Kowidiotyzm w odwrocie!

21. Data: 2021-11-02 19:31:10

Temat: Re: Kowidiotyzm w odwrocie!
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

2

> https://konkret24.tvn24.pl/zdrowie,110/dalej-bawimy-
sie-w-pandemie-bez-dowodow-istnienia-wirusa-uwaga-na
-powracajacy-fake-news,1081231.html

> https://fakehunter.pap.pl/raport/424cd519-96a9-4cb7-
8af8-6784a7dc392c

> https://www.mp.pl/covid19/covid19-aktualnosci/229345
,naukowcy-z-toronto-wyizolowali-sars-cov-2

> Obcojęzycznych ci nie podaję, bo i tak nie zrozumiesz.

> Kłamiesz. Jak zwykle.
>
> https://www.medonet.pl/koronawirus-pytania-i-odpowie
dzi/leczenie-koronawirusa,co-z-amantadyna--nie-bedzi
e-lekiem-ratujacym-zycie,artykul,38718032.html

> https://portal.abczdrowie.pl/coraz-wiecej-osob-probu
je-sie-leczyc-na-wlasna-reke-amantadyna-lek-jest-dos
tepny-na-recepte-ale-jak-sie-okazuje-to-nie-problem

> To może również wyjaśniać twoje problemy psychiczne.

-19-w-48-godzin/

> "Zastrzegam, że to ja jestem autorem tego schematu. To jest mój projekt
> autorski, ja go stworzyłem, analizowałem i rozwijałem samodzielnie."
>
> LOL

Mój lekarz miał przez kilka dni silne objawy ,,kowidowe" i dodatni test -
zażył amantadynę i na drugi dzień wstał bez objawów.
Podobnie jego koledzy.

> Marchewka leczy covida! Tysiące wyleczeń. Lekarze potwierdzają, że
> bardzo wielu pacjentów wyzdrowiało po zjedzeniu marchewki. I rosołu z kury.
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Kowidoidiotyzm jest ciężką chorobą.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

22. Data: 2021-11-03 09:23:39

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.11.2021 o 19:31, XL pisze:

> Mój lekarz miał przez kilka dni silne objawy ,,kowidowe" i dodatni test -
> zażył amantadynę i na drugi dzień wstał bez objawów.

Ależ po co w ogóle cokolwiek zażywał? Przecież to zwykła grypka, nieprawdaż?

> Podobnie jego koledzy.

Opowieści dziwnej treści, z serii "sąsiad sąsiadowi".

--
Ewa

23. Data: 2021-11-04 00:38:23

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Ależ po co w ogóle cokolwiek zażywał? Przecież to zwykła grypka, nieprawdaż?

Amantadyna działa też na grypkę. Może miał grypkę. Ale BAŁ SIĘ IŚĆ DO
SZPITALA, i miał powody - DODATNI WYNIK TESTU.
On wystarczy, aby człowiek zniknął z tego świata. LEKARZ bał się iść do
szpitala!

> Opowieści dziwnej treści, z serii "sąsiad sąsiadowi".

A jednak nie.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

24. Data: 2021-11-04 12:14:49

Od: trybun <C...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.11.2021 o 15:28, XL pisze:

> [...]
> Okazało się w domu, że ,,stan ogolny dobry" polega na tym, że cudem nie
> umarła na serce, plus na skrajnym odwodnieniu i wygłodzeniu - przez 10 dni
> straciła na wadze prawie 9 kg, gdyż oprócz tego, że jej wcale nie leczono
> na nic, to NIKT JEJ NIE PODAŁ PICIA ANI JEDZENIA, które wsuwano do sali na
> wózku, aby każdy sam sobie brał. Ona leżąca, mało kojarząca i skrajnie
> słabnąca, z chorym sercem, sama nie była w stanie się obsłużyć!!!
> Analogiczne przypadki - ciocia mojego Męża oraz babcia kolegi Męża. Podobne
> przypadki coraz częściej słyszę też od bliskich znajomych i dalszej

No nie wiem, wg stanu mojej wiedzy leczenie grypy wygląda tak samo jak
leczenie (bo tu, a jakże lekarze też leczą i zapisują różne specyfiki)
kataru, czyli nieleczony trwa cały tydzień a leczony tylko 7dni.

