Kontrowersja...

21. Data: 2009-02-04 20:42:43

Temat: Re: Kontrowersja...
Od: " Bluzgacz" <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

> Jego? - siedzi w zakładzie i zielone tableteczki łyka. Jak wyjdzie na
> przepustkę, to go poklepię.

Znowu mnie z kims mylisz.
Ostatnio z rodzina, a dzisiaj z pansraczem.
Moze wytrzezwiej albo wyjdz na zewnatrz przewietrzyc to miejsce, w ktorym
powinnas miec mozg, pustaku.

Bluzgacz

22. Data: 2009-02-04 20:52:29

Temat: Re: Kontrowersja... [blog]
Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Flyer pisze:

> Więc jeżeli się nie mylisz, to zmienianie siebie to temat na ładnych
> parę lat i bez oczekiwania ofektów.

normalnie mnie wczesniej przestraszyles :) pamietam jak pisalas tutej
kapke wczesnie, zaintrygowala mnie zmiana tematu, i, serio serio, to
jest niesamowite co robisz, serio bez jaj, to nie o to chodzxi kim
jestesmy tylko jak mozna to przelozyc, jak dla mnie rewela, tez bym tak
chcial :)

--
The Gnome

23. Data: 2009-02-04 20:52:50

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Flyer pisze:

> "cytowania listu nie skierowanego do publikującego, na forum
> publicznym".

Można to też nazwać nieuszanowaniem tajemnicy korespondencji. :)

Ewa

24. Data: 2009-02-04 20:53:52

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

gazebo pisze:

> jesli sie wpierdlam prosze mnie mnie uciszyc, wiesz, ze mnie to tako, na
> dwa palce, ale twoja przemiana z goscoa co wie i umie, ja bym tez tak
> chcial, leca na ciebie jak tak gadasz? kurwa, fak fak fak

Trudno Cię zrozumieć, gazebo. Najgorsze jest to, że zazwyczaj.

Ewa

25. Data: 2009-02-04 20:53:56

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> fak fak
>
> Ja wiem, czemu Fly tak pisze. Ty nie musisz :)

zapewne, to nie zmiania faktu, ze ze zawsze mi sie podobalo to co pisal
tutaj

--
The Gnome

26. Data: 2009-02-04 20:54:16

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gazebo" napisał:

> to jest niesamowite co robisz, serio bez jaj, to nie o to chodzxi
> kim jestesmy tylko jak mozna to przelozyc, jak dla mnie rewela,
> tez bym tak chcial :)

Yhm... napisałabym coś, ale się powstrzymam. Tajemnica korespondencji,
rozumiesz ;)

--
Pozdrawiam - Aicha

27. Data: 2009-02-04 21:05:51

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Trudno Cię zrozumieć, gazebo. Najgorsze jest to, że zazwyczaj.

i o to chodzi, o to chodzi, kazdy tu znajduje cos :) jak kiedys
zrozumialem TaTete (jakos tak sie go pisalo) to sie ucieszylem, nawet
jesli go nie zrozumialem ale rozbawilo mnie jak go ktos inny nie
zrozumial, popatrz na cebe sprzed paru lat, inny czlek zupelnie :)
teraz? dojrzaly, zrozumialy, swiat podaza do przodu, trzeba z tego
czerpac, co tam rozumiec? to potrafi kazdy gimnazjalista :))) ofc zarty
sobioe stroje :) jak tu przyjecvhalem blisko 10 lat temu to mnie
przytkalo, a teraz? profesorowie pozmieniali nicki, antropolodzy
powyjewzdzali, skonczyla sie darmowa jatka :) po cebe mozna zawsze i
wszedzie, to po tym jak go natchnelo :)

--
The Gnome

28. Data: 2009-02-04 21:06:07

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Flyer" napisał:

> włamuję się na Twój serwer - co czujesz? A teraz publikuję/
> *wykorzystuję* znalezioną korespondencję. Co czujesz? To
> kwestia zrobienia sobie rankingu pt. "to mnie zabolało/
> przestraszyło, a to se lekce ważę".

Nie mam tam niczego, co mogłoby mnie doprowadzić do spotkania z
wymiarem sprawiedliwości. Co najwyżej fotki lasek w różnych stadiach
roznegliżowania, a to jeszcze zakazane nie jest :) Smacznego ;)
A Ciebie oczywiście podaję do sądu, hyhy.

> Na drodze logiki raczej tematu nie rozwiążesz i nie znajdziesz
> nikogo, kto by chciał to zrobić. :)

To już przeszłość i nie ma w niej nic do dodania. Ważniejszy jest inny
aspekt, który będzie się ciągnął jeszcze przez kilkanaście lat.

--
Pozdrawiam - Aicha

29. Data: 2009-02-04 21:07:20

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Yhm... napisałabym coś, ale się powstrzymam. Tajemnica korespondencji,
> rozumiesz ;)

spoko, jest dla mnie pewnego rodzaju stala/zmienna :) to z tych na
plusie, sorry, ze sie tak uzewnetrzam :))))

--
The Gnome

30. Data: 2009-02-04 21:34:14

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 04 Feb 2009 21:17:19 +0100, Flyer napisał(a):

> Ikselka; <1...@4...net> :

> Dla kogo? ;>

Dla tych samych, dla których ja też jestem żenująca ze swoją prywatą, jak
sądzę.

Czy istnieje Lepper dla wyksztalcenców?
"Neuromarketing"
POezyja