Re: Koszt wymiany instalacji elektrycznej - robocizna

From: Krzychu <"s_krzychu[m"@upa]poczta.onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Koszt wymiany instalacji elektrycznej - robocizna
Date: Thu, 26 Oct 2006 19:51:53 +0200

Pietrek napisał(a):

> Odpowiedź brzmi: NIE. Instalacja jest zgodna z przepisami i na koniec
> zostały wykonane pomiary ale kwitu nie mam. Posiada wszystkie wymagane
> zabezpieczenia, które w 99% przypadków popwinny zadziałać. Piszę powinny,
> ponieważ różnie bywa...
> Istnieje nikłe prawdopodobieństwo, że sama instalacja mnie zabije, co inego
> ew. wadliwe urządzenia do niej podłączone. Ale i tu liczę na zabezpieczenia.

Ależ ja absolutnie nie twierdzę, że wykonana przez Ciebie instalacja
jest wadliwa. Tylko zwrcacam Twoją uwagę na ten kruczek prawny. Moja
instalacja też jest OK z punktu widzenia technicznego (miałem do
niedawna uprawnienia SEP, ale nie odnawiałem), ale nie "formalnego".
Uswiadomił mnie znajomy broker ubezpieczeniowy. I teraz się zastanawiam,
czy nie poszukać elektryka z uprawnieniami do formalnego odbioru instalacji.

--
.::s_krzychu[maupa]poczta[kropka]onet[kropka]pl::.