Oczywiście trudno zaprzeczyć że panuje ogólny bajzel wynikający z tej
"zarazy". Jednak tu bym akurat bronił ministra i jego edyktów, on po
prostu może nie mieć wiedzy w tym co się dzieje, a z drugiej strony
sytuacja i tak jest szczególna i w wielu kwestiach nie ma procedur,
facet musi improwizować, a gdy ktoś błądzi po omacku  to błędy są
nieuniknione.

> Tak więc powrót lekarzy do diagnozowania innych

> A jakiej tam zarazy. Fikcja, utrzymywana kijem i marchewką -
> niewątpliwie w zależnosci od statusu kraju rządy dostały niebotyczne
> pieniadze, albo lufę do skroni. W Polsce ewidentnie to ostatnie.

Jak na razie wszystko wskazuje na to że masz rację,.

25. Data: 2021-11-04 12:44:27

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

trybun <C...@j...cb> wrote:

> [...]
> sytuacja i tak jest szczególna i w wielu kwestiach nie ma procedur,
> facet musi improwizować, a gdy ktoś błądzi po omacku  to błędy są

Ależ SĄ procedury i to wprowadzone przez rząd (czyt. MZ): CAŁKOWITA
BEZKARNOŚĆ okołokowidowa lekarzy, czyt. samowolka. To generuje podciąganie
pod ,,kowid" wszelkich niedociągnięć i błędow lekarskich, zaniedbań
nieumyslnych i co gorsza(sic!) umyślnych!!! Ludzie ludziom juz bez żenady
zgotowują ten los, przekupieni pieniędzmi - sanitariusz i pielegniarka w
znanym mi szpitalu kowidowym zarabiaja po 14 tysięcy zl miesięcznie netto,
plus osobno płatne dyżury, więc dla nich ten stan jest błogosławieństwem i
będą go podtrzymywali wszystkimi siłami. Obraz poziomu moralnego ludzi i
tego, co z nich teraz wyłazi w lecznictwie, jest porażający, a staje się
wręcz piekielny!!!
I to wiem od bliskich znajomych, ktorych bliscy temu bezpośrednio podlegali
i od nielicznych członków personelu medycznego z pierwszej ręki.
I to wszystko nie jest tylko winą rządzących, to jest wina LUDZI!!!

> Jak na razie wszystko wskazuje na to że masz rację,.

Niestety, jestem jej pewna. Wolałabym nie być :(

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

26. Data: 2021-11-06 09:14:47

Od: trybun <C...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.11.2021 o 12:44, XL pisze:

> [...]
> i od nielicznych członków personelu medycznego z pierwszej ręki.
> I to wszystko nie jest tylko winą rządzących, to jest wina LUDZI!!!

Edykty pisane na kolanie na potrzeby chwili to żadne procedury. Sprawa z
Covid nie jest oczywista i nikt nie jest w stanie wskazać właściwej
drogi jaką należy pojść.

Oczywiście taki przekaz w stylu - "za dwa tygodnie widzę wszystkich a
maseczkach" nigdy nie powinien mieć miejsca, bo to wyglada na karanie
niesfornych dzieci a nie apel do podobno wolnych i suwerennych
obywateli. Te wyzwiska "autorytetów" medialnych pod adresem sceptykow
którzy maja wątpliwości co do celowości szczepień także nie powinny być
publikowane, i oczywiście sporo innych spraw tego typu które ewidentnie
wygladają na to że reżymowi zależy przedwszyskim na tym aby na każdym
kroku pokazywać kto tu rzadzi i jeszt władcą.

