Korekta kształtu członka

21. Data: 2004-06-25 11:09:46

Temat: Re: Korekta kształtu członka
Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 25 Jun 2004 12:38:12 +0200, AntyK wrote:

> Podręcznik do biologii, klasa 6 podstawówki - chyba nic się od tamtego czasu
> nie zmieniło, co? :D

Cóż- podstawówkę skończyłem dość dawno temu, ale o ile pamiętam w
książce od biologii nie było fotografii członków we wzwodzie.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)

22. Data: 2004-06-25 18:35:05

Od: "AntyK" <...@...1> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
> Nie sądzę, ale sprawdź, zanim go potniesz
Jako, że nie mam z kim tego sprawdzić, musiałem go obciąć, jako rzecz
bezużyteczną.
Pozdr.
AntyK

23. Data: 2004-06-25 18:39:54

Od: "AntyK" <...@...1> szukaj wiadomości tego autora

> On Fri, 25 Jun 2004 12:38:12 +0200, AntyK wrote:
> Cóż- podstawówkę skończyłem dość dawno temu, ale o ile pamiętam w
> książce od biologii nie było fotografii członków we wzwodzie.
Ja też nie mówię, że były. Był za to opis funkcjonowania narządów
rozrodczych człowieka i podane tzw. suche fakty :). Za to zdjęcia "zdrowych"
członków we wzwodzie można znaleźć na każdym kroku w Internecie lub w byle
kiosku.
AntyK

24. Data: 2004-06-25 20:17:42

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 25 Jun 2004 20:39:54 +0200, AntyK wrote:

> Za to zdjęcia "zdrowych"
> członków we wzwodzie można znaleźć na każdym kroku w Internecie lub w byle
> kiosku.

I właśnie to nie jest własciwy materiał porównawczy. Materiały o których
wspominasz zawierają dość specyficznie wybrane egzemplarze omawianych
szczegółów anatomicznych i z reguły nijak mają się do średniej / normy.

25. Data: 2004-06-25 22:37:01

Od: "AntyK" <...@...1> szukaj wiadomości tego autora

> I właśnie to nie jest własciwy materiał porównawczy. Materiały o których
> wspominasz zawierają dość specyficznie wybrane egzemplarze omawianych
> szczegółów anatomicznych i z reguły nijak mają się do średniej / normy.
Ok, ale możemy się umówić, że członek powinien być prosty na całej
długości - zgodnie z zaleceniami Unii Europejskiej ;)
Pozdr.
AntyK

26. Data: 2004-06-26 13:13:17

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 26 Jun 2004 00:37:01 +0200, AntyK wrote:

> Ok, ale możemy się umówić, że członek powinien być prosty na całej
> długości - zgodnie z zaleceniami Unii Europejskiej ;)

Właśnie, że nie. Większość członków jest w pewnym stopniu krzywa. Na
całej lub niecałej długości. I bywa krzywa mniej lub bardziej, we
wszelkich możliwych kierunkach.

A korekty takiej krzywizny dokonuje się, o ile przeszkadza we
współżyciu. Koniec:)

27. Data: 2004-06-27 17:22:00

Od: "AntyK" <...@...1> szukaj wiadomości tego autora

> Właśnie, że nie. Większość członków jest w pewnym stopniu krzywa. Na
> całej lub niecałej długości. I bywa krzywa mniej lub bardziej, we
> wszelkich możliwych kierunkach.
A wiesz to z....? Badań, książek czy skąd? Nie cieszy mnie nieszczęście
sąsiada, ale to troszke pocieszające, że nie wszyscy są idealni.

> A korekty takiej krzywizny dokonuje się, o ile przeszkadza we
> współżyciu. Koniec:)
Amen. Tylko jak się dokonuje takiej korekty? "Siostro, skalpel!", czy jak?
Brrrr, aż dreszcze przechodzą :)
Pozdr.
AntyK

28. Data: 2004-06-27 17:33:30

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 27 Jun 2004 19:22:00 +0200, AntyK wrote:

> A wiesz to z....? Badań, książek czy skąd? Nie cieszy mnie nieszczęście
> sąsiada, ale to troszke pocieszające, że nie wszyscy są idealni.

:) Jestem lekarzem i miałem na studiach anatomię, jak również jakieś
zajęcia z seksuologii.

> Amen. Tylko jak się dokonuje takiej korekty? "Siostro, skalpel!", czy jak?
> Brrrr, aż dreszcze przechodzą :)

Owszem, siostro skalpel. Jeśli trzeba:)

Mnie bardziej dreszcze przechodzą na myśl o operacjach narządów, które
są ważne dla przeżycia:)

29. Data: 2004-06-27 17:47:28

Od: "AntyK" <...@...1> szukaj wiadomości tego autora

> :) Jestem lekarzem i miałem na studiach anatomię, jak również jakieś
> zajęcia z seksuologii.
A to przepraszam, nie poznałem, świetnie się Pan maskuje :)

> Owszem, siostro skalpel. Jeśli trzeba:)
Słyszałem, że takie zabawy ostrymi przedmiotami przy członku z reguły kończą
się impotencją. Nie wiesz jak się to ma procentowo?

> Mnie bardziej dreszcze przechodzą na myśl o operacjach narządów, które
> są ważne dla przeżycia:)
Będąc na miejscu pacjenta, którego narządy ważne dla przeżycia nawalają,
wolałbym, abyś nie miał dreszczy tylko wprawną rękę i oko :)

Pozdr.
AntyK

30. Data: 2004-06-27 17:55:31

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 27 Jun 2004 19:47:28 +0200, AntyK wrote:

> Słyszałem, że takie zabawy ostrymi przedmiotami przy członku z reguły kończą
> się impotencją. Nie wiesz jak się to ma procentowo?

Nie wiem. Ale coś mi się zdaje, że te opowieści o impotencji to taka
urban legend. Gdyby tak było, to najsłynniejszy obcięty penis świata nie
grywał by teraz w filmach tylko dla dorosłych.

> Będąc na miejscu pacjenta, którego narządy ważne dla przeżycia nawalają,
> wolałbym, abyś nie miał dreszczy tylko wprawną rękę i oko :)

Ja nie operuję. Zresztą wcale nie mam na to ochoty.
Nie wszyscy lekarze operują:)

Jak dla mnie EOT:)

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)