies te dwie strategie spotykaja sie. Kwestia dyskusyjna.

MK

24. Data: 2010-12-22 13:31:40

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Gru, 14:21, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:
> Uzytkownik "Hanka"
> A moze nigdy.

Pozostaje w nadziei.
Przynajmniej w zakresie swoich mozliwosci.

> Przed nami albo za... kurtyna, wystarczy, ze jest jakis zakaz fizyczny i do
> widzenia.

Sklaniam sie ku niekonwencjonalnym rozwiazaniom.
Jednak, stamtad do potwierdzen empirycznych
daleka droga.
Wiec, moze kiedys, a moze faktycznie nigdy...

25. Data: 2010-12-22 13:43:00

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego nieboze Vilar wylazlo do ludzi i marudzi:

> [...]
>
> Tak na to patrze.
>
> Albo sie kogos kocha/lubi i..... wybacza drobiazgi, ewentualnie negocjuje

A to nie to samo?

> [...]
> Cie od biedy tolerowac).
>
> Moze gdzies te dwie strategie spotykaja sie. Kwestia dyskusyjna.

A pakt o nieagresji podpisac mozna pózniej, dlugo pózniej...

Qra

26. Data: 2010-12-22 13:46:25

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Tak na to patrze.
>
> Albo sie kogos kocha/lubi i..... wybacza drobiazgi, ewentualnie negocjuje

Bo sie dostaje cos co pokonuje te drobiazgi. Zeby stanac twardo na gruncie
scislych rozwazan trzeba by zdefiniowac "kocha".

27. Data: 2010-12-22 13:46:54

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Re: Kominek w superstacji
Wiadomość:

Lebowski napisał(a):

> I komu to robilo roznice? Znasz tutaj kogos, kto pokazal, ze nie jest
> amatorem wylgaryzmow globa?
> Gdybym choc raz zobaczyl, ze nie tolerujesz takiej kultury, to na pewno
> nie napisalbym, ze sie przyjebalas do mnie.
> A tak to co to za roznica, czy odpiszesz na chamstwo mi czy komus innemu?
" Polub najpierw siebie i zacznij sie szanowac, a wtedy Twoja
sympatia
bedzie miala byc moze dla mnie jakas wartosc."

Wreszcie lebowski coś psychologiczego napisał, no właśnie trzeba
siebie kochać by dać miłość, lub żeby miłość otrymać w innym przypadku
mamy zaborczość, która przywiązuje pod jakiś mit który ani jej ani
jego nie wyraża.

28. Data: 2010-12-22 13:48:40

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisal w wiadomosci
> Dnia dzisiejszego nieboze Vilar wylazlo do ludzi i marudzi:

.googlegroups.com...

> A to nie to samo?

Raczej nie.
Wrecz zdecydowanie nie.
Drugi koniec tego samego kijka :-)
Ale to jak ze szklanka "do polowy" (pusta/ pelna).
Niby ta sama szklanka, a jednak to, w której polowie utkniesz robi wielka
róznice.

> A pakt o nieagresji podpisac mozna pózniej, dlugo pózniej...
>
> Qra

Wiesz co mnie tu dziwi?
Zwyczaj odpowiadania zanim przeczyta sie caly tekscik.

MK

29. Data: 2010-12-22 13:51:43

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Bo sie dostaje cos co pokonuje te drobiazgi. Zeby stanac twardo na gruncie
> scislych rozwazan trzeba by zdefiniowac "kocha".

Zacznijmy od definicji lingwistycznych :-P.

A tak serio, dlatego unikam sojuszy.
Jesli nie ma "tego czegos, co pokonuje", utrzymanie sojuszu wymaga wiele
czasu i energii.... traconych i tak na darmo. Monkey business jednym slowem.

Mozna to nazwac szukaniem "rzeczy prawdziwych".
Pytanie tylko, czy nie sa dobrem rzadkim.

MK

30. Data: 2010-12-22 13:56:23

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
n.googlegroups.com...

Re: Kominek w superstacji
Wiadomość:

Lebowski napisał(a):

> [...]

siebie kochać by dać miłość, lub żeby miłość otrymać w innym przypadku
mamy zaborczość, która przywiązuje pod jakiś mit który ani jej ani

____

Globek, ale są ludzie poobijani, tak?
I co oni mają zrobić? Czekać aż ktoś zdobędzie się na wysiłek i
ich...oswoi?
A i tak w większości przypadków pogryzą dotkliwie (patrz Pimpuś).

Iść do terapeuty i zrobić solidne porządki?
Jak robić te porządki "na sucho", kiedy najlepszym lekarstwem jest i była
"zwykła miłość"? (np. taka o jakiej wspomniała Ixi, w gaciach, czy
szlafroku, przy piecu/kominku/kaloryferze, z kubkiem kakao i książką w
łapce)?

Nie jestem w stanie szastać prostymi odpowiedziami na prawo i lewo.

MK

A co wy byscie zrobili?;)
SOL INVICTVS
Od dziś już z górki: