Komu, komu ?

1. Data: 2005-05-06 14:30:43

Temat: Komu, komu ?
Od: "Dziadek" <d...@p...invalid.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam przecudnej urody kwiaty kaktusów - pokaz slajdów z podkładem muzycznym
(delikatnym) oraz piękne zdjęcia natury - przeróżnej, ale przyrody. Chętnie
prześlę jako załącznik do maila - 1,9 MB i 700 KB. Leci szybko. Oczywiście
bezinteresownie, tylko jedyna prośba - o adres bez "utrudnień" - bym mógł
zrobić "odpowiedz nadawcy", załączyć pliki i ciach w Polskę a nie wycinać z
adresu No spam czy cuś takiego.
--
Pozdrawiam ciepło
Dziadek (już emeryt, buuuu)

2. Data: 2005-05-06 14:34:58

Temat: Re: Komu, komu ?
Od: "Dziadek" <d...@p...invalid.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziadek wrote:

> pliki i ciach w Polskę a nie wycinać z adresu No spam czy cuś takiego.

A fe, nieładnie zrobiłem - nie tylko w Polskę oczywiście, również "w Świat"
--
Pozdrawiam ciepło
Dziadek

nowa wiosna i świeże zdjęcia
14-15 V, Szczecin, PAMIĘTAJCIE O OGRODACH - WIOSNA, X Kiermasz Ogrodniczy, Miejsce: Wały Chrobrego.
Czy ktoś wie
Jablonka
Targi ogrodnicze w Krakowie - ostrzeżenie