Kowidiotyzm w odwrocie!

11. Data: 2021-10-31 21:30:46

Temat: Re: Kowidiotyzm w odwrocie!
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:
> [...]
a-nigeryjskich-dzieciach/

> Szczepionkami? Nieźle odleciałaś...
> Szczepionki innych firm też zabijają?
>
> Tulu ludzi zaszczepionych i nikt jeszcze nie odkrył masowych zgonów po
> szczepieniach? Gdzie te kolejki do firm pogrzebowych?

Firmy pogrzebowe mają wysokie zdolności przerobowe. Kiedyś się przekonasz,
nie całkiem osobiście. Łykną każdą ilość w rozsądnych granicach. A DBA SIĘ,
aby one pozostały rozsądne i nie wzbudzały dodatkowej paniki. No chyba nie
wierzyłeś w te ciężarówki w Bergamo?

> Reptilianie
> zasłaniają je jakimiś kamuflażami?

Oczywiście, że zasłaniają. Pan minister zdrowia niedawno nawet nazwał te
,,kamuflaże"nieszczęśliwymi ,,KOINCYDENCJAMI". Wg niego nie umiera się po
szczepionce przeciw Covid - umiera się tylko i wyłącznie ,,na choroby
towarzyszące". Jak znany polski piosenkarz dosłownie kilka dni po
szczepieniu? Jego żona za trzymanie języka za zębami dostała miliony.
Musiały być naprawdę grube (mówi się o ośmiu), bo już od jakiegoś czasu
chodzi roześmiana od ucha do ucha, jakby wygrała w Totka. A mąż w grobie.
A pan minister? Też jakiś wesolutki. Może to jednak inna wesołość, niż tej
paniusi? Może on po prostu cieszy się, że w ogole żyje? Pewnie forsy nie
dostał, bo nasz kraj i rząd taki dosyć mało znaczący przy wielkich tego
świata, ale że lufa przy jego skroni dotąd nie wypala, to też jest dla
niego spory powód do radości. A ty jak uważasz, czy jest to dostatecznie
radosny bodziec?

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

12. Data: 2021-11-02 09:03:26

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 31.10.2021 o 21:30, XL pisze:

> Firmy pogrzebowe mają wysokie zdolności przerobowe. Kiedyś się przekonasz,
> nie całkiem osobiście. Łykną każdą ilość w rozsądnych granicach. A DBA SIĘ,
> aby one pozostały rozsądne i nie wzbudzały dodatkowej paniki.

To znaczy jak się dba?
Zdalnie uruchamiają wszczepione chipy żeby równomiernie rozłożyć
obciążenie zakładów pogrzebowych?

> Oczywiście, że zasłaniają.

Aha.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

13. Data: 2021-11-02 10:36:12

Od: trybun <C...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 31.10.2021 o 08:52, XL pisze:

> Jakieś specyfiki do rozpuszczania lub połknięcia, czy cóś w tym stylu. Ale
> to jeszcze nic! - LEKARZE ZNOWU zaczęli stwierdzać grypę. Kilka znajomych
> mi osób usłyszało ostatnio taką diagnozę od lekarzy, i to bez robienia
> testu(sic!). Czyli lekarze otrzymali NOWE WYTYCZNE.
> Ponadto warto zwrocić uwagę, jakie podano już do wiadomości terminy ferii
> zimowych dla uczniów: nie jest to już jeden wspólny (czyt. ,,kowidowy"),
> termin dla całej Polski, lecz osobne terminy dla poszczególnych rejonów.
> To wiele mówi ?

Problem w tym że w aptekach nie ma nic co by zwalczało bezpośrednio
tradycyjną grypę. Tak więc powrót lekarzy do diagnozowania innych
chorób, w tym wypadku choremu nic nie daje.

Co do samej zasady covidowej (i chyba całej tej tzw opieki zdrowotnej)
to od samego początku nikt właściwie nawet nie ukrywał że sprawa jest
polityczna. przykładowo - "za tydzień/dwa zakładamy maski", czy
"szczepionki bierzemy tylko od amerykańskich firm". To są decyzje
zapadajace w dobie panowania ogólnoświatowej zarazy!!!

14. Data: 2021-11-02 15:28:29

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

trybun <C...@j...cb> wrote:

> Problem w tym że w aptekach nie ma nic co by zwalczało bezpośrednio
> tradycyjną grypę.

