Konserwacja doniczek glinianych

21. Data: 2004-04-16 05:41:53

Temat: Re: Konserwacja doniczek glinianych
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:c5mspv$bu5$1@korweta.task.gda.pl...
> [...]

A ja szukałam ostatnio skrzynek plastikowych. Przeszukałam garaż, piwnicę,
porzucałam oskarżeniami pod adresem różnych członków rodziny, po czym
okazało się, że leżą na półce w szopie, a jakże, starannie poskładane i
umyte. Gdyby leżały gdzieś po bałaganiarsku w kącie, to niewątpliwie bym się
na nie wcześniej natknęła:-)

Pozdrawiam, Basia.

22. Data: 2004-04-16 06:21:21

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

s...@s...pl (Tadeusz Smal) wrote in news:01cd01c42334$ecc324e0
$5c484cd5@d3h6c1:

> u mnie tez czesto mi sie gubia pazurki
> dlatego mam/powinienem miec 5 sztuk
> i dzieki czemu nie dosc ze udaje mi sie zawsze ze 2 znalesc
> to nie musze zbyt daleko szukac

A ja mam 5 szt. lopatek...
Jedna w plecaku (bo nigdy nie wiadomo, na jakie zielsko sie wlezie),
jedna w samochodzie (bo nigdy nie wiadomo, na jakie zielsko sie
wjedzie)- te dwie przewaznie nie gina, zwlaszcza samochodowa, pilnowana
przez mojego st.. Kol. Malzonka. Pozostale 3 sa w ogrodzie, z czego
przynajmniej 1 nie widzialam od przynamniej 2 lat... Ale gdzies w
ogrodzie jest :-D

Pozdrowienia - Ewa Sz. z prawidlowo rozwijajacym sie balaganem :-)

23. Data: 2004-04-16 06:23:39

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik Katarzyna Tkaczyk <k...@e...com.pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:c5msa7$rc5$...@a...news.tpi.pl...
>

> A czym zimą jadałaś?? Masz drugi?? :-)

Oj Januszu skleroza dopada? Niedawno pisałam o starym stalowym widelcu
ogrodowym, do jedzenia mam normalne, lżejsze :)

Pozdrawiam
Kaśka

24. Data: 2004-04-16 06:26:35

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przede wszystkim jest świertny do wybierania poidagrycznika spomiędzy
roślin, nie trzeba paluchami podaważać :)

> a musialbym sobie kupic nozyczki/sekator do przystrzygiwania traw
> ale nie wiem
> czy takie juz sa
> ?
> wiecie
> takie z zabkami jakie maja fryzjerzy aby wycieniowac wlosy
> :)
> trawy obciete na rowno brzydko wygladaja
> :(

Hmmm...ty już nie masz nic do roboty na swojej ponderozie, w fryzjera
bedziesz się bawił ?

Pozdrawiam
Kaśka

25. Data: 2004-04-16 09:51:04

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> napisał w wiadomości
8...
> [...]
| $5c484cd5@d3h6c1:

Pozostale 3 sa w ogrodzie, z czego
| przynajmniej 1 nie widzialam od przynamniej 2 lat... Ale gdzies w

No tak, widać, że kompost dawno nie przerzucany;-)

Pozdrawiam, Basia.

26. Data: 2004-04-16 13:13:07

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

27. Data: 2004-04-16 13:13:08

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

28. Data: 2004-04-16 18:46:16

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Kurcze, do kompostu to mnie nikt jeszcze nie przyrównał:-))))Masz wyjątkowe
podejście do kobiet, Tadziu!

Pozdrawiam, Basia.

29. Data: 2004-04-16 19:14:36

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia Kulesz napisał:

> Kurcze, do kompostu to mnie nikt jeszcze nie przyrównał:-))))Masz wyjątkowe
> podejście do kobiet, Tadziu!

Tadzio znany z tego podejścia :-))

Ty Tadeusz nie patrz na pryzmę tylko listę rób;-)))

Pozdrawiam
Marta uchachana od ucha do ucha:-))

31. Data: 2004-04-16 21:56:42

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora