Kosiński - antypolski żydowski kłamca.

21. Data: 2018-05-09 00:35:42

Temat: Re: Kosiński - antypolski żydowski kłamca.
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 9 maja 2018 00:26:01 UTC+2 użytkownik XL napisał:
> Jakub A. Krzewicki

> ,,(...)kaleczyć sobie uszy jeszcze przez lata całe (...) słuchać twej
> deklamacji i twoich poematów, biedny poeto z przedmieścia, oto co
> przewyższyło moje siły i wzbudziło do śmierci ochotę"?

Ano.

22. Data: 2018-05-10 21:20:02

Od: f...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Kviat napisał:
> a następnie w
> okresie 1942-1945 przyczyniły się, bezpośrednio lub pośrednio, do
> śmierci tysięcy Żydów szukających ratunku."

https://twitter.com/olgalengyel/status/9667413535174
61504

Poza tym mało który srul jest tak obiektywny jak polacy.
https://www.rodaknet.com/ksiazka_Poza_granica_solida
rnosci_ewa_kurek.pdf

O forsę się rozchodzi i tyle.
Ponad trzy miliony Żydów zginęło w Polsce i Polacy nie będą spadkobiercami polskich
Żydów. Nigdy na to nie pozwolimy (...) Będą słyszeli o tym od nas tak długo, jak
Polska będzie istnieć. Jeżeli Polska nie spełni roszczeń Żydów, będzie ,,publicznie
atakowana i upokarzana" na forum międzynarodowym.
https://pl.wikiquote.org/wiki/Israel_Singer

Po roku 1997 zydzi w PL i tak dostali więcej niż im się należało.
Należały się tylko rekompensaty za grunty, bo:
http://i.iplsc.com/zycie-na-gruzach-warszawy/0003BLA
RLULEA5V1-C317-F3.jpg

A tym czasem oni otrzymali grunty wraz z odbudowanymi budynkami. Daj palec, wezmą
rękę. Hanka nawet se wyremontowała kamieniczkę przed jej chapnieciem:)

Gdzie więc będą mieli lepiej niż w PL?

23. Data: 2018-05-10 22:35:38

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-05-10 o 21:20, f...@g...com pisze:

> Poza tym mało który srul jest tak obiektywny jak polacy.

Szczególnie Prawdziwi Polacy. Zapomniałeś dodać.
Mistrzowie obiektywizmu TVPis i ciętej riposty na poziomie kibolskich
przygłupów, którzy na faszystowskich marszach przyczepiają sobie na
piersi znaczki Polski Walczącej i SS obok siebie.

> A tym czasem oni (...) Daj palec, wezmą rękę. Hanka nawet se wyremontowała
kamieniczkę przed jej chapnieciem:)>
> Gdzie więc będą mieli lepiej niż w PL?

A gdzie Gliński i Czartoryscy będą mieli lepiej niż w PL?
Albo Piotrowicz, Pawłowicz, Żalek... gdzie tacy ludzie będą mieli
lepiej, jak nie w PL?

Pozdrawiam
Piotr

24. Data: 2018-05-11 11:22:08

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<f...@g...com> wrote:

> [...]
> palec, wezmą rękę. Hanka nawet se wyremontowała kamieniczkę przed jej chapnieciem:)

Nic dodać, nic ująć.

> Gdzie więc będą mieli lepiej niż w PL?

Jak zawsze przecież. Od wieków uciekali do Polski z całej Europy, gdzie ich
eksterminowano za mojżeszową wiarę. Tylko w Polsce była wolność wyznania,
mogli się osiedlać bez kłopotu. Teraz się odpłacają.

--
XL

25. Data: 2018-05-15 10:01:05

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> https://www.salon24.pl/u/siedlecka/310200,joanna-sie
dlecka-czarny-ptasior-odcinek-i
> [...]
> życiorys Jerzego Kosińskiego, podstawę jego literackiego wizerunku, oraz
> rzekomo autobiograficzną powieść ,,Malowany ptak", uchodzącą na świecie za
> świadectwo i dokument Zagłady Żydów.
>
> Reporterska wędrówka znanej biografki, rozmowy z wieloma świadkami
> udowodniły jednak, że mały Jurek nie błąkał się samotnie po polskich
> wsiach, nie rozłączył z rodzicami i nie stracił mowy na skutek bestialstwa
> półdzikich zwyrodnialców. Przeciwnie, przetrwał szczęśliwie wraz z
> rodzicami dzięki może i ciemnym, ale odważnym mieszkańcom wsi Dąbrowa
> Rzeczycka w województwie tarnobrzeskim."

Jak bardzo i jak bezinteresownie ,,mały Jurek" NIENAWIDZIŁ POLAKÓW, żeby,
będąc wraz z rodziną przez nich uratowanym od śmierci, jako dorosły wydać z
siebie takie potworne o nich kłamstwo.

--
XL

piekny dzien