Koszenie trawy kosiarką

1. Data: 2002-08-25 21:19:23

Temat: Koszenie trawy kosiarką
Od: "Wawrzuś" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Jestem tutaj nowy i mam prośbę:

Niedawno zostałem miłośnikiem koszenia trawy. W związku z tym poszukuję
wszelkich informacji nt. kosiarek i techniki koszenia trawników. Przez
googla szukałem, ale potrzebuję czegoś naprawdę dobrego. Czy można załapać
się gdzieś na lotnisku lub polu golfowym do takiej pracy (mogę za darmo)?
Jakie trzeba mieć kwalifikacje? O odpowiedź proszę bardzo na Priv, ponieważ
za niedługo nie będę miał dostępu do grup dyskusyjnych. Z góry dziękuję.

Pozdrawiam
Wawrzuś

2. Data: 2002-08-26 09:09:00

Temat: Re: Koszenie trawy kosiarką
Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wawrzuś" <w...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
ponieważ
> za niedługo nie będę miał dostępu do grup dyskusyjnych. Z góry dziękuję.

Oooooooooo!!!!! :-))))))))))))
Pozdrawiam :-)
Janusz

3. Data: 2002-08-26 13:11:49

Od: "Darek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ponieważ
> za niedługo nie będę miał dostępu do grup dyskusyjnych. Z góry dziękuję.

Chyba narodził nam się następca kosiarza umysłów :)
Fakt że film był niezły :)

Darek

Bonzai-pytanie
acbizia?