Jest: Viregyt K (chlorowodorek amantadyny), Amantix (siarczan amantadyny).
Ale tylko na receptę, jako leki dedykowane(sic!) przeciw grypie, przy tym
lekarze wciąż mają prawo je zapisywać przeciw tradycyjnej grypie i można
wtedy żądać ich przepisania. Problem pojawia się, jeśli w toku wywiadu
lekarskiego pojawi się test na Covid i okaże się on pozytywny, a czesto się
taki okazuje, bo PO TO JEST, aby stwierdzał Covid ? - wtedy NIE MA
LECZENIA, bo lekarz NIE MA PRAWA zapisać amantadyny przy stwierdzonym
zarażeniu Covid - więc jeśli masz objawy grypowe i dodatni test, to nie
jesteś leczony ani na to, ani na to, ale i tak automatycznie wpadasz w
machinę kowidową, czyli na oddział kowidowy. Tam Cię nie leczą na nic, ani
na covid, ani
na to, z czym ewentualnie innym przyjeto Cię do szpitala. Nie przesadzam,
znam osobiście przynajmniej kilka takich przypadków, np.
osiemdziesięcioletnia niechodząca matka mojego sąsiada, z migotaniem
przedsionków przywieziona przez niego do szpitalnej izby przyjęć, tam
wstępnie skierowana na kardiologię, ale po dodatnim teście umieszczona na
oddziale kowidowym, w ZAMKNIĘTEJ od zewnątrz, wieloosobowej sali, trzymana
tam 10 dni BEZ ŻADNEGO LECZENIA, po czym wypisana do domu ,,w stanie ogolnym
dobrym", bez żadnego uprzedzenia, tak po prostu przyszli i ją zwinęli z
łóżka na bruk. Wezwano dla niej taksówkę tak ot nagle, spakowano, ubrano i
wywieziono wózkiem do taxi, wrzucono ją i rzeczy do samochodu, pielęgniara
jeszcze wepchnęła tułów do środka, bezceremonialnie i boleśnie zrywając z
jej twarzy maseczkę (bo szpitalna), chociaż pacjentka nadal miała dodatni
wynik testu i zgodnie z przepisami i dobrem kierowcy w taxi powinna być w
masce!!!
W domu na szczęście ktoś był.
Ale to nie koniec.
Okazało się w domu, że ,,stan ogolny dobry" polega na tym, że cudem nie
umarła na serce, plus na skrajnym odwodnieniu i wygłodzeniu - przez 10 dni
straciła na wadze prawie 9 kg, gdyż oprócz tego, że jej wcale nie leczono
na nic, to NIKT JEJ NIE PODAŁ PICIA ANI JEDZENIA, które wsuwano do sali na
wózku, aby każdy sam sobie brał. Ona leżąca, mało kojarząca i skrajnie
słabnąca, z chorym sercem, sama nie była w stanie się obsłużyć!!!
Analogiczne przypadki - ciocia mojego Męża oraz babcia kolegi Męża. Podobne
przypadki coraz częściej słyszę też od bliskich znajomych i dalszej
rodziny!
Część spraw w prokuraturze.

> [...]
> "szczepionki bierzemy tylko od amerykańskich firm". To są decyzje
> zapadajace w dobie panowania ogólnoświatowej zarazy!!!

A jakiej tam zarazy. Fikcja, utrzymywana kijem i marchewką -
niewątpliwie w zależnosci od statusu kraju rządy dostały niebotyczne
pieniadze, albo lufę do skroni. W Polsce ewidentnie to ostatnie.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

15. Data: 2021-11-02 16:50:03

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.11.2021 o 15:28, XL pisze:

> Jest: Viregyt K (chlorowodorek amantadyny),
> Amantix (siarczan amantadyny).

Nie. To nie są leki na grypę.
Podawanie tego leku na grypę (typ A) jest niewskazane. Bo już są leki
nowej generacji, które działają i na typ A i na typ B - a przede
wszystkim mają mniejsze skutki boczne.

> Ale tylko na receptę,

Nie bez powodu.
I żeby oszołomstwo nie łykało jak cukierki po przeczytaniu bzdur w
internecie napisanych przez niedorozwojów antyszczepionkowych.

> jako leki dedykowane(sic!) przeciw grypie,

Bladego pojęcia nie masz o czym piszesz. Jak zwykle.

> przy tym
> lekarze wciąż mają prawo je zapisywać przeciw tradycyjnej grypie i można
> wtedy żądać ich przepisania. Problem pojawia się, jeśli w toku wywiadu
> lekarskiego pojawi się test na Covid

Bo covid to nie jest grypa.
Tak jak zajączek, to nie jest kotek.

> i okaże się on pozytywny, a czesto się
> taki okazuje, bo PO TO JEST, aby stwierdzał Covid ? - wtedy NIE MA
> LECZENIA, bo lekarz NIE MA PRAWA zapisać amantadyny przy stwierdzonym
> zarażeniu Covid

Bo nie ma jeszcze lekarstwa na covid.
Po co kogoś leczyć na grypę, skoro jest chory na covid? Przecież to
idiotyczne.

> wstępnie skierowana na kardiologię, ale po dodatnim teście umieszczona na
> oddziale kowidowym, w ZAMKNIĘTEJ od zewnątrz, wieloosobowej sali, trzymana
> tam 10 dni BEZ ŻADNEGO LECZENIA,

Bo jeszcze nie ma metody leczenia covida.

> Część spraw w prokuraturze.

No i dobrze. Patologię w szpitalach też trzeba zwalczać, bo się zdarza.
Ale prokuratura nie wymyśli leku na covid.

https://spidersweb.pl/2021/09/lek-przeciwwirusowy-na
-covid-19-juz-wkrotce.html

"To wprost zdumiewające, że w XXI wieku doprowadziliśmy do sytuacji, w
której ludzie zaczynają odrzucać osiągnięcia nauki i medycyny, bo im
,,ktoś w internecie" powiedział, że szczepionki nie pomagają, lekarze
zabijają, a w ogóle żadnej choroby nie ma, bo ,,to tylko grypa".
Ewidentnie głupota ludzka potrafi mutować niczym wirus i zawsze znajdzie
sposób, aby przetrwać w tej czy innej formie."

