Korwin-Mikke chciał rozbijać ruch narodowy zakładając nowe partie?

11. Data: 2015-10-19 12:50:23

Temat: Re: Korwin-Mikke chciał rozbijać ruch narodowy zakładając nowe partie?
Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" napisał w wiadomości grup

W dniu 2015-10-19 o 12:14, Ghost pisze:

> Użytkownik "Przemysław Dębski" napisał w wiadomości grup

>Czyli nic nowego - pytany o szczegóły swych twierdzeń uciekasz w maliny.

Drogi głuptasku, zacytowałem jedyne pytanie jakie zadałeś. Nie histeryzuj i
nie kwicz, że zadałeś tak debilne - nawet jak na korwinistę - pytanie,
zasługuje ono co najwyżej na taką odpowiedź jaką dostałeś.

>Jak nic - księżniczka ;) Dębska

Yeap.

12. Data: 2015-10-19 12:57:42

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-19 o 12:50, Ghost pisze:

> [...]
> histeryzuj i nie kwicz, że zadałeś tak debilne - nawet jak na
> korwinistę - pytanie, zasługuje ono co najwyżej na taką odpowiedź jaką

Księżniczki się nie tłumaczą, księżniczki patrzą z góry i robią "pffff"
... może ty jednak nie jesteś księżniczka. Eeeee chyba jednak jesteś,
tylko trochę nieociosana :)

Dębska

13. Data: 2015-10-19 13:11:44

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" napisał w wiadomości grup

W dniu 2015-10-19 o 12:50, Ghost pisze:

> Użytkownik "Przemysław Dębski" napisał w wiadomości grup

>Księżniczki się nie tłumaczą, księżniczki patrzą z góry i robią "pffff"

I wiele księżniczek puściło na ciebie takiego "cichacza" z góry?

14. Data: 2015-10-19 14:49:16

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-19 o 13:11, Ghost pisze:

> Użytkownik "Przemysław Dębski" napisał w wiadomości grup

> I wiele księżniczek puściło na ciebie takiego "cichacza" z góry?

Widzę, że temat księżniczek podpasował, wszak księżniczki lubią gdy się
o nich mówi :)

Dębska

15. Data: 2015-10-19 15:20:47

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" napisał w wiadomości grup

W dniu 2015-10-19 o 13:11, Ghost pisze:

> Użytkownik "Przemysław Dębski" napisał w wiadomości grup

>Widzę, że temat księżniczek podpasował, wszak księżniczki lubią gdy się o
>nich mówi :)

Wszak nie przeczę podpasko, że w kółko o nich piszesz - czyżby magia "pffff"
tak zapadła w gł... nozdrza?

16. Data: 2015-10-19 15:41:23

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-19 o 15:20, Ghost pisze:

> Użytkownik "Przemysław Dębski" napisał w wiadomości grup

> Wszak nie przeczę podpasko, że w kółko o nich piszesz - czyżby magia
> "pffff" tak zapadła w gł... nozdrza?

Ale nie bój się księżniczko coś stwierdzić. Ja obiecuję, że już nie będę
dopytywał co i skąd ci się wzięło. Udawać, że się o coś pyta po to tylko
by móc się zwrócić do tego kogoś "podpasko" ... to takie niemęskie
księżniczko :)
Chyba, że księżniczka zadaje pytania retoryczne, celem pokazania głębi
swego majestatu. To by nawet pasowało.

Dębska

Dębska

17. Data: 2015-10-19 16:03:52

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

zdumiony
http://wpolityce.pl/polityka/150627-tajny-e-mail-do-
dzialaczy-korwin-mikke-chcial-rozbijac-ruch-narodowy
-zakladajac-nowe-partie

Korwin zachowuje się jak wysoko umocowany agent, wcześniej był
tolerowany, od paru lat jest popierany.

Po co czytasz aparadczyków pisowskich to są kurwy i złodzieje.
Pomówią każdego o wszystko bo to ubecka mentalność, a jak złapiesz za rękę, to będą
wpierali że to nie ich ręka tylko twoja, jak to mamy ze Skokami, nakradli winny
Komor. Jak byś miał wskaźnik Gajgera ustawiony na propmieniowanie kłamstw, to mu
skali zabraknie tak zacznie piszczeć. Bo umysły autorytarne aby rzeczywistość była
jak chcą są skazana na wieczne salta obłudy. Na badaniach zawsze ci wyjdzie że
osobowości autorytarne to patologiczni kłamcy i to widzimy w tych szmaciarskich
gazetach propagandowych pisu. To co najbardziej ich drażni to prawda, jak ich
ostatnio prawdą sprowokowała Tokarczuk i wyją z nienawiści.

18. Data: 2015-10-19 17:16:34

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" napisał w wiadomości grup

W dniu 2015-10-19 o 15:20, Ghost pisze:

> Użytkownik "Przemysław Dębski" napisał w wiadomości grup

>Ale nie bój się księżniczko

Ani nie odpowiesz ile księżniczek cię częstowało, ani jak bardzo w nozdrza
poczęstunki zapadły. A sam chciałbyś by ci odpowiadać na niezadane pytania.
Cza przyznać, w nielogice rasowyś korwinista.

19. Data: 2015-10-20 00:12:04

Od: "Chiron" <...@2...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> księżniczko :)
> Chyba, że księżniczka zadaje pytania retoryczne, celem pokazania głębi

No ale też wszystko musi mieć także swoje miejsce. Księżniczką należy być w
salonie, kucharką w kuchni, a dziwką w łóżku. IMO koleżance Ghost'ce
wszystko się pokręciło

--

Chiron

20. Data: 2015-10-20 00:41:37

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 20 Oct 2015 00:12:04 +0200, Chiron napisał(a):

> [...]
>
> No ale też wszystko musi mieć także swoje miejsce. Księżniczką należy być w
> salonie, kucharką w kuchni, a dziwką w łóżku. IMO koleżance Ghost'ce

A tam, dziw(ek) taki :-))

Podziały
Internetowy lincz na Oldze Tokarczuk. Zabić pisarkę
Sami lekarze o NOP - ale nie w mediach.
Trudno uwierzyć ale tak wyglądają Niemki
Daj uchodźcy palec...