Komu egzorcyzm...komu mitrę komu zestaw do mszy, komu tefilim...a może wachadełko...!?

1. Data: 2007-05-09 21:13:44

Temat: Komu egzorcyzm...komu mitrę komu zestaw do mszy, komu tefilim...a może wachadełko...!?
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niezłe jaja... ;)

"JEŻELI TY LUB BLISKA CI OSOBA ŻYJE W SMUTKU, JEŻELI TWOJEMU LUB JEJ ŻYCIU
BRAKUJE SŁOŃCA, SPOKOJU WEWNĘTRZNEGO I CZUJE SIĘ NIESZCZĘŚLIWA ---JEST NA TO
LEKARSTWO---STARY I SPRAWDZONY PRZEZ INNYCH = EGZORCYZM. SĄ EGZORCYZMY,
KTÓRYMI MOŻE SIĘ POSŁUGIWAĆ KAŻDY Z NAS i TAK SAMO SKUTECZNE JAK EGZORCYŚCI,
ALE O WIELE TANIEJ --- NAWET KILKAKROTNIE !!!!!!!!! POZA TYM TEKST
EGZORCYZMU, KTÓRY MOŻESZ ODE MNIE OTRZYMAĆ --- MOŻESZ STOSOWAĆ NIESKOŃCZENIE
WIELE RAZY !!!!!!!! ZA JEDYNE 50 ZŁ TWÓJ SMUTEK czy BLISKIEJ CI OSOBY
ZAMIENI SIĘ W RADOŚĆ !!!!! CZY WARTO TAK DŁUZEJ CIERPIEĆ ???? NIE ZWLEKAJ,
SZKODA ŻYCIA NA TO !!!!!"
http://tinyurl.com/25ovxu

"Obecnie na sprzedaż posiadam Oryginalną Mitrę Księdza Biskupa Tadeusza
Zawistowskiego - Bpa seniora łomżyckiego. Mitrę dostałem bezpośrednio od
Biskupa do kolekcji. Niestety muszę ją sprzedać , ponieważ chciałbym zakupić
sobie pastorał".
http://tinyurl.com/2epldh

"Do sprzedania posiadam nową walizkę (zestaw do odprawiania mszy św.) ,
który kupiłem na prezent dla pewnego księdza , ale on go nie chciał. Zestaw
jest nowiutki , w skład niego wchodzi : Kielich , patena , 2 świece , krzyż
, kropidło , naczynie na oleje święte oraz bielizna kielichowa - krótko
mówiąc wszystko to co jest na zdjęciu. Tylko teraz możesz to kupić na
allegro. Nie będe wystawiać tej aukcji kilka razy."
http://tinyurl.com/2emxyl

"Z prawdziwym żalem rozstaję się z tym przedmiotem. Ale niestety życie
czasem dyktuje takie warunki. Tefilin, czyli filakterie - jeden z
najcenniejszych i najważniejszych przedmiotów rytualnych w Judaiźmie. Jak
widać na zdjęciach, filakterie są zaopatrzone w pudełka ochronne -
platerowane z reliefem murów Jerozolimy. W środku wyściełane są czerwonym
zamszem. Do tego dodaje również welwetową torbę z haftami.
Tefilin składa się z dwóch pudełeczek wykonanych z koszernej skóry. To z
literą Szin (od słowa Szaddaj - Wszechmogący) nazywa się Szel rosz i zakłada
się na głowę, natomiast Szel jad na lewę ramię (ten tefilin jest dla
praworęcznych), dłoń i palce. W pudełeczkach znajdują się zwitki pergaminu z
cytatami z Tory - przepisane przez sofera. W Szel rosz - są to cztery osobne
zwitki, w Szel jad - jeden, na którym powtórzone są owe cztery z Szel rosz.
Tefiln został wykonany w Elad, w firmie Pe'er HaSTam Josefa Belza.
Tefilin cały czas przechowywany był w pudełkach. Nic nie mogło pozbawić go
koszerności. Jedyny mankament - naderwany zawiasik w platerowanym pudełku."
http://tinyurl.com/29qh6w

