Re: Kosa spalinowa

From: "Szymek" <s...@f...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: Kosa spalinowa
Date: Thu, 27 Apr 2000 09:21:53 +0200

Witam !

>Kosa spalinowa tak jak napisal Rafal nie nadaje sie do koszenia duzego
>trawnika. Mozna nia kosic male ftagmenry miedzy drzewami, rowy itp.

Teren moze nie jest zbyt rozlegly, ale 'za to' bardzo nierowny - wydaje mi
sie, ze kosiarka nie da sobie rady z tak urozmaiconym ;) trawniczkiem. Kosy
spalinowe widuje przy koszeniu trawnikow u mnie w miescie - goscie wymiataja
doslownie wszystko - i nie ma problemu z dostepem np. pod krzewy itp. I to
wlasnie nierownosc terenu sprawia, ze kosa bedzie chyba najlepszym
rozwiazaniem... chyba ze sie myle ?

ps. dzieki za dotychczasowe odpowiedzi

pozdrawiam :-)

Szymek