Konserwacja doniczek glinianych

30. Data: 2004-04-16 21:56:42

Temat: Re: Konserwacja doniczek glinianych
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

----- Original Message -----
From: "Marta Góra" <m...@m...pl>

> Tadzio znany z tego podejścia :-))
hehe
dzis przycinalem roze
ktore z kolei z Toba mi sie kojarza
:)
> Ty Tadeusz nie patrz na pryzmę tylko listę rób;-)))
:)))
patrze na nia czesto bo przesadzam roslinki
i co chwila zajezdzam taczka po nowa porcje kompostu
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

32. Data: 2004-04-17 04:43:54

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Robię to albo zmuszona nieestetycznym widokiem (przy przerzucaniu się ubija,
zajmuje mniej miejsca itp.), albo też szukając rozpaczliwie jakiegoś
narzędzia:-)

| w sumie to cos w tym jest
| kompost daje roslina ozywcze wartosci
| pobudza je do lepszego wzrostu
| :)
| co widzisz zlego w tym
| aby kobieta byla kims takim dla mezszczyzny
| ?

Złego może i nic, ale takie to jakieś przyziemne. To już lepsze róże są
bardziej romantyczne:-))))

Pozdrawiam, Basia.

33. Data: 2004-04-17 07:02:14

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Robię to albo zmuszona nieestetycznym widokiem (przy przerzucaniu się
ubija,
> zajmuje mniej miejsca itp.), albo też szukając rozpaczliwie jakiegoś
> narzędzia:-)
:)))
ja nie jestem ograniczony(jeszcze ) miejscem
jak jakas pryzma robi sie zbyt wielka
to zaczynam ukladac nowa
:)
pierwsza
wk torej mam juz dojrzaly kompost obudowalem kolkami
tych dwu pozostalych nie zdazylem jeszcze
ale mam nadzieje
ze w nich rownie dobry kompost powstanie jak w tej pierwszej
:)

> Złego może i nic, ale takie to jakieś przyziemne. To już lepsze róże są
> bardziej romantyczne:-))))
:)
urode roz kalecza kolce
ktos rzekl kiedys
ja w kazdym razie troche bluzgalem jak sie poklulem przycinajac je
:)
a najpiekniejsze roze rosna wszak na oborniku czy komposcie
dla mnie to prosta zaleznosc
ploniecie cudzym kosztem
zaden tam romantyzm
:)
z pozdrowieniami i usmeichami
_hehehe

34. Data: 2004-04-17 09:22:28

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tadeusz Smal napisał:

> :)
> urode roz kalecza kolce
> ktos rzekl kiedys
> ja w kazdym razie troche bluzgalem jak sie poklulem przycinajac je
> :)

Posadź Zephirine Drouhin:-)))

A z drugiej strony niesamowite jest jak te kolce mogą być różnorodne u
różnych gatunków:-)))

Pozdrawiam
Marta

35. Data: 2004-04-17 09:24:48

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tadeusz Smal napisał:

> hehe
> dzis przycinalem roze
> ktore z kolei z Toba mi sie kojarza
> :)

Jestem zaszczycona:-)))

Teraz sie jednak stersuję biegajac wokół tych, które przyszły w paczce.

To ja sobie będę patrzeć na miskanta (wylazł) w ramach rewanżu i
niedługo na stipę:-)

Pozdrawiam
Marta

36. Data: 2004-04-17 20:22:35

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

37. Data: 2004-04-17 22:08:58

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tadeusz Smal napisał:

Spoko, obok rosną kępy sprtiny - zobaczymy:-)))

> [...]
> przechodzac kolo niej zawsze przeczesze jej te kudly
> a przy tym poskrecanym sicie(Juncus effusus "Spiralus"

Wiem śliczna jest:-)))
> [...]
> a ta Rose the Rescht jeszcze spi
> :((((((
> jak wygladaja Twoje roze z jesiennego zakupu

Wygladają w miarę dobrze - ruszają powoli.

> kiedys wspominalas
> ze te gatunki pozniej ruszaja
> ?

To jedyna pociecha - dopiero teraz ruszyły rugosy i inne takie.
Między innymi Nevada:-)))
Mam nadzieję, ze te z wiosennego się przyjmą:-)
Chodzę i dmucham i trzymam kciuki:-)

Pozdrawiam
Marta

38. Data: 2004-04-18 06:18:15

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Spoko, obok rosną kępy sprtiny - zobaczymy:-)))
:)
Spartina to tez niezle ziolko
jej klacza rownie sie rozlaza
i sa grubsze od tych miskantowych
:)
bardzo ladnie mi sie rozrosla ta kepka od Ciebie
przesadzalem ja w tygodniu na nowe miejsce
:))))))

> [...]
> Między innymi Nevada:-)))
> Mam nadzieję, ze te z wiosennego się przyjmą:-)
ja tylko chodze kolo nich z dziabka
a czasem z wiaderkiem wody
dmuchanie zas pozostawiam wiatrom
:))))

39. Data: 2004-04-18 15:39:41

Od: "T.W." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Co Wy macie za miskanty-potwory? Ja mam kępę "Robustusa" 7 lat w
jednym miejscu, niczym nie ograniczałam i poza tym że powiększa
rozmiar o ok. 20 cm średnicy z roku na rok, to nigdzie nie łazi.
Zamierzam w tym roku ją wreszcie podzielić, bo jak tak dalej pójdzie,
to zupełnie wyłysieje biedactwo w środku i straci wygląd, ale trochę
się boję, że po przesadzeniu jej się przypomni, że powinna łazić.

Pozdrawiam
Ewa

40. Data: 2004-04-18 18:27:05

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik T.W. napisał:

> [...]
> to zupełnie wyłysieje biedactwo w środku i straci wygląd, ale trochę
> się boję, że po przesadzeniu jej się przypomni, że powinna łazić.

Nie bój sie, nawyżej będzie się rozłazić u mnie;-)))
Ale sadzonka Tadzia faktycznie jest większa niż była późnym latem, gdy
ja sadziłam:-)

Pozdrawiam
Marta

Profesjonalne nawodnienia ogrodów.