"JÓZEF BAJ I JEGO NIEZWYKŁE WAHADŁA"
"Józef Baj jest znanym nie tylko w Polsce, ale i za granicą konstruktorem i
wytwórcą wahadeł. Jego wahadła używane są dosłownie na całym świecie. Są
cenione jako narzędzie badawcze i terapeutyczne. Wielu ludziom przywróciły
zdrowie a nawet ocaliły życie. Warszawski konstruktor posiada w domu mnóstwo
podziękowań od ludzi, którzy je stosują. Mimo, że w pracowni radiestezyjnej,
którą prowadzi od wielu lat z Barbarą Leśniewską, stworzono już ponad 100
różnych modeli wahadeł, ciągle powstają nowe.
OD WAHADEŁ ZWYKŁYCH DO WAHADEŁ UNIWERSALNYCH
Niestety lata powojenne nie sprzyjały temu, aby poświęcić się radiestezji. W
naszym kraju nie było możliwości kształcenia się w tym zakresie, zdobycia
wiedzy radiestezyjnej na specjalistycznych kursach czy seminariach. O
kupieniu jakiejkolwiek literatury umożliwiającej samokształcenie można było
jedynie pomarzyć. Dopiero powstanie w 1976 roku w Warszawie Stowarzyszenia
Radiestetów umożliwiło Józefowi Bajowi kontakt z radiestezją. Zapisał się na
pierwszy organizowany przez stowarzyszenie kurs. Ponieważ jego uczestnicy
nie mieli czym ćwiczyć, wykonał wahadełka. Okazało się, że posiada znakomity
talent radiestezyjny, który potrzebuje tylko podbudowy teoretycznej i
ukierunkowania. A kiedy już pogłębił swoją wiedzę radiestezyjną, postanowił,
że po przejściu na emeryturę poświęci się całkowicie konstruowaniu wahadeł.
Jego produkty stawały się coraz doskonalsze a swoją oryginalnością i
precyzją zaskakiwały nawet najbardziej wymagających radiestetów.
Najpierw Józef Baj zaczął konstruować zwykłe wahadła neutralne, których
najbardziej poszukiwały osoby, chcące zająć się radiestezją. Jednak dość
szybko w jego warsztacie zaczął powstawać również coraz bardziej
wyspecjalizowany sprzęt. Warszawskiego konstruktora zainteresowały przede
wszystkim prace znanych radiestetów francuskich A. Belizala, L. Chaumery,
P.A. Morela oraz Enela. Na podstawie opisu pierwowzoru wahadła uniwersalnego
zaczął wykonywać własne modele. Powiada się, że modele wahadła uniwersalnego
pana Józefa są najlepsze ze wszystkich dziś dostępnych i to nie tylko w
Polsce, ale na całym świecie. Jego sprzętem posługują się radiesteci na
wszystkich kontynentach. Dziś w warsztacie Józefa Baja powstają dwa
podstawowe typy wahadeł uniwersalnych : wahadło WU-5.4 i WU-6.6. Oba wahadła
posiadają kształt kulisty i zbudowane są ze specjalnie dobranego drewna. W
ich wnętrzu umieszczona jest bateria magnetyczna w postaci półkul. WU-5.4
oznacza wahadło o średnicy 5 cm zaopatrzone w baterię z 4 półkulami
natomiast WU-6.5 wahadło o średnicy 6 cm posiadające baterię znacznie
silniejszą, bo składającą się z 6 półkul. Oba wahadła posiadają pałąk
osadzony końcami na biegunach. Do pałąka umocowany jest sznurek z trzema
węzłami do pracy w zakresie promieniowania elektrycznego, magnetycznego i
elektromagnetycznego. Wahadła uniwersalne mogą być używane w bardzo szerokim
zakresie. Podstawowe zastosowanie znajdują w diagnostyce i chromoterapii
czyli leczeniu za pomocą oddziaływań związanych z kolorami radiestezyjnymi.
Wahadło uniwersalne uważane jest za najdoskonalszy, najbardziej
wszechstronny ze sprzętów radiestezyjnych. W rękach doświadczonego
radiestety staje się ono znakomitym narzędziem, dającym niebywale
wszechstronny wgląd w otaczający nas świat niewidzialnych wibracji.
Umożliwia również wysyłanie uzdrawiających energii. Wahadło uniwersalne jest
bardzo czułym urządzeniem, dlatego też gdy upadnie na ziemię lub zostanie
czymś uderzone, rozregulowuje się. Józef Baj potrafi świetnie stroić takie
wahadła. Otóż ustawia on rozstrojone wahadło na własnym kolorze osobistym
(ogólne wibracje ciała odpowiadające określonej barwie). Następnie bierze je
w dłonie, koncentrując się na mentalnym ustawieniu jego kolorów według
oznaczeń. Po 1,5 do 3 minut kolory wracają na swoje miejsce i wahadło działa
prawidłowo. To wspaniała i niespotykana zdolność.
Pan Józef stworzył też popularną wersję wahadła uniwersalnego zwanego
"uproszczonym wahadłem uniwersalnym UWU". Posługiwanie się nim jest bardzo
proste. Zarówno sprawdzanie brakujących kolorów jak i ich generowanie.
Wystarczy chwycić za koralik w odpowiednim kolorze umieszczony na nitce
wahadła. Wahadłem UWU, w przeciwieństwie do wahadła uniwersalnego, mogą
posługiwać się nawet osoby początkujące.
SERIA SPECJALISTYCZNYCH WAHADEŁ LECZNICZYCH
Cenioną konstrukcją Józefa Baja jest wahadło profilaktyczne WP. Emituje ono
specyficzny rodzaj promieniowania wzmacniającego organizm. Zaleca się
stosować je profilaktycznie np. w okresie epidemii grypy, w przypadkach
ogólnego osłabienia i wyczerpania, a także w rekonwalescencji po przebytych
chorobach. Równie unikalne jest też wahadło z pamięcią B II. Jest ono tak
zbudowane, że umożliwia akumulację promieniowania radiestezyjnego i
przechowywania go przez długi okres w pamięci. Dlatego też B II jest
znakomitym narzędziem do pracy na mapach i planach, do podejmowania
poszukiwań zaginionych osób i przedmiotów.
Unikalne rozwiązania konstrukcyjne zawiera również tzw. uniwersalny zestaw
wahadeł. Składa się on z 49 wahadeł o różnym przeznaczeniu. Zestaw umożliwia
wykonywanie pracy radiestezyjnej w bardzo szerokim zakresie od podstawowych
czynności, takich jak np. wykrywanie cieków wodnych czy siatki szwajcarskiej
(rodzaj promieniowania tworzącego sieć o oczkach 2 na 2,5 m) poprzez
sprawdzanie żywności i teleradiestezję do diagnozy medycznej oraz pomocy w
terapii wielu schorzeń. Ciekawym pomysłem warszawskiego konstruktora jest
umieszczenie w zestawie kompletu wahadeł "pierwiastki życia". Wahadła tego
typu zawierają próbki niezbędnych człowiekowi do życia mikroelementów i
pierwiastków. Umożliwiają one badanie, czy dany pierwiastek występuje we
właściwej ilości w organizmie, pożywieniu bądź innych substancjach. W
przypadku stwierdzenia niedoboru istnieje możliwość oddziaływania
uzupełniającego ów niedobór. Wahadło oddziałuje na organizm człowieka przy
pomocy wysyłanych wibracji właściwych dla brakującego pierwiastka. W
uniwersalnym zestawie wahadeł można również znaleźć komplet wahadeł
"medycyna naturalna", które wysyłają wibracje takich substancji, jak
propolis, mumio, koci pazur (una de gato), kryształ górski, bursztyn i
żeń-szeń. W komplecie są też wahadła pomocne w łagodzeniu dolegliwości
klimakterium, w kuracji odmładzającej i terapii schorzeń seksualnych.
Wahadło odmładzające emituje wibracje indiańskiego ziela hayacan, a wahadło
leczące zaburzenia organów płciowych generuje częstotliwości substancji pien
tzu pian stosowanej w chińskiej medycynie ludowej.
W warsztacie Józefa Baja i Barbary Leśniewskiej powstają też inne wahadła
pomocne m.in. we wzmacnianiu systemu odpornościowego (wahadła "Mocrea",
"Padma 28", "M i M" czy "Pau d'Arco"), do usprawnienia krążenia płynów
limfatycznych (wahadło W.M.L.), do likwidacji szoku i lęku (wahadło z
esencjami ratunkowymi dra Bacha) oraz do pomocy w odbudowie komórek
organizmu (komplet wahadeł z solami Schuesslera). Warto wymienić też
unikalny zestaw wahadeł z lekami znad Amazonki takimi jak słynna Vilcacora i
inne. Bardzo cenione przez terapeutów są również znakomite wahadła z
mikroelementami i równymi preparatami leczniczymi."
Posiadam 3 sztuki wahadeł:
* UWU - uproszczone wahadło uniwersalne
* wahadełko z pamięcią /akumulatorkiem/ "BAJ II"
* IZIS
Dodatkowo w zestawie znajduje się pokrowiec na wahadełka.
http://tinyurl.com/2d4fsu

