Kosiarki wielofunkcyjne

1. Data: 2007-05-29 13:22:04

Temat: Kosiarki wielofunkcyjne
Od: Niewe <n...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
kiedyś wpadł w moje ręce jakis "obiektywny" przegląd dostępnych na rynku
kosiarek. Były tam też urządzenia wielofunkcyjne. Np. kosiarka bębnowa,
której można było wymienić moduł i robił się z tego wertykulator lub
inne. Nie pamietam jakie to były marki, nie pamietam gdzie to widziałem.
Ktoś mi coś podpowie?
Pozdrawiam

PS.
W marketach pytałem. Nic nie widzieli, nic nie słyszeli.

2. Data: 2007-05-29 13:24:36

Temat: Re: Kosiarki wielofunkcyjne
Od: Darek Pakosz <d...@d...uhc.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 29 May 2007, Niewe wrote:

> [...]
> Pozdrawiam
>
> PS.
> W marketach pytałem. Nic nie widzieli, nic nie słyszeli.

Zle szukasz. Szukaj pod hasłem "hipnoza" a najlepiej "hinoza regresja".

Czy ktos na grupie sie tym zajmuje?

Pozdr.

D.P.

Kosiarka wielofunkcyjne