Kontraktowy a umowa o prace

1. Data: 2004-06-27 14:15:39

Temat: Kontraktowy a umowa o prace
Od: "Lidia" <l...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Z KN wynika, iż z nauczycielem kontraktowym zawiera się umowę na czas
nieokreślony (jeżeli ma godziny i nic nie wspakuzje na to, by w dalszych
latach sie to zmieniło)
A jak wygląda to w praktyce? Czy są to rzeczywiście umowy na czas
nieokreślony, czy też może na czas oznaczony 1 lub 3 roczne ?

Bardzo proszę, szczególnie kontraktowych, o wypowiedź.

Lidia Nowakowska

2. Data: 2004-06-27 19:16:18

Temat: Re: Kontraktowy a umowa o prace
Od: Anka <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

przepisy zmieniły się dwa lata temu bo ja dostałam wtedy umowę na czas
nieokreślony, a trzy lata temu koleżanka dostała jeszcze na trzy lata,
ale jakie to ma znaczenie gdy i tak co roku jestem pewna że pracuję
tylko kolejny rok szkolny

3. Data: 2004-06-28 01:38:40

Od: "jaro" <j...@w...pl _NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

"Lidia" <l...@n...gazeta.pl> wrote in message
> Witam,
> Z KN wynika, iż z nauczycielem kontraktowym zawiera się umowę na czas
> nieokreślony (jeżeli ma godziny i nic nie wspakuzje na to, by w dalszych
> latach sie to zmieniło)

Od roku jestem naucz. kontraktowym i mam umowę na stałe. W zeszłym roku co
prawda można było jeszcze podpisywac z kontraktowym umowę na 3 lata. Teraz,
po zmianie przepisów umowa zawarta z kontraktowym musi być już na stałe.

Pozdrawiam
Magdalena

Czy ktos pracowal dla firmy Norton?
Gdzie Wykłady Multimedialne???