Re: Komorki GSM zwiekszaja inteligencje i stumuluja rozwoj mozgu u dzieci

1. Data: 2000-05-17 15:48:57

Temat: Re: Komorki GSM zwiekszaja inteligencje i stumuluja rozwoj mozgu u dzieci
Od: b...@f...ar.szczecin.pl (Robert Dziaman) szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem doprawdy o co ci chodzi z tym "won", sadze ze to pomylka, twierdze
nawet ze ciekawe jest to co piszesz, zwlaszca ze sam jestem posiadaczem
komorki od kilku lat, i przyznam ze niejednokrotnie zastanawialem sie nad
skutkami mojego romansu z tym urzadzeniem.
Powracajac do listu, zadam wyjasnien....
Robert Dziaman
2. Data: 2000-05-17 16:20:08

Od: Dariusz <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Robert Dziaman wrote:

> Nie wiem doprawdy o co ci chodzi z tym "won", sadze ze to pomylka,

mam nadzieje.

> [...]
> skutkami mojego romansu z tym urzadzeniem.

> Powracajac do listu, zadam wyjasnien....

Zadac oczywiscie mozesz jak za cos zaplacisz.
ale do rzeczy

BBC ma serwer i tam sa informacje na temat tego raportu
po prostu piszcie bezposrednio do Stewarta.

Ja mu moge przekazac wasze zapytania, ale i odpowiedz bedzie wtedy z
drugiej reki.

Ale nie oczekuj katastrofy.
To jest jednak wieloletni biznes, i jak z papierosami
o skutkach ubocznych i odszkodowania bedzie sie pisalo w nastepnym
pokoleniu.

Jak na razie komorka stymuluje rozwoj mozgu i zwieksza stopien
inteligencji u tych, ktorych uklad nerwowy jeszcze sie buduje.
D.

3. Data: 2000-05-18 08:38:50

Od: Michal Jerz <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dariusz wrote:

> mam nadzieje.
>
> twierdze
> Jak na razie komorka stymuluje rozwoj mozgu i zwieksza stopien
> inteligencji u tych, ktorych uklad nerwowy jeszcze sie buduje.

To dlatego dresy nic nie zmadrzaly, bo rozmawialy tylko na 5 sek.
Stymulacja zbyt krotka, a i stadium wyjsciowe cieniutkie...

MJ

testy pilnie!
Zdrowi ludzie zyja w brudzie - Czeste mycie jednak skraca zycie
Antykoncepcja
Keszcze
Re: Odp: Exobiologia???