Konkurs bez nagród ;-)

1. Data: 2002-10-12 19:21:07

Temat: Konkurs bez nagród ;-)
Od: n...@m...adresu (ja_tylko_przejazdem) szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Ta grupa wydala mi sie najodpowiedniejsza do zadania mojego pytania :)
Nie bijcie, jesli sie pomylilem!

A sprawa jest taka:
Oglaszam dwa konkursy bez nagrod:) Pierwszy teraz, drugi zaraz po
rozstygnieciu pierwszego :) Zadanie jest takie: nalezy wymyslic JEDNO
zdanie, og ktorego mogloby zaczynac sie opowiadanie... Nie jakies
konkretne, raczej ogolne. Chodzi jednak o cos troche oryginalniejszego
od "Za gorami za lasami..." ;) Tak, aby rozwiniecie moglo byc wlasciwie
na dowolny temat...

Oczywiscie zaraz po zakonczeniu "konkursu" wyjasnie, do czego owo zdanie
bylo mi potrzebne i jaki jest sens drugiego konkursu:)) Mam nadzieje, ze
moj pomysl Wam sie spodoba...

pozdrawiam,
ja tylko goscinnie, wiec sie nie przedstawiam:)

1. Data: 2002-10-12 19:28:40

Temat: Re: Konkurs bez nagród ;-)
Od: "Mania" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ja_tylko_przejazdem" news:ao9sn3$98k$1@news.tpi.pl...

:)

podejście nr 1:

Stał.

;)
Mań

1. Data: 2002-10-12 19:32:00

Od: "Lia" <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"ja_tylko_przejazdem" wrote:

"zadzwonił budzik....."
--

Lia

1. Data: 2002-10-12 19:38:45

Od: "Natalia" <n...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przejrzyste cegły podskoczyły z radości na widok muzycznie uzdolnionego
żubra.

1. Data: 2002-10-12 19:40:07

Od: "sd_" <l...@s...dogs.lie> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ja_tylko_przejazdem" <n...@m...adresu> napisał w wiadomości
> [...]
> konkretne, raczej ogolne. Chodzi jednak o cos troche oryginalniejszego
> od "Za gorami za lasami..." ;) Tak, aby rozwiniecie moglo byc wlasciwie

Zaczne od przywitania...

(bez aluzji :))
sd_

1. Data: 2002-10-12 19:40:59

Od: "Mania" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mania" news:ao9t4b$b74$1@news.tpi.pl...
> "ja_tylko_przejazdem" news:ao9sn3$98k$1@news.tpi.pl...

podejście nr 2:

Konkurs bez nagród ;)

;)
Mań

1. Data: 2002-10-12 19:43:31

Od: "Mania" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ta grupa wydala mi sie najodpowiedniejsza do zadania mojego pytania :)
> Nie bijcie, jesli sie pomylilem!

IMO jak najbardziej ta grupa - wszelkie experymentowania oczekiwane :)

>Mam nadzieje, ze
> moj pomysl Wam sie spodoba...

jasne :))))

Mań

1. Data: 2002-10-12 20:08:40

Od: "Saulo" <d...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-10-13 05:20:49

Od: "Pyzol" <p...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"ja_tylko_przejazdem"

> [...]
> konkretne, raczej ogolne. Chodzi jednak o cos troche oryginalniejszego
> od "Za gorami za lasami..." ;) Tak, aby rozwiniecie moglo byc wlasciwie

Moj tip na I nagrode:

"Dzien dobry, ja tutaj goscinnie, wiec sie nie przedstawiam...."

;)
Kaska

1. Data: 2002-10-13 10:05:05

Temat: Odp: Konkurs bez nagród ;-)
Od: "Melisa" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bezdomnym i Bezimiennym zwali mnie wspolmieszkancy..."

Melisa

Lenin
Dzien Zdrowia Psychicznego - moj rysunek plus zapowiedz
cd retruetalk
jak mam to rozumiec???
Re: zaciskanie pięści