Re: Kosiarki, koszenie, nawożenie

1. Data: 2004-04-18 17:49:31

Temat: Re: Kosiarki, koszenie, nawożenie
Od: "Anna Kwiecińska" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta Góra" <m...@m...pl> napisał w wiadomości
news:c5qtdn$203$1@korweta.task.gda.pl...

> Prosze mnie oświecić. Tzn taka kosiarka mieli i ma dodatkowo kosz?

więc doszłam do wniosku, ze nie warto
.
> Chcę nabyć z koszem, też mam dużą powierzchnie i nie zawsze mam czas by
> systematycznie kosić.
> Moja stara kosiarka wyrzuca wtedy taką zbitą trawę, jak trawka jest
> soczysta to sie czasem anwet zapycha:-(
> Niestety trzeba to potem grabić, czego wolałabym uniknąć.

Ja dotąd /2 lata/ posługiwałam sie kosą spalinową. Obecnie na części ogrodu
jest od ub. roku założony nowy trawnik / http://www.mojogrod.prv.pl / ,
powierzchnia względnie równa, więc po co kosić i na dodatek szarpać się z
grabieniem. I tak do części ogrodu na razie muszę używać kosy.

> Wiem tylko, ze do tak duzego terenu muszę nabyć kosiarkę z napędem i
> dużymi kołami:-(
>
> Anka, upatrzyłaś jakis konkretny model? Jesli tak za ile?

Tak: 1481 zł. 6 koni mechanicznych, kosz na 60 l., napęd, koła z przodu
mniejsze z tylu większe. Ale najbardziej spodobała mi się dźwignia do
ustawiania wysokości koszenia. jeden ruch i po kłopocie, a koszt tylko 50
zł. wyższy za tę dźwignię i jeden koń. Czerwona jest, waży 34 kg.i wchodzi
do Seicento, co jest ważne, bo w ogrodzie nie mieszkam. A firma ? Zabij, nie
wiem :). Kupuję w przyszłym tygodniu, więc odpiszę nazwę.
pozdr. optymistycznie.
Anka

2. Data: 2004-04-21 12:59:17

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> do Seicento, co jest ważne, bo w ogrodzie nie mieszkam. A firma ? Zabij, nie
> wiem :). Kupuję w przyszłym tygodniu, więc odpiszę nazwę.

Dzisiaj oglądałam kosiarki - podobne opcje, tyle że silnik słabszy - 4
KM, marki B&S. Kosz również na 60l.
Miałam taki w poprzedniej i zupełnie wystarczył nawet na moje pagórki.
Cena z rabatem 1100 zł (kupuję tam sporo).
Ta sama kosiarka bez napędu 870 zl (również z rabatem).
W obu jest też opcja mielenia trawwy.
Faktycznie dźwignia którą się reguluje wysokosc koszenia jest świetna,
w mojej starej maszynie potrzebny był klucz - trzeba było odkręcać koła
by przestawić wysokosć noża.

Pozdrawiam
Marta

Re: Roundup