Kord na bluzkę?

1. Data: 2005-02-03 12:53:56

Temat: Kord na bluzkę?
Od: "Elżbieta T." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś robił z kordu bluzkę szydełkiem? Nie wiecie, da się to nosić? Nie
jest zbyt błyszczące? Kupiłam kord z Amandy (fabryka nici w Rumi), sa też w
pasmanteriach na duzych szpulach (moje 150 g) i sama nie wiem, czy nie będę
za bardzo się świecic:)) Były dwie grubości, wzięłam cieńsze, ale nie jestem
do końca przekonana, czy bluzka będzie dobrze wyglądała.

Pozdr.
Elżbieta

1. Data: 2005-02-03 13:41:39

Temat: Re: Kord na bluzkę?
Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Nie robiłam bluzki tylko małe serwetki typu gwiazdki na wigilijny stół pod
szklanki.Zrobiły wrażenie , bo pięknie błyszczały.Robiło się fatalnie , na
ozdobne serwetki polecam , na bluzkę w stylu sylwestrowym też.Błyszczy dość
mocno.
Małgorzata

1. Data: 2005-02-03 13:43:45

Od: "Marzena" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Mam ten sam problem:)
Mój czarny kord (ARIADNA) leży już od roku i czeka aż zrobię z niego jakieś
cudo.Myślałam o jakimś ażurkowym wzorze.Tylko zastanawia mnie jedna
sprawa.Kiedy zrobiłam obrus z kordu to musiałam go lekko nakrochmalić,bo nie
dało się go dokładnie wyprasować.Hmmm a takiego ażurkowego sweterka raczej nie
wypada krochmalić:)

Widziałam latem w sklepie podobny sweterek,tylko robiony maszynowo i był bardzo
fajny i przyjemny w dotyku.Był tylko troszkę jakby nie doprasowany.
Jak dokładnie nazywa się ten twój kord?
U mnie mają tylko z Ariadny (250g/790m na szpuli).Czy twój jest cieńszy?
Masz już może jakiś upatrzony wzór:)

Marzena

1. Data: 2005-02-03 15:18:56

Od: "Elżbieta T." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <malgoha1>

> [...]
> szklanki.Zrobiły wrażenie , bo pięknie błyszczały.Robiło się fatalnie , na
> ozdobne serwetki polecam , na bluzkę w stylu sylwestrowym też.Błyszczy

Dzięki, tego sie obawiałam:( Robi sie fatalnie faktycznie, czyli jednak
serweta+poduszki:))

Elżbieta

1. Data: 2005-02-03 15:35:18

Od: "Elżbieta T." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marzena"

> [...]
>
> Jak dokładnie nazywa się ten twój kord?
> U mnie mają tylko z Ariadny (250g/790m na szpuli).Czy twój jest cieńszy?

Czarna może błyszczeć, będzie ładnie, z mojej jednak chyba zrobię serwetę
albo plecak, a może torbę?
Toto nie ma nazwy, wygląda jak kord Ariadny, ale jest z Amandy, grubość
140x2, była jeszcze 188 x 2 albo 3 (ta była grubsza), motek 150g kupiłam za
8 zl z groszami, nie podali długości, ale gdzieś widziałam w fabryce, może
400 mb?
Były również panie, które z tego robią serwety, podobno świetnie wychodzą,
bez krochmalenia, naciągania, prasowania:)
Mają kilka kolorów, może z 10, ale głownie odcienie beżu, oczywiście biel,
czerń, to te nici:
http://www.amanda.com.pl/page.php?j=0&p=1&m=9 .
Bawełnę widziałam tylko biała, dopiero teraz w necie wyczytałam o nich:),
podjadę popatrzę jeszcze na bawełnę, może będą mieli inne kolory.
Podoba mi się bluzka ze Swetrów 6-7/2003, gdzieś chyba widziałam te Swetry
na 7ya.
Sobie kupiłam kolor 012, one w naturze ciut jaśniejsze wszystkie.

Elżbieta

1. Data: 2005-02-03 16:46:47

Od: "Iza" <i...@0...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elżbieta T." <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Elżbieta
>
> Ja robiłam bluzkę siatkę z Kordu , wzór prościzna ale robiło się ciężko no
i naprawdę ma ładny połysk W albumie mam jeszcze zrobioną z kordu sukienkę z
frędzlami "Iza" Jak robiłam to płakałam klełam i włosy rwałam ale efekt
powiedzmy że był tego wart http://www.album.com.pl/album.php?id=6397
Pozdrawiam Iza

1. Data: 2005-02-03 17:11:34

Od: "Elżbieta T." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iza"

> i naprawdę ma ładny połysk W albumie mam jeszcze zrobioną z kordu sukienkę
> frędzlami "Iza" Jak robiłam to płakałam klełam i włosy rwałam ale efekt
> powiedzmy że był tego wart http://www.album.com.pl/album.php?id=6397

Dzięki:)) mam jasność:), chce zrobić bluzkę zwykłą, na cdzień, więc jednak
kord odpada, a szkoda , bo grubość ma odpowiednią jak dla mojego tempa
pracy:), czyli jednak muszę kupić Monikę albo Maxi, ale one cieniutkie:(, na
4 lata roboty :(
Twoje wszystkie wyroby bardzo piękne, od dawna podziwiam cierpliwość :)

Elżbieta

1. Data: 2005-02-03 17:12:37

Temat: Re: Kord na bluzkę? torebkę, kapelusz ????
Od: "Edytka" <e...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Ja wlasnie sie zastanawialam czy z tego nie zrobic sobie torebke plus
kapelusz, na lato, tak normalnie tylko polslupkami, no moze w jednym miejscu
gdzies jakis tylko delikatny wzorek.
Mialam wlasnie poruszyc ten temat, czy ktos z tego cos robil i czy sie
nadaje do tego. A tu slysze ze sie robi fatalnie :(((
No i dalej mam dylemat z czego mam zrobic. Mam jeszcze do wyboru Sonate,
albo Luxury Cotton. Zamowilam jeszcze probki z Niteczki, ale jakos mnie
olali :((( juz miesiac czekam.

Pozdrawiam:
Edyta
GG: 100313
http://www.szydelko.edytki.prv.pl/

1. Data: 2005-02-03 17:36:06

Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Edytko robi sie fatalnie, ale jezeli dobrze dobierzesz szydełko da się
przeżyć.Najgorszy jest początek, rzeczywiście ja też miałam ochotę płakać nad
pierwszą serwetko-gwiazdką,przy piątej nie było juz problemu.
Małgorzata

1. Data: 2005-02-03 20:44:07

Od: Aga <a...@B...poczta.onet.plTO> szukaj wiadomości tego autora

Edytka wrote:
> [...]
> kapelusz, na lato, tak normalnie tylko polslupkami, no moze w jednym miejscu

Moja Tesciowa zrobila piekne torebki wlasnie z Kordu. Naprawde cudo i
raczej nie bylo to trudne. NA torebki IMO znakomite.

pozdr
aga

PS. Wysepilam jedna taka torebke, bo mnei po prostu powalila na kolana :)

[ot] ICQ
to ustalamy termin:)
(xxx)Ty Wilson
Lawendowe