Koroki klockowe - strona po polsku

1. Data: 2004-05-09 00:38:23

Temat: Koroki klockowe - strona po polsku
Od: Kaila <kaila*wyciac_to*@koronki.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hejka!

Wreszcie sie zmobilizowalam i zrobilam strone o koronkach klockowych :))
Do zwiedzania pod adresem: http://www.koronki.art.pl
Znajdziecie tam: ogolne informacje o koronkach klockowych, ich historie,
klasyfikacje koronek klockowych i opisy podstawowych ich typow, galerie
moich prac, a w dziale technika:
Przybory i materiały potrzebne do wykonania koronek klockowych
Elementy koronek klockowych
Kształty koronek klockowych
Podstawowe sploty stosowane w koronkarstwie klockowym
Jak uszyć wałek - szczegółowy poradnik praktyczny

Oczywiscie jest tez dzial z linkami do stron w temacie oraz slowniczek z
podstawowymi okresleniami tlumaczonymi na kazdy jezyk, co wiem jak to
napisac ;)

W Inne Galerie: fotorelacje ze spotkan pl.rec.robotki-reczne w Krakowie,
inne moje prace i prace moich przyjaciolek.

Bede ogromnie wdzieczna za wszelkie uwagi, co napisalam niejasno, czego
brakuje,
co powinnam dodac (w planach opis robienia serwetki oraz przyklady
siateczek).

pozdrowka
Kaila, Krakow

kaila*wyciac_to*@koronki.art.pl
http://www.koronki.art.pl
http://www.kailastudio.com.pl/
http://kaila.linart.pl

Artificial intelligence is better than natural stupidity.

1. Data: 2004-05-09 06:23:25

Temat: Re: Koroki klockowe - strona po polsku
Od: Beazuku <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Swietna stronka i zapewne przyda sie tym, ktorzy interesuja sie
koronka klockowa. Bardzo mi sie podoba nie ma nadmiernego przepychu, ale
ma swoj charakter.
Nie otwieraja mi sie jednak zdjecia z Inne galerie Spotkanie w Kolanku.
Ani miniaturek nie widze ani duzych zdjec.
--
Pozdawiam. Beazuku z Zielonej Góry
www.republika.pl/beazuku

1. Data: 2004-05-09 06:36:27

Od: "Jolate" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kaila <kaila*wyciac_to*@koronki.art.pl> napisał(a):

> Bede ogromnie wdzieczna za wszelkie uwagi <

Dziewczyno jesteś niesamowita ! Jestem pod wrażeniem Twoich prac , kiedyś jak
byłam małą dziewczynką to moja babcia robiła chyba tą metodą firanki , były
naprawdę piękne , ale to było w ubiegłym wieku gdzieś chyba w środku, no może
trochę pózniej. Prace są cudne ,chciałabym kiedyś tak robić , ale chyba nie
mam tyle samozaparcia . Pozdrawiam i życzę dalszych pięknych serwet i
serwetek , obrusów ,firanek - owocnej pracy.

Jolate

1. Data: 2004-05-09 08:01:35

Od: Agatek <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chyle czoła,zachwycam sie i zazdroszcze umiejetnosci.

Agatek

1. Data: 2004-05-09 08:56:28

Od: "IlonaW" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj!!
Strona jest wspaniala ! Niezwykle czytelna i przede wszsytkim interesujaca.
Szkoda, ze nie potrafie robic takich pieknych koronek.... Gratuluje
zdolnosci i zycze dalszych sukcesow !

--
Pozdrawiam Ilona
Gdynia

1. Data: 2004-05-09 09:39:28

Od: "Anna B." <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kaila,
JESTEŚ WIELKA!
Teraz to już muszę spróbować tych klocków :)
A tak przy okazji, to co to za hafty płaskie w galeriach Twoich koleżanek? Też
mi się bardzo spodobały.
Pozdrowionka!
Anna

1. Data: 2004-05-09 10:07:48

Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kaila, stronka super, jak dla mnie z wielkim "wypasem". A stringi na
zdjeciach z Bobowej po prostu mnie powalily na kolana....
Czekam na to, aby dzieci podrosly, wtedy szpilki nam niegrozne beda....
Gratuluje cudnej Stronki przez duze "S"...
pozdrawiam
Ewa (Krakow)

1. Data: 2004-05-09 10:09:21

Od: "Kruszynka" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Strona bardzo interesująca. Jest na niej tyle ciekawych i interesujących
opisów. Prace są przecudne a jakie zdolności w tworzeniu wzorów. Po
obejrzeniu czuję sie lekko i z usmiechem. Tak trzymać.
Anna J. z W-wy

1. Data: 2004-05-09 11:53:18

Od: Kaila <kaila*wyciac_to*@koronki.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej!

Dziekuje ogromnie za wszytkie cieple slowa :))
Bardzo sie ciesze, ze stronka Wam sie podoba!!
Motywujecie mnie do dalszej pracy :)))

ucalowanka

http://kaila.koronki.art.pl

1. Data: 2004-05-09 11:54:13

Od: Kaila <kaila*wyciac_to*@koronki.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 09 May 2004 08:23:25 +0200, Beazuku <b...@o...pl> wrote:

> Nie otwieraja mi sie jednak zdjecia z Inne galerie Spotkanie w Kolanku.
> Ani miniaturek nie widze ani duzych zdjec.
Hmmm - nie wiem dlaczego :(((
Sprawdzilam jeszcze raz i dzialaja. Moze akuratnie siec przycielo?

[?] pokrowiec
[xxx] wzory o tematyce Żydowskiej
[xxx] dama za 200 moniakow hahaha
Krosno hafciarskie