Kończe wyprzedaz mulin: DMC- 1,20; Anchor - 1,00zł

1. Data: 2003-09-29 19:37:29

Temat: Kończe wyprzedaz mulin: DMC- 1,20; Anchor - 1,00zł
Od: "kadrel" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny,
Zabierajcie to ode mnie bo nie mam juz miejsca aby sie uciskac z
wielgachnymi wieszakami, na których niewiele zostało.
Anchor mam ponad 900 motków. DMC- niecałe 700.
Oczywiście tych najpopularniejszych kolorów juz nie ma, ale ja czesto
zastepuje te w legendzie tymi, które akurat mam. I wychodzi ładnie.
Aha, mam jeszcze Aide 16 i 18, białą, 140cm szerokości. po 55zł/metr. Tez
chętnie sie pozbędę.
Cóż.... zmieniam branżę na bardziej opłacalną...

Kasia

1. Data: 2003-09-29 20:36:04

Temat: Re: Kończe wyprzedaz mulin: DMC- 1,20; Anchor - 1,00zł
Od: "JotHa" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A masz cos do szydelka ?
Cos na koronki i na ciuchy do ubrania ? :-)

Pozdrawiam
Asia

1. Data: 2003-09-30 05:23:23

Od: "madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

To może w końcu doczekam się zdjęć wzorów które zamówiłam w maju a których
Pani mi nie przysłała :((( Moim zdaniem było to bardzo nieładne zagranie
poniewaz jeszcze nigdzie nie spotkałam się ze sklepem lub kimś oferującym
wzory, kto sprzedwałby wzory bez zdjęcia - na dobrą sprawę nawet nie wiem co
mam wyszywać :(( A poza tym pisałam też o tym wcześniej jeden ze schematów
był niepełny i Pani na prośbę uzupełnienia go też nie raczyła odpowiedzieć
:(((

Proszę o kontakt - myślę że możemy się jakoś porozumieć tak żeby wszystcy
byli zadowoleni :)

--
****** Magda *******
Białystok GG 1582381

1. Data: 2003-09-30 06:50:45

Od: "kadrel" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "madziula" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> To może w końcu doczekam się zdjęć wzorów które zamówiłam w maju a których
> Pani mi nie przysłała :(((

Owszem, przysłałam. Nawet mam od Pani maila z podziękowaniem.

1. Data: 2003-09-30 11:30:12

Od: "madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Owszem, przysłałam. Nawet mam od Pani maila z podziękowaniem.

może powstrzymam się w tym momencie od komentarza przynajmniej na razie

--
****** Magda *******
Białystok GG 1582381

1. Data: 2003-10-01 11:01:55

Od: "Joanna" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> chętnie sie pozbędę.
> Cóż.... zmieniam branżę na bardziej opłacalną...

Witam
Mam pytanie jak można zamówić u Pani te muliny oraz jak wygląda przesyłka.
Pozdraiwam
Joanna

1. Data: 2003-10-01 11:40:52

Od: "" <i...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora