Konika w krzyżykach...

1. Data: 2003-09-22 07:41:24

Temat: Konika w krzyżykach...
Od: " Aiszka" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

poszukuję.
Nie musi być rozmiarów Kossaka, ale mógłby być większy od pocztówki.
I jeśli mozna jeszcze powybrzydzać - to niezbyt dużo kolorów, bo nie zdążę
wyhaftować, a to terminowy prezent.
Liczę na Was:)))))))))))

1. Data: 2003-09-22 08:14:58

Temat: Re: Konika w krzyżykach...
Od: "bella" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Nie musi być rozmiarów Kossaka, ale mógłby być większy od pocztówki.
> I jeśli mozna jeszcze powybrzydzać - to niezbyt dużo kolorów, bo nie zdążę

poszlo na priv

belunia

1. Data: 2003-09-22 09:03:29

Od: " Aiszka" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

bella <b...@a...pl> napisał(a):

> poszlo na priv
>
> belunia

Dziękuję, doszło.
Tylko za Chiny ludowe nie mogę otworzyć tego większego załącznika, z
rozszerzeniem .rar.
Podpowiedz mi, a ja spróbuję otworzyć go na wszystkie znane mi sposoby.

Pozdrawiam słonecznie:))))

1. Data: 2003-09-22 09:59:22

Od: "bella" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rozszerzeniem .rar.
> Podpowiedz mi, a ja spróbuję otworzyć go na wszystkie znane mi sposoby.

to juz chyba nie ja :)
ja wyslalam .zip (ki)
b.

1. Data: 2003-09-22 13:45:57

Od: aga <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Aiszka napisał:

> Tylko za Chiny ludowe nie mogę otworzyć tego większego załącznika, z
> rozszerzeniem .rar.

Wydaje mi się, że do otworzenia skompresowanego pliku z rozszerzeniem
.rar, musisz posiadać program WINRAR. Podejrzewam, że masz na komputerze
tylko WINZIPA, a z tego, co zdołałam stwierdzić, nie obsługuje on
formatu .rar. Program mozna znaleźć w sieci.

Pozdrawiam ze słonecznej i cieplutkiej Łodzi

AGA- cka

1. Data: 2003-09-22 15:16:07

Od: "Connie" <c...@f...spam.silesianet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"aga" napisała:
> [...]
> tylko WINZIPA, a z tego, co zdołałam stwierdzić, nie obsługuje on
> formatu .rar. Program mozna znaleźć w sieci.

Otóż to: wpisz w google'u "winrar download", a wyskoczy Ci cale mnostwo
stron, z ktorych mozesz go sobie sciagnac. Polecam, osobiscie bylam do
niedawna pewna, ze go nie polubie, ale jest bardzo przyjemny i skuteczny w
zakresie pakowania :o)

Pozdrawiam,
Connie (W-wa)

1. Data: 2003-09-25 18:57:56

Temat: Aga i Connie:))
Od: " Aiszka" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki za podpowiedź.
Okazało się, że facet też bywa przydatny do robótek ręcznych;)
Mój miał na swoim kompie winrara i udało się rozpakować plik.

Pozdrawiam cieplutko, choć piszę nieco zgrabiałymi z zimna rękami.
Z okna widzę elektrociepłownię, a zimno mam w mieszkanku, że hej:(

1. Data: 2003-09-25 20:53:03

Temat: Re: Aga i Connie:))
Od: "Connie" <c...@f...spam.silesianet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" Aiszka" napisała:
> Pozdrawiam cieplutko, choć piszę nieco zgrabiałymi z zimna rękami.
> Z okna widzę elektrociepłownię, a zimno mam w mieszkanku, że hej:(

A ktora elektrocieplownie - tak zapytam z ciekawosci? Bo ja tez jedna widze,
konkretnie EC Siekierki w W-wie... ;o)

Pozdrawiam zapakowana we flanelke znad kubka cieplej herbatki - tez zimno!
Connie (W-wa)

1. Data: 2003-09-26 13:55:20

Temat: Connie:))
Od: " Aiszka" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Connie <c...@f...spam.silesianet.pl> napisał(a):

> [...]
> konkretnie EC Siekierki w W-wie... ;o)
>
> Pozdrawiam zapakowana we flanelke znad kubka cieplej herbatki - tez zimno!

A ja EC Karolin pod Poznaniem.
Dobrze, że dziś u nas słonecznie.
Pozdrawiam mniej zziębnięta,
Aiszka (Koziegłowy)

1. Data: 2003-09-26 14:31:53

Od: "Joanna " <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

bella <b...@a...pl> napisał(a):

> poszlo na priv
>
> belunia

dostalam fioła na punkcjie haftu zwłaszcza miniaturowego moze mi cos
przeslecie, najlepiej na j...@g...pl

dzięki :-)) joanna

jestem w Krakowie- i co dalej?
Poznań - wyjazd do Bobowej