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

16. Data: 2021-11-02 17:02:11

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:

> [...]
> Ewidentnie głupota ludzka potrafi mutować niczym wirus i zawsze znajdzie
> sposób, aby przetrwać w tej czy innej formie."

Napisał kowidiota.

PS.

http://leki.urpl.gov.pl/files/Viregyt_K_kaps_100mg.p
df

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

17. Data: 2021-11-02 17:10:33

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:

> Bo nie ma jeszcze lekarstwa na covid.

Jak ma być lekarstwo na coś, co oficjalnie NIE ISTNIEJE? Wirus ten do tej
pory NIE ZOSTAŁ WYIZOLOWANY, kowidioto ?

Covid się leczy - AMANTADYNĄ.
Tysiące wyleczeń. Nawet lekarze to potwierdzają.
Kowidowa ciemna maso.

https://przychodnia-przemysl.pl/mozna-wyleczyc-covid
-19-w-48-godzin/

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

18. Data: 2021-11-02 18:59:05

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.11.2021 o 17:02, XL pisze:

-covid-19-juz-wkrotce.html

> PS.
>
> http://leki.urpl.gov.pl/files/Viregyt_K_kaps_100mg.p
df

Ja wiem, że twoja edukacja utknęła wiele lat temu, ale masz okazję
dowiedzieć się czegoś nowego:

https://www.doz.pl/czytelnia/a16249-Leki_przeciwwiru
sowe_na_grype._Czym_jest_amantadyna_rymantadyna_osel
tamiwir_i_zanamiwir

"Leki przeciwwirusowe nowej generacji stanowią pierwszy wybór podczas
terapii antygrypowej."

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

19. Data: 2021-11-02 19:14:27

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:

> [...]
tamiwir_i_zanamiwir

> "Leki przeciwwirusowe nowej generacji stanowią pierwszy wybór podczas

No i co z tego, kiwidioto, skoro NIE SĄ STOSOWANE w POZ, debilu, tylko
dopiero w szpitalu, i to dopiero, gdy są komplikacje grożące zgonem?
A to właśnie brak leczenia grypy/covid na etapie POZ jest GŁÓWNYM
mechanizmem napędzania kowidościemy. To W SZPITALACH się ta ściema rozwija
w najlepsze, za siedmiokrotne stawki ?

Dlatego w mojej szufladzie leży sobie amantadyna i czeka. Jak będę miała
objawy grypowe, to W ŻYCIU nie pójdę na test. Sama się wyleczę. W szpitalu
by mnie zabili jeszcze ?

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

20. Data: 2021-11-02 19:15:36

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.11.2021 o 17:10, XL pisze:

> Jak ma być lekarstwo na coś, co oficjalnie NIE ISTNIEJE? Wirus ten do tej
> pory NIE ZOSTAŁ WYIZOLOWANY, kowidioto ?

I znowu kłamiesz.
https://twitter.com/k_pyrc/status/144725845343771443
2

https://konkret24.tvn24.pl/zdrowie,110/dalej-bawimy-
sie-w-pandemie-bez-dowodow-istnienia-wirusa-uwaga-na
-powracajacy-fake-news,1081231.html

https://fakehunter.pap.pl/raport/424cd519-96a9-4cb7-
8af8-6784a7dc392c

https://www.mp.pl/covid19/covid19-aktualnosci/229345
,naukowcy-z-toronto-wyizolowali-sars-cov-2

Obcojęzycznych ci nie podaję, bo i tak nie zrozumiesz.

> Covid się leczy - AMANTADYNĄ.

Kłamiesz. Jak zwykle.

https://www.medonet.pl/koronawirus-pytania-i-odpowie
dzi/leczenie-koronawirusa,co-z-amantadyna--nie-bedzi
e-lekiem-ratujacym-zycie,artykul,38718032.html

https://portal.abczdrowie.pl/coraz-wiecej-osob-probu
je-sie-leczyc-na-wlasna-reke-amantadyna-lek-jest-dos
tepny-na-recepte-ale-jak-sie-okazuje-to-nie-problem

To może również wyjaśniać twoje problemy psychiczne.

> Tysiące wyleczeń. Nawet lekarze to potwierdzają.
> Kowidowa ciemna maso.
>
> https://przychodnia-przemysl.pl/mozna-wyleczyc-covid
-19-w-48-godzin/

"Zastrzegam, że to ja jestem autorem tego schematu. To jest mój projekt
autorski, ja go stworzyłem, analizowałem i rozwijałem samodzielnie."

LOL

Marchewka leczy covida! Tysiące wyleczeń. Lekarze potwierdzają, że
bardzo wielu pacjentów wyzdrowiało po zjedzeniu marchewki. I rosołu z kury.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Szarość widzę. Widzę szarość.
po kolacji ( u ) Freemen