Komputerowe wspomaganie diagnostyki obrazowej

1. Data: 2001-12-06 09:58:12

Temat: Komputerowe wspomaganie diagnostyki obrazowej
Od: "Rafał Chłopek" <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
zaczynam pisać pracę magisterską na powyższy temat
i zamierzam napisać program, który w pewnej dziedzinie wspomagałby
lekarzy przy stawianiu diagnozy i szukam konkretnego obiektu do analizy.
Mam na razie propozycję napisania programu który oceniałby
zaawansowanie osteoroporozy na podstawie zdjęć rentg. kręgosłupa
w projekcji poprzecznej ale szukam jeszcze czegoś innego. Czy ktoś
z Was mógłby podsunąć jakiś pomysł ? Potrzebuje również pewnej liczby
zdjęć z postawioną diagnozą (min. kilkanaście).

Z góry dziękuję za wszelką pomoc.
pozdrawiam
Rafal

2. Data: 2001-12-06 10:38:13

Od: NakaiSuzuki <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Interesuje Cię tylko diagnostyka obrazowa, czy też mikroskopowa? Jeśli ta
ostatnia też, to służe pomocą (np. mogę Ci przysłać moje reprinty, jak
chcesz, to podaj adres fizyczny).

----------------
Krzysiek, FEBP
----------------
Jeśli nie wiesz co robisz, rób to porządnie

3. Data: 2001-12-07 17:45:41

Od: "Psychiatria Online" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> z Was mógłby podsunąć jakiś pomysł ? Potrzebuje również pewnej liczby
> zdjęć z postawioną diagnozą (min. kilkanaście).

Może to pomoże:

Komputerowa analiza obrazu biomedycznego. Wstep do
morfometrii i patologii ilosciowej - K. Zielinski,
http://medbook.com.pl/towar/1233.htm

Wiem, że swego czasu Fundacja Batorego wspomagała powstanie serwisu o
technice medycznej, ale nie pamiętam adresu. Poszukaj poprzez
www.batory.org.pl
--
---
Pozdrowiania

4. Data: 2001-12-07 23:34:14

Od: "Maras" <M...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli chodzi o pomysł, to kiedyś byłem bardzo zainteresowany zastosowaniem
czegoś takiego w dermatologii. Poza zwykłymi zdjęciami i ich porównaniem
możnaby opisać inne elementy, jak miejsce występowania czy też obraz z pod
mikroskopu.

Maras

LYSIENIE
luszczyca w poznym wieku
Melatonina
TVP1 program o kanibalizmie : ludzie moga przezyc bez jedzenia 50-60 dni ?
Wodogłowie