Korekta zgryzu

1. Data: 2006-05-13 22:33:06

Temat: Korekta zgryzu
Od: t...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Czy istnieje hirurgiczne prostowanie zebow. Chodzi mi o pewna sytuacje.
Otoz mam zeby proste poza jednym siekaczem gornym przednim prawym. Obok
niego wyrosl zab o 0,2cm za prawidlowym uzebieniem powodujac
skrzywienie do zewnatrz zeba przedniego. Skrzywienie ma jakies 15
stopni. Chce miec estetyczny zgryz dlatego mam pomysl by zab zle
wyrosniety wyrwac. Za w zwolnione miejsce wepchnac zab skrzywiony oraz
dobic boczny. Czy to mozliwe.

2. Data: 2006-05-15 21:29:24

Temat: Re: Korekta zgryzu
Od: t...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Wie ktos

3. Data: 2006-05-17 18:13:22

Od: "RobertSA" <n...@a...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik wrote:
> Wie ktos

Zglos sie do ortodonty, np. do osrodka klinicznego.

Jesli nie masz jeszcze 18lat, to chyba masz szanse na bezplatne leczenie.

Otwarcie czaszki jak w filmie Hanibal czy to mozliwe ?
koniuszek serca
Bol w kolanie...
diagnoza, ca. mammae u mężczyzny (tłumaczenie PL>DE)
prośba o interpretację badania hormonów tarczycy