Re: Kosiarka ręczna wrzecionowa - czy to ma sens?

From: "Dirko" <j...@w...pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: Kosiarka ręczna wrzecionowa - czy to ma sens?
Date: Tue, 17 Jul 2018 13:50:23 +0200

news:b09bc322-aca4-4570-ac28-a595d1cc9bb8@googlegrou
ps.com...

> Dalo rade tym kosić ale jak z silnika od pralki i wózka dziecinnego
> zrobilem pierwsza elektryczną to ręczna poszła w odstawke

Hejka. Zarówno te pchane kosiarki jak i te samoróbki z silnika od
"Frani" odeszły do lamusa gdy w marketach za niecałe 200zł. mośna było już
kupić kosiarki elektryczne.
Po poprzedniej epoce kosiarkowej została mi taka kosiarka na pych w
dobrym stanie, którą mogę sprezentować zainteresowanemu zdeklarowanemu
ekologowi.
Pozdrawiam historycznie Ja...cki