Konkurs na logo pl.rec.ogrody

1. Data: 2001-03-23 18:51:37

Temat: Konkurs na logo pl.rec.ogrody
Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Może wzorem pl.misc.samochody zrobimy sobie nalepkę typu "logo"
niekoniecznie na samochody ale np. na czapeczki i koszulki?
Kto jest za?
Od teraz, poszkuje się sponsorów na ufundowanie nagród za zajęcie I, II i
III miejsca tudzież 3 wyróżnień.
Należy wybrać:
maksymalnie 5 osób = kapitułę i w tym jej przewodniczącego;
[on sobie resztę uczestników (pomagierów) dobierze, chyba, że "demokracja"
zwycięży i wówczas ogólne głosowanie].
No i jeszcze takiego do roboty co to wszystko pozbiera do kupy.
pozdr. Jerzy

2. Data: 2001-03-24 19:24:00

Temat: Re: Konkurs na logo pl.rec.ogrody
Od: Krzysztof Koterba <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy wrote:
> Może wzorem pl.misc.samochody zrobimy sobie nalepkę typu "logo"
> niekoniecznie na samochody ale np. na czapeczki i koszulki?
> Kto jest za?

Ja.

> Należy wybrać:
> maksymalnie 5 osób = kapitułę i w tym jej przewodniczącego;
> [on sobie resztę uczestników (pomagierów) dobierze, chyba, że "demokracja"
> zwycięży i wówczas ogólne głosowanie].

Akurat teraz trwa glosowanie na logo pl.rec.foto - demokratyczne. Moz na
sobie popatrzec na ich dyskusje i pzrebieg glosowania.

--
Pozdrawiam serdecznie :-)
Krzysiek Koterba

3. Data: 2001-03-24 20:25:57

Od: "Jacek Kaliszan" <k...@o...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Misio" <m...@r...zax.pl> napisał w wiadomości
> Jestem za !
> - ale dlaczego nie na samochód ? - to też jest jednak znak rozpoznawczy -

Dwa lata temu taką nalepke podczas zlotu u Bogusława R na tylna szybe
samochodu zaproponowałem.
Forma podobna do tak zwanej Pe elki z tym że zamiast napisu PL był napis
pl.rec.ogrody
Mozna zmodyfikowąc forme o dodatkowe elementy graficzne -> Patrz logo
jakie juz mamy na stronie grupowej u kolegi Wolskiego.
Uszanowanie
Jacek

4. Data: 2001-03-25 07:33:41

Od: "Misio" <m...@r...zax.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Jestem za !
- ale dlaczego nie na samochód ? - to też jest jednak znak rozpoznawczy -
miło by było np spotkać innego grupowicza w trasie - np na jakimś parkingu
:)
Pozdrowienia.
Misio

5. Data: 2001-03-25 23:41:23

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

W podziece za zawracanie Wam glowy na tej grupie swoimi pytaniami
( hehe...bedzie ich coraz wiecej) bylbym zaszczycony i czulbym sie mniej
zobowiazany
dajac na "fundusz "nagrod cos ze swoich prac w drewnie np taka okolo 30 cm
czaple lub zurawia
:)
Wydaje mi sie, ze ktorys z organizatorow powinien przed " rozpisaniem" tego
konkursu wszystko zgromadzic to u siebie ( komu i gdzieja wyslac na priv
oczywiscie)
:)))
Z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

6. Data: 2001-03-26 00:31:12

Od: "Jagoda" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jerzy <0...@m...pl> napisał:

> Może wzorem pl.misc.samochody zrobimy sobie nalepkę typu "logo"
> niekoniecznie na samochody ale np. na czapeczki i koszulki?
> Kto jest za?

Ja jestem za ... Kiedyś Magdalena B podsunęła takie piękne pomysły .
Czy ktoś pamięta ???

Pozdrawiam - Jagoda

7. Data: 2001-03-26 01:33:01

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

> Wydaje mi sie, ze ktorys z organizatorow powinien przed " rozpisaniem" tego
> konkursu wszystko zgromadzic to u siebie ( komu i gdzieja wyslac na priv
> oczywiscie)

Zglaszalam sie uprzednio, jako zawodowa graficzka moge sie podjac. Kto
zbiera pomysly? Czy moze byc .pdf albo .jpg?

Czy jedyne slowa/litery to

pl.rec.ogrody

Czy tez "Interogrodnicy laczcie sie"

:)))))

Magdalena Bassett

8. Data: 2001-03-26 09:21:41

Temat: Odp: Konkurs na logo pl.rec.ogrody
Od: "Tadeusz" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jacek Kaliszan <k...@o...wroc.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:99lk6t$hsn$...@n...tpi.pl...
> [...]
> Mozna zmodyfikowąc forme o dodatkowe elementy graficzne -> Patrz logo
> jakie juz mamy na stronie grupowej u kolegi Wolskiego.

Jak najbardziej. Trzeba by tylko ten znak graficzny uprościć. Jak na logo na
nalepkę jest za bogaty. Najlepiej by podjęła się tego autorka owego znaku.
Tym bardziej że jak widzę już się odezwała. Uważam że "pl.rec.ogrody" jest
skrótem jak najbardziej na miejscu. Przy tego typu logo czym więcej
informacji tym gorzej. Na tylną szybę auta. Też jestem za.
Podczas wizyty w Pisarzowicach można by zakupić wspólnie jakieś cudeńko z
przeznaczeniem na nagrodę. Chętnie coś od siebie ufunduję.

Uszanowanie Tadeusz

9. Data: 2001-03-26 18:29:31

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Jagoda wrote:

> Ja jestem za ... Kiedyś Magdalena B podsunęła takie piękne pomysły .
> Czy ktoś pamięta ???
>
> Pozdrawiam - Jagoda

Jakie, jakie? Ja sama nie pamietam...
MB