Re: Kosiarka elektryczna 1000 W

From: "Zuzia" <k...@p...com.pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: Kosiarka elektryczna 1000 W
Date: Wed, 28 Apr 2004 07:00:52 +0200

> Mam zamiar zakupic kosiarke elektryczna o mocy 1000W.
> Moje pytanie brzmi , czy oplaca sie kupic wynalazek z hipermarketu w cenie
> okolo 199 zł ?
> Czy przypadkiem nie sprawdzi mi sie powiedzenie "Kto tanio kupuje, ten 2
> razy kupuje".
> Moze ktos poleci mi jaka tania hurtownie.
> Jestem z Trojmiasta.
> Dziekuje za wszystkie odpowiedzi.
> Pozdrawiam
> NESTER

Ja mam ciut mocniejsza bo 1300. Kupina na promocji w hipermarkecie. W zeszlym sezonie
spisywala sie dzielnie. Jestesmy z niej zadowoleni (do koszenia ok 6 arow). Sasiad ma
taka
sama i kosi ok 16 arow nie wylaczajac jej nawet na chwile. Jedyny problem to kabel,
ktory
sie placze i ktory moze zaplatac sie pod noz (moj tesc tak jeden kabel zalatwil).
Spalinowki niestety sa cizsze od elektrycznych i oczywiscie grazsze. Kosiarki nie
widze
ale jezeli wyglada solidnie... kupuj. Jeszcze jedno jezeli gdzies w poblizu masz NOMI
tam sa duze przeceny. W Krakowie jest i tydzien temu nakupilam tam sprzetu za pol
ceny.

Pozdrawiam

Kasia-Zuzia