2. Data: 2007-05-09 21:45:33

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky napisał(a):
> Niezłe jaja... ;)
(...)

Ale nie mają w sprzedaży tego, czym odżywiać się należy dłuższy czas,
aby siedząc pod drzewem figowym móc naśladować "wczesnego" Buddę - a ta
substancja to też produkt ż.t.p. ptasi ;-)
A ja mogłabym sprzedać takie właśnie drzewo do medytacji - moja figa
jest już sporym drzewem... Komu figowiec, komu?

--
XL wiosenna
Uwaga: to konto jest kontynuacją poprzedniego, którego profil znajdziesz

3. Data: 2007-05-09 21:56:25

Temat: Re: Komu egzorcyzm...komu...!?
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> A ja mogłabym sprzedać takie właśnie drzewo do medytacji - moja figa
> jest już sporym drzewem... Komu figowiec, komu?

Ależ są [w kawałkach]:
2020

A tu jeszcze coś dla ambitnych:
http://www.allegro.pl/item191221293_odziez_kaplanska
_koloratka_do_koszuli.ht
ml
;)

4. Data: 2007-05-09 22:00:03

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky napisał(a):
> Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> Ależ są [w kawałkach]:
> http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=706
2020

Nie ma! Ptasich ... żadnych tu nie sprzedają... (Budda 7 dni spędził na
medytacjach pod figowcem, odżywiając się jedynie tym, co z niego spadło,
a nie były to tylko figi...)

5. Data: 2007-05-10 01:57:21

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przechodzicie samych siebie :-))
Ciekawe gdzie dojdziecie.

Trzymam za Was kciuki, żeby tylko niezbyt bolało :-)

ett

6. Data: 2007-05-10 08:38:30

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

2020

> Nie ma! Ptasich ... żadnych tu nie sprzedają... (Budda 7 dni spędził na
> medytacjach pod figowcem, odżywiając się jedynie tym, co z niego spadło,
> a nie były to tylko figi...)

Aaaa -chodziło ci o JAJA?! ;)
Ależ proszę bardzo! ;P
http://tinyurl.com/ynn472
I to tylko wybór z tych do spożycia! ;)

7. Data: 2007-05-10 09:35:14

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "eTaTa" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Przechodzicie samych siebie :-))
> Ciekawe gdzie dojdziecie.
>
> Trzymam za Was kciuki, żeby tylko niezbyt bolało :-)
>
> ett

...to jak piszesz na klawiaturze
trzymając równocześnie [za nas] kciuki?
Małymi czy serdeczne też wdrażasz? ;P

8. Data: 2007-05-10 10:09:54

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "eTaTa" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> ...to jak piszesz na klawiaturze
> trzymając równocześnie [za nas] kciuki?
> Małymi czy serdeczne też wdrażasz? ;P

Łatwo poznać po "jeśłi".
Ma z gaju.
ett

9. Data: 2007-05-10 11:31:44

Od: "Jakub A. Krzewicki" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

środa, 9 maja 2007 23:13. carbon entity 'Sky' <s...@o...pl> contaminated
pl.soc.religia with the following letter:

> Niezłe jaja... ;)

Jeszcze to wahadełko najbardziej przydatne...

> http://tinyurl.com/2d4fsu

PS. Dlaczego umieszczasz je koło urządzeń klechowskich? Jedno z drugim jak
wół do karety...

--
,,Nie ma nic wspanialszego niż wolni ludzie'' --- Lama Ole Nydahl.

10. Data: 2007-05-10 11:42:24

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki napisał(a):
> [...]
>

> Jeszcze to wahadełko najbardziej przydatne...

> PS. Dlaczego umieszczasz je koło urządzeń klechowskich? Jedno z drugim jak

Wszystko to "ma się" bardzo ściśle jedno do drugiego: to po prostu
rekwizyty, rekwizyty... nie załatwiające niczego, jeśli się nie ma
umiejętności/kwalifikacji i powołania do korzystania z nich... A krążą
wśród ludzi dlatego, że jednym niczego nie załatwiły i oni sprzedają, a
następni kupują, bo myślą, że coś nimi załatwią... i tak dalej...
Zamiast się zająć sednem.

--
[...]

okreslcie sie
spotkałem się z kolegą
snia mi sie autobusy
Podsłuchują MONiaków u psychiatrów?! ;)
Maniacy: macie porąbane...geny. Lepiej się od razu... ;)