Kopytka

1. Data: 2000-04-07 18:38:10

Temat: Kopytka
Od: Piotr Rozyczko <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Czesc

Czy ktos mogly mi podac przepis na kopytka z uzyciem ziemniakow
purre i zwyklych gotowanych.
Z gory dziekuje.

Ewa (Floryda)

1. Data: 2000-04-07 21:12:50

Temat: Re: Kopytka
Od: Slavek <s...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Rozyczko wrote:

> Czesc
>
> Czy ktos mogly mi podac przepis na kopytka z uzyciem ziemniakow
> purre i zwyklych gotowanych.
> Z gory dziekuje.
>
> Ewa (Floryda)

Przepis na kontynent amerykanski z uzyciem "mash potato flakes":

Zrob mash potato tylko zmniejsza iloscia goracej wody, wystudz.
dodaj 1 jajko cale, szczypte soli i make. Proporcje ustalisz sama jesli
chcesz kopytka bardziej miekkie to wiecej mash potato a jak bardziej
twarde to wiecej maki. Szybko zagniesc ciasto, formowac waleczki, ciac
kopytka i na goraca wode.

Smacznego,

Slav

1. Data: 2000-04-08 17:42:25

Od: Piotr Rozyczko <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> chcesz kopytka bardziej miekkie to wiecej mash potato a jak bardziej
> twarde to wiecej maki. Szybko zagniesc ciasto, formowac waleczki, ciac

Dzieki :)

Ewa (Fl)

1. Data: 2000-04-09 01:05:47

Od: "Feliks" <f...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Rozyczko wrote in message <3...@h...com>...

>Dzieki :)
>
>Ewa (Fl)
Najbardziej genialne sa rzeczy proste...Juz jade do sklepu po mash potato
flakes,,,,, Thx....
F.

Gotowanie przed grilowaniem
zielona herbata
poledwica inaczej
Re: Re: Jakie orodki odchudzjace?? troche offtopic
melon