,,Komisji specjalnej z tego nie będzie!"

11. Data: 2018-02-01 21:50:51

Temat: Re: ,,Komisji specjalnej z tego nie będzie!"
Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

> A ty piszesz, że JEST, a tu
jednak nie ma.

Nie dostałeś???
LOL

> I wyskakujesz z "no i" podając linki, że wcześniej też
nie było.

,,Wcześniej" - czyli za PO. Uściśl.
Zadłużenie ZUS jest ogromne i nie jest to wynik polityki finansowej PiS. Linki
pochodzą z okresu ,,rządów" PO.
No ale oczywiście twoja retoryka jest prostacka: PO nasrało, a PiS ma to sprzątnąć i
to natentychmiast, jeśli ma ciebie przekonać.
LOL
No tak to nie działa. Daj PiS na porządki po PO też chociaż te 8 lat :->

> No to w końcu JEST na emerytury czy nie ma

Przecież ci POwiedzieli twoi informatorzy, że nie ma.
To im wierz.
LOL

12. Data: 2018-02-02 07:07:53

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-02-01 o 21:50, i...@g...pl pisze:

> ,,Wcześniej" - czyli za PO. Uściśl.

Uściślij.
Wcześniej, czyli również za pis.

> Zadłużenie ZUS jest ogromne i nie jest to wynik polityki finansowej PiS.

Nie bredź.
Napisałaś wyraźnie, że teraz JEST.
Dlaczego znowu kłamiesz?

> No ale oczywiście twoja retoryka jest prostacka: PO nasrało, a PiS ma to sprzątnąć
i to natentychmiast, jeśli ma ciebie przekonać.

Bredzisz.
Zwróciłem ci uwagę, że nadal NIE MA, choć ty twierdzisz, że JEST.
Kolejny raz sprostowałem twoje kłamstwo.

> LOL

LOL

> No tak to nie działa. Daj PiS na porządki po PO też chociaż te 8 lat :->

To tak nie działa.
To, że nazwiesz rozpierdalanie kraju porządkami, nie zmienia tego, że
dałaś się oszukać.
Już teraz jest taki burdel, że oni sami tego nie ogarniają, a co dopiero
będzie po 8 latach...

LOL

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

13. Data: 2018-02-02 23:56:17

Od: f...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Kviat napisał:

> http://innpoland.pl/140823,przybywa-emerytow-w-zus-i
e-brakuje-pieniedzy-na-wyplate-swiadczen

Klon portalu Lisa.

Brakowało już dawno temu. Wiadomo było że zabraknie już w 1999r
kiedy Petru od Balcerka namawiał na OFE.
Dlatego już w 2013 zaczęto ciąć. Standardowy link.
http://www.rp.pl/artykul/1040236-Emerytury-beda-cora
z-nizsze.html

Lisy już nie mają brania w PL, mało kto to kupuje.

14. Data: 2018-02-02 23:59:00

Od: f...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Kviat napisał:

> Podpalić mieszkanie i powołać zespół, który będzie prowadził dialog, czy
> się ładnie pali... Bezcenne.

https://twitter.com/PrawyPopulista/status/9593727969
66113280

Wystarczyło nie przeginać pały, mowa o Grossie.

15. Data: 2018-02-03 17:05:52

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Otóż to.

16. Data: 2018-02-03 17:22:48