Korzeń imbiru

1. Data: 2002-11-28 18:26:29

Temat: Korzeń imbiru
Od: g...@s...pl szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio kupiłam suszony korzeń imbiru. Czy ktoś wie jak mogę go przyrządzić?
greta

1. Data: 2002-11-28 21:21:36

Temat: Re: Korzeń imbiru
Od: waldemar z domu <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

g...@s...pl wrote:

> Ostatnio kupiłam suszony korzeń imbiru. Czy ktoś wie jak mogę go
> przyrządzić? greta

Jak chcesz koniecznie solo, to można go zcukrzyć. Pocięć na kawałki i
przyrządzać tak, jak skórkę pomarańczy (było w zeszłym roku w porze
świątecznej). Oprócz tego jako dodatek do chińszczyzny, indyjszczyzny oraz
pierników.

Waldek

1. Data: 2002-11-29 00:31:03

Od: "emc" <e...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przyrządzać tak, jak skórkę pomarańczy (było w zeszłym roku w porze
> świątecznej). Oprócz tego jako dodatek do chińszczyzny, indyjszczyzny oraz

Suszony to raczej do przyprawiania jakich dan.
Do kandyzowania trzeba swieze, mlode i nie lykowate pedy.

Ewa (emc)

Co sie stalo z 'kuchnia.3miasto'
placuszki z piersi kurczaka
Kurczak w miodzie - jak?