Kończę studia

1. Data: 2000-07-14 14:46:16

Temat: Kończę studia
Od: "Elżbieta Buczyńska" <e...@d...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Jestem pierwszy raz pozdrawiam wszystkich

Kończę w tym roku studia , biorę rentę rodzinną. Renta przysługuje mi do 25
roku obecnie mam 24.
Myślałam że jeśli pójdę na jakieś studia to będę dostawało jeszcze rentę
przez rok okazało się że kończąc studia kończy mi się renta.
Czy mogę dalej się kształcić dostając rentę.
Z pozdrowieniami
Ela

1. Data: 2000-07-18 14:07:57

Temat: Re: Kończę studia
Od: "dla wtajemniczonych Piernix" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elżbieta Buczyńska" <e...@d...agh.edu.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> przez rok okazało się że kończąc studia kończy mi się renta.
> Czy mogę dalej się kształcić dostając rentę.
Jeśli pójdziesz na dzienne studia to mogą cię cmoknąć w cudzysłów. Jesteś
na prawie,
tak samo rzecz się ma z alimentami, póki jesteś na dziennych alimenty ci
przysługują,
w momencie podjęcia przez ciebie pracy tracisz kasę z renty lub alimentów.

1. Data: 2000-07-18 19:35:35

Temat: Odp: Kończę studia
Od: "Roman Stachowiak" <r...@a...odn.zgora.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik dla wtajemniczonych Piernix <k...@p...onet.pl> w wiadomości
do grup dyskusyjnych napisał:8l1lbu$ihp$...@n...onet.pl...

> [...]
> 25
> Jeśli pójdziesz na dzienne studia to mogą cię cmoknąć w cudzysłów. Jesteś

Renta rodzinna przysługuje w trakcie nauki WYŁĄCZNIE do końca roku
kalendarzowego, w którym kończysz 25 lat. To czy jesteś na studiach
dziennych czy nie, nie ma znaczenia.

Roman

1. Data: 2000-07-20 02:36:48

Od: "dla wtajemniczonych Piernix" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Roman Stachowiak" <r...@a...odn.zgora.pl> napisał w
wiadomości news:bk2d5.17202$pD2.342283@news.tpnet.pl...

> [...]
>
> Renta rodzinna przysługuje w trakcie nauki WYŁĄCZNIE do końca roku
> kalendarzowego, w którym kończysz 25 lat. To czy jesteś na studiach

Od kiedy? W mojej rodzinie jest taka sytuacja. Chłopak ma rentę po ojcu i
tyra na dziennych,
inaczej ma obowiązek donieść w zębach dokumenty o fakcie podjęcia pracy lub
zarejestrowania w " bidzie ".
Zresztą moja rodzicielka też tak miała. W momencie podjęcia pracy straciła
kasę.

1. Data: 2000-07-22 12:22:40

Od: "Roman Stachowiak" <r...@a...odn.zgora.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik dla wtajemniczonych Piernix <k...@p...onet.pl> w wiadomości
do grup dyskusyjnych napisał:8lbkie$1bq$...@n...onet.pl...

> [...]
> zarejestrowania w " bidzie ".
> Zresztą moja rodzicielka też tak miała. W momencie podjęcia pracy straciła

Oczywiście, chodzi o granicę wieku (25 lat). Potem nie ma znaczenia na
jakich studiach jesteś. Natomiast jeśli chodzi o sprawę podejmowania dalszej
nauki przed ukończeniem tych 25 lat, to sprawa jest otwarta. Mój
siostrzeniec kilka razy zdawał na studia, nie dostawał się, więc podejmował
naukę w różnych szkołach pomaturalnych - za każdym razem w innej. W tym roku
we wrześniu kończy 25 lat i koniec. Żadne dalsze nauki mu nie pomogą.

Roman

Jeśli ktoś interesuje się astronautyką...
wakacje
Stachura
Stachura
wakacje