Re: Koniec z Broszkami z Cepelii...

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Koniec z Broszkami z Cepelii...
From: XL <i...@g...pl>
Date: 08 Dec 2017 21:27:35 GMT

silvio balconetti <s...@i...invalid> wrote:
> Am 08.12.2017 um 11:51 schrieb Jakub A.
>>

> Panie Jakubie, jestem daleko, wiec moze slabiej widze i rzadki mam
> kontakt z wasza rzeczywistoscia

O tak. Dlatego nie ogarniasz. Przecież już mówiłam, że za PiS-em nie
nadążycie. Może mały pomocniczy teścik na inteligencję?

Wybierz jedną odpowiedź do każdego pytania:

Pytanie nr 1:
Co było 2 lata temu?
a) Konstytucja 3 Maja
b) rozebrano Pałac Kultury
c) wygrane wybory PiS

Pytanie nr 2:
Kto mistrzowsko i efektywnie poprowadził kampanię wyborczą PiS w 2015?
a) Bronisław Komorowski
b) Radosław Sikorski
c) Beata Szydło

Pytanie nr 3:
Kto przez ostatnie dwa lata odwalił kawał dobrej roboty jako premier RP?
a) Kazimierz Marcinkiewicz
b) Doda
c) Beata Szydło

Pytanie nr 4:
Kto musi odpocząć i przygotować się przed kolejnym zadaniem?
a) kot Prezesa
b) koń, który mówi
c) Beata Szydło

Pytanie nr 5:
Co będzie za dwa lata?
a) kolejne wybory
b) Mucha zaśpiewa basem na festiwalu w Sopocie
c) Kaczyński przejedzie na pasach ciężarną zakonnicę

333-)

--
XL ,,Demokracja bez wartości zamienia się w jawny lub zakamuflowany
totalitaryzm". Jan Paweł II