Koprolalia

1. Data: 2000-08-23 10:18:50

Temat: Koprolalia
Od: ";Kamasutra master;" <t...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zauwazylem ze jedna grupowiczka jest tym dotknieta. Proste wyjasnienie
dla tych, ktorzy nie wiedz czym jest "Koprolalia-uzywanie obscenicznego
wulgarnego jezyka (np.kuta., chu.,pizd. itp).Postawa ta, stosunkowo
czesto spotykana u niesmialych mlodych ludzi, wyraza ich chec zwrocenia
na siebie uwagi przez szokowanie osob z otoczenia. Wystepuje rowniez w
pewnych stanach patologicznych i u dzieci dotknietych frustracja. U tych
ostatnich zachowania koprolalityczne moga objac wszystkie sfery jezyka,
wyrazajac ich wrogosc wobec swiata, w ktorym nie sa akceptowane.
Koprolalia zanika, gdy podmiot odzyskuje poczucie bezpieczenstwa."
(Norbert Sillamy)

Mam nadzieje ze wiecie o kogo chodzi sprubujcie ja zakceptowac. Nikogo
ten wywodzik chyba nie znudzil.
Pozdrawiam Lech

--
Moria! Moria!~Moria! to moja toważyszka życia.
Dziórka w płacie czołowym robi cuda.

1. Data: 2000-08-23 11:29:22

Temat: Odp: Koprolalia
Od: "Kovic" <l...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Ale w slowa wulgarne to doskonaly sposob na wyrazenie uczuc . Np : zamiast
mowic do goscia - sluchaj stary nie podobasz mi sie , cos jest z toba nie ok
, najlepiej bendzie gdy juz opuscisz nasze towazystwo , mowisz poprostu zeby
spierdalał i po sprawie . Oczywiscie nie pochwalam wulgaryzmow ale toleruje
. Chociaz czasem wpienia mnie w czyjejs wypowiedzi jak co 2 slowo to kurwa
.
To taki problematyczny temat ...

1. Data: 2000-08-23 11:54:30

Temat: Re: Koprolalia
Od: "eliot" <e...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ;Kamasutra master; <t...@f...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@f...onet.pl...
> [...]
> wulgarnego jezyka (np.kuta., chu.,pizd. itp).>
> Mam nadzieje ze wiecie o kogo chodzi sprubujcie ja zakceptowac. Nikogo

To zadna ona, to taki jeden obszczymurek... ;-))

Eliot

1. Data: 2000-08-23 19:04:56

Od: ";Kamasutra master;" <t...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kovic napisał(a):

> [...]
> . Chociaz czasem wpienia mnie w czyjejs wypowiedzi jak co 2 slowo to kurwa

Ale na to sa moccni: abuse
wiec prosilbym bardzo a przede wszystkim A.C. aby zaprzestala wulgaryzmuw jesli
nie chce sie rozstac z telefonem:)
pozdrawiam Lech

1. Data: 2000-08-24 15:07:04

Od: "Ptaszek Filip" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> dla tych, ktorzy nie wiedz czym jest "Koprolalia-uzywanie obscenicznego
> wulgarnego jezyka (np.kuta., chu.,pizd. itp).
[ciach - tu cytat]
> (Norbert Sillamy)
>
> Mam nadzieje ze wiecie o kogo chodzi sprubujcie ja zakceptowac. Nikogo
> ten wywodzik chyba nie znudzil.

Nie, tylko wydaje się niepełny. Ludzie przeklinają też dlatego, że są
nerwowi (co może mieć faktycznie powiązanie z powyższym), ale także dlatego,
że są cholerykami (co powiązane z teorią Sillamy`ego nie jest).
Dlatego ja też przeklinam, a wcale nie jestem sfrustrowany, nie mam rodziny
patologicznej itd...
Aha, i na pewno nie jestem nieśmiały :-)

I takich osób jak ja jest wiele (niestety - jak mówią znajomi :-)) ), co
niejako przeczy temu coś Ty wyskrobał.

