Re: Koronki irlandzkie

1. Data: 2004-03-04 21:01:33

Temat: Re: Koronki irlandzkie
Od: "Ela" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No to jeszcze prosciej. Odmierzasz sobie kawalek nitki, jaki Ci bedzie
> potrzebny, pierwsza petelke robisz wlasnie w tej odleglosci (jakbys
> chciala robic lancuszek zostawiajac spory kawal nitki na poczatku, a
> pozniej robisz te slupki/polslupki na pozostawionym kawalku nici. Czy ja
> nie monce za bardzo?
>
> Kot (krejzi is maj lajf)

nie :-) ale jak się doczytałam przy mojej ograniczonej do zera i mocno
uprzedzonej znajomości francuskiego oni tam piszą o jakichś 2 nitkach różnej
grubości, a wnętrze draństwo ma z poczwórnej nici... czy to tylko nadmiar
podejzliwości?
pozdrawiam
Ela (serwetka po złożeniu na pół nadal jest prawie kołem!)

1. Data: 2004-03-04 21:08:04

Od: Kisia <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ela wrote:

> [...]
> grubości, a wnętrze draństwo ma z poczwórnej nici... czy to tylko nadmiar
Ja sie nie bawilam w czytanie tylko kuknelam na zdjecia, ale ja tak mam
najpierw
ogladam a potem czytam, bolesne to bywa, oj bolesne

> Ela (serwetka po złożeniu na pół nadal jest prawie kołem!)
Sluchaj a nitke mialas takiej dlugosci jak kazalow w schemacie

--
p...@i...pl
Pisza;c do mnie spruj sweter

1. Data: 2004-03-04 21:08:04

Od: Kisia <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2004-03-04 21:22:07

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 2004-03-04 at 22:01, Ela wrote:

> [...]
> podejzliwości?
> pozdrawiam
> Ela (serwetka po złożeniu na pół nadal jest prawie kołem!)

Opisy sa dosc ciezkie do odczytania bez wzgledu na znajomosc jezyka ;)
Na ktorym obrazku widzisz ta nitke innej drubosci, bo nie doczytalam,
ale ja to pewnie slepa jestem. Natomiast co wypatrzylam, to jest tak:
nitke skladamy na pol, w polowie tej podwojnej nici robimy polslupek i
skadamy znow na pol, w ten sposob mamy... No wspolnie to juz chyba 5
nitek... Tak, przetestowalam, 5 nitek zamiast lancuszka + ta nitka,
ktora dziergamy. Uffff...

Kot przezywajacy najazd rodziny, jak fajnie

--
Kot <m...@p...onet.pl>

1. Data: 2004-03-04 21:22:56

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 2004-03-04 at 22:08, Kisia wrote:

> Ja sie nie bawilam w czytanie tylko kuknelam na zdjecia, ale ja tak mam
> najpierw
> ogladam a potem czytam, bolesne to bywa, oj bolesne

Bolesne, ale w tym przypadku chyba dosc skuteczne, bo nie wypatrzylam
tam dokladnego opisu, jak maja te nitki lezec...

--
Kot <m...@p...onet.pl>

1. Data: 2004-03-05 20:43:25

Od: "Ela" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sluchaj a nitke mialas takiej dlugosci jak kazalow w schemacie

eeee. no niezbyt :P troche chyba nie taka wzielam, chociaz ta akurat byla
przyblizona... wezme ja na tortury szpileczkowe to moze sie wyplaszczy :-)

1. Data: 2004-03-05 21:00:42

Od: "Ela" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Opisy sa dosc ciezkie do odczytania bez wzgledu na znajomosc jezyka ;)
> Na ktorym obrazku widzisz ta nitke innej drubosci, bo nie doczytalam,
> ale ja to pewnie slepa jestem.

jest tam na górze przy którychś listkach - DMC 10 i 50... albo mi się coś
pomyliło, co bardzo jest możliwe :-)

> [...]
> skadamy znow na pol, w ten sposob mamy... No wspolnie to juz chyba 5
> nitek... Tak, przetestowalam, 5 nitek zamiast lancuszka + ta nitka,

dzięki za wskazówki, przetestuję :-) serwetka mnie prześladuje...
ale dlaczego tam ma być 5 nitek?? ja rozumiem 4, jak się na tyle składa, ale
skąd 5?

> Kot przezywajacy najazd rodziny, jak fajnie

miłego najazdu :-)
Ela

1. Data: 2004-03-06 14:05:19

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 2004-03-05 at 22:00, Ela wrote:

> dzięki za wskazówki, przetestuję :-) serwetka mnie prześladuje...
> ale dlaczego tam ma być 5 nitek?? ja rozumiem 4, jak się na tyle składa, ale
> skąd 5?

No tak: leci ta nitka w jedna strone, w druga, mamy 2. Skladamy na pol i
ta nitka musi przeleciec jeszcze wlasnie do tej polowy, zeby na srodku
zrobic polslupek. To wlasnie ta piata.

--
Kot <m...@p...onet.pl>

1. Data: 2004-03-06 18:48:48

Od: "Ela" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No tak: leci ta nitka w jedna strone, w druga, mamy 2. Skladamy na pol i
> ta nitka musi przeleciec jeszcze wlasnie do tej polowy, zeby na srodku
> zrobic polslupek. To wlasnie ta piata.

Oj, ale wstyd :-) podstawowa matematyka mi siadła!
Dzięki!
Ela w szale produkowania serwetek

1. Data: 2004-03-06 19:17:12

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 2004-03-06 at 19:48, Ela wrote:

> Oj, ale wstyd :-) podstawowa matematyka mi siadła!
> Dzięki!
> Ela w szale produkowania serwetek

Jaki tam wstyd, zwykly maly blad przy pracy ;)

Kot leniwiec, ale za to z bejlisem domowej roboty, mmmm...

--
Kot <m...@p...onet.pl>

Re: Koronki irlandzkie
Róże i koronki - linki