Re: Komora zero w lodowce - sprawdza sie?

From: Marta <u...@o...pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Komora zero w lodowce - sprawdza sie?
Date: Sat, 04 Mar 2006 11:45:25 GMT

> l...

> Na niezamrażającego się _tłustego_ łososia?

O ile moja wiedza o organizmach zywych nie myli, to wszystko wlasnie ubite
czyli swieze, tluste czy nie, to zawiera wode.
W/g wszelkich znanych ludzkosci praw natury woda nie miesza sie z tluszczem.
Woda to jedna sprawa, a tluszcz inna. Takze, wedlog wszelkich dotychczas
znanych ludzkosci praw Boskich i natury, woda przy -1 zawsze zamarzala.
Niewatpliwie producentowi lodowki udalo sie odkryc nowe prawa rzadzace natura
i w jego lodowkach, przy minus jeden, woda nie zamarza.

Tak na marginesie:

DANE:
1/ pol roku
2/ tlusty losos
3/ zadowolenie z lodowki z komora zero

WNIOSKI:
1/ Autor /ka oswiadcza, ze w strefie zero doskonale przechowuje sie swieze
mieso i ryby, ale podaje tylko jeden przypadek wykorzystania tej strefy
w ciagu pol roku z udzialem jednej tylko probki tzn. ryby
(niezamrazajacego sie_tlustego_lososia).
Dla uwiarygodnienia opinii, proponuje intensyfikacje badan. Proponuje,
przeprowadzenie wiekszej liczby eksperymantow, na wiekszej gamie probek, w
krotszym okresie czasu.

2/ Niewatpliwie autor /ka maja dostep do lodowek wykorzystujacych nowe,
nieznane nikomu prawa natury. Wynika ze w/g tych praw woda
przy -1 jednak nie zamarza.
Powiem: odkrycie na miare e = mv2.
Nie bez zawisci stwierdze, to bedzie zrodlem dochodow liczacych sie w
niewyobrazalnych dla zwyklego smiertelnika sumach.
Proponuje opatentowac zanim ukradna.

3/ Autor /ka ma dostep do jeszcze nie odkrytego gatunku, (a przynajmniej nie
znanemu szerokiemu ogolowi) niezwykle interesujacego gatunku
ryby, cytuje: " niezamrazajacego sie_tlustego_lososia" koniec cytatu.
Niezamarzajacy losos?
Proponuje niezwlocznie oglosic w jakims naukowym periodyku, zanim ktos
podkradnie odkrycie.

4/ Mizerna racja i baza i wiarygodnosc do wydawania jakiejkolwiek miarodajnej
opinii, mysle ze nie tylko w tym, ale i jakimkolwiek innym przypadku