Korona zęba się rusza...

1. Data: 2006-04-27 17:45:32

Temat: Korona zęba się rusza...
Od: "Ola" <a...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

2 tygodnie temu założyłam w gabinecie NFZ koronę zęba za którą oczywiście
zapłaciłam<580 złoty> dzisiaj zauważyłam że ząb się rusza... Co mam zrobić??
Pomocy.... Ten Gabinet jest czynny od pon do czwartku, no i dopiero będzie za
półtora tygodnia możliwość udania się do tego lekarza proszę... o pomoc... to
jest jedynka i nie chcę znowu być bezzeba..

2. Data: 2006-04-27 19:10:44

Temat: Re: Korona zęba się rusza...
Od: Radosław Rossa <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> półtora tygodnia możliwość udania się do tego lekarza proszę... o pomoc...
> jest jedynka i nie chcę znowu być bezzeba..

Jeżeli rusza się korona, to trzeba ją po prostu zdjąć, oczyścić i ponownie
zacementować, a jeżeli ząb, to przez parę dni i tak nic się nie zmieni, ale
o niczym dobrym to nie świadczy.
Tak czy inaczej, jeżeli Ciebie to bardzo nieppokoi, to możesz się wcześniej
udać do innego gabinetu.
Pzdr.
RR :-)

3. Data: 2006-04-29 15:26:00

Od: "Mietek" <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> półtora tygodnia możliwość udania się do tego lekarza proszę... o pomoc...
> jest jedynka i nie chcę znowu być bezzeba..

ceramika kosztuje od 450 PLN.
Dziwne, że w gabinecie pracującym na ubezpieczalnię kasują prywatnie. Zgłoś
to w chorej kasie.
Moim zdaniem jakiś fajans z tą koroną.
Nie daj się zrobić w balona i zażądaj takiej pracy aby wszystko było OK.
Jeśli nie to sankcje.

4. Data: 2006-04-29 16:03:29

Od: LM <p...@n...sig> szukaj wiadomości tego autora

Mietek pisze 29-04-2006 17:26:
> Dziwne, że w gabinecie pracującym na ubezpieczalnię kasują prywatnie.
Co w tym dziwnego? Przecież w umowie z NFZ nie ma zakazu przyjmowania
pacjentów prywatnie, a koron nie refundują.
> Zgłoś
> to w chorej kasie.

Ale dlaczego?
> Moim zdaniem jakiś fajans z tą koroną.
> Nie daj się zrobić w balona i zażądaj takiej pracy aby wszystko było OK.
> Jeśli nie to sankcje.

Tu masz rację.

--
Nieustannie pozdrawiam
Leszek Maszczyk

5. Data: 2006-04-29 17:01:53

Od: "Mietek" <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co w tym dziwnego? Przecież w umowie z NFZ nie ma zakazu przyjmowania
> pacjentów prywatnie, a koron nie refundują.
>>
> Ale dlaczego?

a dlatego bo jak widzisz po listach niejakiego "Pawła" pacjenci tak to
komentuja.
Moim zdaniem albo gabinet na kasę albo za kasę.
Jak 14 lat temu zwalniałem się z publicznej s.z. wszyscy pukali się w czoło
z tekstem "i gdzie mu będzie lepiej..."
Czas zrobił swoje i teraz w mojej dzierewni na kasę pracują tylko cieniasy
(i wydrwigrosze "dzięki" którym mamy nienajlepszą opinię jako grupa
zawodowa)

Zestawy przeciwwstrzasowe dla alergikow?
badanie WR
migrenowy ból głowy
Czuje ze cos mam w brzuchu ...
Do ortopedów - krótsza noga