> Niestety, jestem jej pewna. Wolałabym nie być :(

Ano, niestety..?

27. Data: 2021-11-06 11:04:57

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

trybun <C...@j...cb> wrote:

> [...]
> wygladają na to że reżymowi zależy przedwszyskim na tym aby na każdym
> kroku pokazywać kto tu rzadzi i jeszt władcą.

KONIEC SZCZEPIEŃ!!! Wycofują się rakiem kolejne rządy, NASZ TEŻ (o tym
piszę na końcu):

Cytuję arlantydę (niedawny jego post tutaj):

,,Japonia :

https://tinyurl.com/2uauj75c

Japonia rezygnuje z wdrażania szczepionki, przechodzi do Ivermectin,
prawie z dnia na dzień KOŃCZY SIĘ COVID

https://bit.ly/3qa6v73

Japan drops vax rollout, goes to Ivermectin, ENDS COVID almost overnight

https://halturnerradioshow.com/index.php/en/news-pag
e/world/japan-drops-vax-rollout-goes-to-ivermectin-e
nds-covid-almost-overnight

Le Japon abandonne le déploiement de vax, passe a l'ivermectine et met fin
a COVID presque du jour au lendemain

http://www.zejournal.mobi/index.php/news/show_detail
/24501

Japonia rezygnuje z Vax
przechodzi na Ivermectin
kończy COVID prawie z dnia na dzień

Obecny absurd COVID-19 w Stanach Zjednoczonych istnieje tylko i wyłącznie
dlatego, że rządy nie zastosowały odpowiedniego leczenia. Użyli tak zwanych
,,szczepionek" kiedy Japonia właśnie udowodniła w mniej niż JEDEN MIESIĄC
że iwermektyna może zabić chorobę

Uwaga redaktora:
witryna o nazwie ,,LeadStories.com" twierdzi że ten artykuł jest błędny,
ponieważ ONI nie mogli znaleźć żadnych informacji na ten temat na żadnej
japońskiej stronie rządowej poświęconej zdrowiu. Oczywiście, ICH niemożność
znalezienia czegoś nie sprawia, że to nieistnieje i że ten artykuł jest
,,niepoprawny". Prawda jest taka, że we wrześniu szef Tokijskiego
Towarzystwa Medycznego wystąpił w krajowej telewizji i powiedział lekarzom
aby zaczęli stosować iwermektynę. Zrobili to. ponad miesiąc później COVID
nie istnieje w Japonii !

Szwedzka Agencja Zdrowia Publicznego zaleciła w środę wstrzymanie
stosowania szczepionki Moderna COVID-19 u młodych dorosłych, powołując się
na obawy dotyczące rzadkich skutków ubocznych na serce. wyjaśniając, że
otrzymał dowody na zwiększone ryzyko wystąpienia działań niepożądanych,
takich jak zapalenie mięśnia sercowego i zapalenie osierdzia

Finlandia, Dania i Norwegia również odeszły od szczepionek przeciw COVID.
powołując się na ryzyko sercowo-naczyniowe rzadkich efektów ubocznych,
Środki ostrożności są uzasadnione.

Europejska Agencja Leków poinformowała w czwartek, że nowe wstępne dane z
krajów skandynawskich poparły ostrzeżenie przyjęte przez agencję w lipcu,
że stany zapalne serca i osierdzia mogą wystąpić w przypadkach po
szczepieniu zastrzykami Covid-19

Zdecydowanie jednak absolutną supergwiazdą wśród krajów stojących w obliczu
COVID jest Japonia. Japonia WYCOFAŁA szczepionki i zastąpiła iwermektynę i
w ciągu miesiąca wyeliminowała COVID w tym kraju ! ogólnokrajowa kampania
VAX kończy się po tym, jak magnetyczne metale " zanieczyszczają " rany :
link do asia.nikkei.com
o Trzy partie zdjęć Moderny przypomniano w Japonii w związku z "
zanieczyszczeniem " stalą nierdzewną: link do rt.com
o Japonia jest teraz GŁÓWNĄ HISTORIĄ SUKCESU po szybkim pokonaniu COVID:
link do msn.com