Filip

1. Data: 2000-08-24 15:07:08

Od: "Ptaszek Filip" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kovic :

> [...]
ok
> , najlepiej bendzie gdy juz opuscisz nasze towazystwo , mowisz poprostu

No właśnie, uważam tak samo.
Ile to łatwiej się zyje dzięku temu :)

>Oczywiscie nie pochwalam wulgaryzmow ale toleruje

Siur !!

> . Chociaz czasem wpienia mnie w czyjejs wypowiedzi jak co 2 slowo to
kurwa
> To taki problematyczny temat ...

Poniekąd tak, ale wydaje się być nierozwiązywalny. Można dyskutować na temat
wulgaryzmów przez wieki, a i tak bedzie wiadomo, że używanie ich to rzecz
zła.
Cholera tylko wie, dlaczego...

Filip

1. Data: 2000-08-24 19:54:42

Od: ";Kamasutra master;" <t...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ptaszek Filip napisał(a):

> Użytkownik ;Kamasutra master; :

> [ciach - tu cytat]

> Nie, tylko wydaje się niepełny. Ludzie przeklinajš też dlatego, że sš
> nerwowi (co może mieć faktycznie powišzanie z powyższym), ale także dlatego,
> że sš cholerykami (co powišzane z teoriš Sillamy`ego nie jest).
> Dlatego ja też przeklinam, a wcale nie jestem sfrustrowany, nie mam rodziny
> patologicznej itd...
> Aha, i na pewno nie jestem nieśmiały :-)
>
> I takich osób jak ja jest wiele (niestety - jak mówiš znajomi :-)) ), co
> niejako przeczy temu coś Ty wyskrobał.

A slyszales ze ludzie maja maski na kazda okazje? Wydaje mi sie ze jestes
aktorem. Gdyby ludzie mowiacy ze nie sa sfrustrowani naprawde by nie byli
znaczylo by ze ludzkosc wraca na drzewa.

1. Data: 2000-08-24 20:53:39

Od: "Mark Smys" <s...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Kovic napisał:
> [...]
ok
> , najlepiej bendzie gdy juz opuscisz nasze towazystwo , mowisz poprostu

Ale wtedy ryzykujesz, że dostaniesz w gębę a tak ;))) Kultura to jednak
fajna rzecz...

--
Mark Smys
s...@p...com

1. Data: 2000-08-25 08:45:22

Od: "Kovic" <l...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Ryzykuje codzienie przechodzac przez ulice

1. Data: 2000-08-25 11:12:11

Od: "Piotrek. M" <p...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ptaszek Filip napisał(a) w wiadomości: ...

zamiast
>ok
>zeby
>
>No właśnie, uważam tak samo.
>Ile to łatwiej się zyje dzięku temu :)

Wszystko zalezy od towarzystwa w jakim sie obracacie. Jeżeli w towarzystwie
używa sie w takich sytuacjach zwrotów wulgarnych, to świadczy to o niskim
poziomem kulturalnycm ludzi w nim przebywającym. Ponaddto wylgaryzmy
zubożają język. Sądzę, że człowiek ich używający - jest po prostu
człowiekiem_o_ niskim zasobie słów i nie potrafi inaczej wyrazić swoich
uczuć czy myśli. W sumie, niedługo dojdziecie do takiego stwierdzenia, że
lepiej jest palnąć kolesia pałką, niż mówić mu, aby spierdalał.

>kurwa

"Czasem" - gratuluję doboru towarzystwa.

Piotrek. M.

Re: Punktualnosc
Writerscape.com is the Premier Written Works Exchange Http://www.writerscape.c om 5405
Uniw. Gd. Psychologia - może wiecie jaki jest zakres egzaminu wstępnego ?
Opiekunka do dziecka
Re: Za co Ja kochaja...?