Re: Kosiarka do wysokiej trawy. Listwowa?

Newsgroups: pl.rec.ogrody
Date: Wed, 6 Jul 2016 06:34:45 -0700 (PDT)
Subject: Re: Kosiarka do wysokiej trawy. Listwowa?
From: s...@g...com

W dniu środa, 6 lipca 2016 15:33:40 UTC+2 użytkownik s...@g...com napisał:
> Hejka.
>
> Potrzeba jest kosić około 2000m2 trawnika ale relatywnie rzadko.
> Trawnik jakoś tam ma wyglądać więc dobrze by było aby jakieś tam zbieranie
skoszonej trawy było możliwe.

> Niestety specyfika wykorzystania terenu jest taka że nie mozna tam być i kosić
trawnika co tydzień (co zresztą zajęło by sporo czasu i na odpoczynek by go nie
starczyło :) ) a chodzi o to aby jednak raz na jakiś czas go skosić aby jakoś to
wyglądało i sie przy tym nie narobić. Bo zbieranie tej trawy ręcznie to też deczko
męczące by było...

> Zwykłe kosiarki z koszem, nawet takie traktorkowe maja problem z wysoka trawa.
> Wiem bo ćwiczyłem temat i w sumie nawet jak idą to trzeba często kosz opróżniać. A
idą tylko te duże.

> I tu pytanie do tych co temat ćwiczyli:
> Czy warto skorzystać z takiej listwowej i albo zostawiać trawe na siano albo ją
grabić za jakiś czas?

> Ktoś taką kosiarkę wykorzystywał i może podzielić się uwagami pozytywno
negatywnymi?

A no i trawa zazwyczaj ma powyżej 15-20cm a czasem i pod kolana...