Powstrzymajcie mnie przed dewastacją!

141. Data: 2004-05-01 20:11:55

Temat: Re: Akcja - czyste ręce, było Re: Koszty ogrodu - wersja alternatywna. Długie
Od: "Jan_jr" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:SVNkc.44276$Vp5.38627@fe2.columbus.rr.com...
news:c6vgdd$2dh$1@news.onet.pl...

> I skutek nastepuje albo nie. Moze amerykanskie farby trzymaja sie rak
> mocniej niz polskie? :-) Rozne farby uzywaja zreszta roznych
> rozpuszczalnikow.

Tak, masz rację, po akwarelach, do mycia rąk nie korzystam z oleju
napedowego, używam wody .
Upss, zapomniałem dodac, po europejskich i chińskich akwarelach.

Pozdrowienia, Jan_jr

142. Data: 2004-05-01 20:37:30

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak, masz rację, po akwarelach, do mycia rąk nie korzystam z oleju
> napedowego, używam wody .
> Upss, zapomniałem dodac, po europejskich i chińskich akwarelach.
>
> Pozdrowienia, Jan_jr

Artysta, fajnie;-)

Pozdrawia boletus

143. Data: 2004-05-04 17:59:37

Temat: Re: Koszty ogrodu - wersja alternatywna. Długie
Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia Kulesz napisał:

> Powiedzcie mi jedno - czy spartina "trzyma" się w pionie, czy wylega
> raczej - szczególnie na dobrze nawiezionej azotem ziemi?

Ja mam ja dopiero drugie lato...

Ale w zeszłym roku do pewnego momentu trzymała pion a potem się
przewieszała. Trudno to nazwać wyleganiem. Ale ja nie nawoziłam.

Pozdrawiam
Marta

144. Data: 2004-05-04 18:56:01

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dirko opasany spódniczką z trawy? :-)))
> Ale w bukietach ładnie wygląda - szczególnie pięknie z koprem.
> Powiedzcie mi jedno - czy spartina "trzyma" się ......

> Pozdrawiam, Basia.

Tak, trzyma się w spódniczce, szczególnie z koprem.

Pozdrawia pięknie boletus

145. Data: 2004-05-05 07:05:45

Od: "Majka" <m...@z...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@i...pl> napisał

> Powiedzcie mi jedno - czy spartina "trzyma" się w pionie, czy wylega
> raczej - szczególnie na dobrze nawiezionej azotem ziemi?

U mnie stoi sztywno, tylko w górnych odcinkach przewiesza się wdzięcznie.
Niestety, rozłazi się. Posadziłam ją w zadołowanym wiaderku, a niedawno
znalazłam kłącza wśród pysznogłówki ;-(

Majka

146. Data: 2004-05-05 15:16:17

Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

T.W. wrote:

> A ja mimo wszystko zaczęłam, bo nie mogłam wytrzymać.
> Jeśli coś wjeżdżało, to z przodu, z tyłu była góra humusu i ziemi z
> fundamentów i zwyczajowa miejscowa ścieżka do przystanku. A my
> sadziliśmy morele i derenie. I zrobiłam sobie rabatkę z malwami między
> perzem :)))
> A na parapecie w bloku ukorzeniał się bluszcz.
>
> Pozdrawiam
> Ewa

No, ja też nie wytrzymałam i zrobiłam sobie w kąciku mały warzywnik.Koparka
zrzuciła tam cały humus spod domu. Więc z głowy miałam kopanie i
grzechem byłoby z tego nie skorzystać.. Ale z częścią ozdobną muszę
poczekać aż będę dokładnie wiedziała jakie będzie ukształtowanie terenu.
A sadzonki roslin rosną od dwóch lat w donicach w ogrodzie teściów.

pozdrawiam
Bea

viola elatior
pchły w doniczce
Bukszpan wieczniezielony
Erytronium dens-canis
Jaką kosiarkę kupić - (Bosch Rotak 40 ?)