Pytania ?
Tylko po to, aby zrozumieć oś czasu. We wrześniu prowadzono dochodzenie w
sprawie zgonów spowodowanych szczepionkami COVID-19. W tym czasie fiolki
były pod obserwacją i znaleziono w nich metaliczny magnetyczny materiał.
Wkrótce potem japoński minister zdrowia ogłosił, że lekarze mogą
przepisywać iwermektynę. Miesiąc później zachodnia prasa jest zszokowana,
że COVID prawie zniknął z wyspy.

Tak to wygląda w kraju, w którym wciąż rządzą prawo. Rząd reaguje na
doniesienia o zgonach i skażonej szczepieniu, przechodzi do prawdziwego
leczenia, wirus znika.

Porównajmy to teraz z tym,
co dzieje się w USA , Australii i Nowej Zelandii. Wszystkie trzy kraje
doświadczają ponurej porażki w radzeniu sobie z COVID-19, a ta porażka
spowodowała oszałamiającą utratę wolności i zniszczenie handlu.

Japonia zakończyła COVID. po tym, jak przestał wdrażać szczepionkę i
przeszedł na iwermektynę.

Opinia redakcyjna Hala Turnera Jeśli wasz rząd naprawdę chciałby zakończyć
COVID gdyby to był jego prawdziwy cel, zrobiłby to, co zrobiła Japonia.

Możesz wykorzystać Japonię jako studium przypadku, gdy ktoś zaczyna
bełkotać bzdury o tym, jak szczepionka pomaga

mamy teraz historyczny precedens, w którym rząd postępuje właściwie i
wygrywa.

Jeśli wasz rząd tego nie robi, to dlatego, że szczepionka dotyczy czegoś
innego niż dobro publiczne. ,,

Czyli jak to rozumieć? - jako wycofywanie się rakiem. Nie tylko Japonia.
Szkoda tylko, że TYLE NIESZCZĘŚCIA zrobiono ludziom tą ordynarną ściemą
,,pandemiczną" - przez ,,szczepionki" nie żyje tylu ludzi, tylu medykom
pozwolono na bezkarne działanie przeciw przysiędze Hipokratesa, zabrano
zwykłym ludziom wolność, wpędzono ich w spiralę strachu, załamano
gospodarki... A LEK BYŁ CAŁY CZAS - AMANTADYNA. Tylko, że tuż przed
kowidościemą został perfidnie wycofany ze sprzedaży niereglamentowanej
tylko po to, aby świat zamienić w obóz koncentracyjny! A lek był!
Kilka dni stosowania i po sprawie - 30 tabletek na jedną kurację
amantadyną. Siedem dni. Cena wynosiła SIEDEM ZŁOTYCH!!! Zobaczymy, ile
Pfizer zaśpiewa za ten, który właśnie oferuje. ???

Rządy wycofują się ze ściemy (i ze ,,szczepionki") rakiem - nie tylko
Japonia, ale GB oraz kilka krajów UE:

https://www.rmf24.pl/raporty/raport-koronawirus-z-ch
in/najnowsze-fakty/news-w-wielkiej-brytanii-dopuszcz
ono-tabletke-na-covid-19,nId,5624503

U nas - mącenie i bełkot, robienie z tata wariata, bo widzą, że ludzie
generalnie już się połapali, odrzucili maseczki (widze to wszędzie,
ostatnio jeżdżę sporo). Pan w galerii mi ,,przypomni o maseczce" - no
naprawdę od razu ją założę ?
Ot, stwarzanie pozorów działania:

https://www.rmf24.pl/raporty/raport-koronawirus-z-ch
in/polska/news-niedzielski-restrykcje-to-nie-jest-do
bre-rozwiazanie,nId,5627122

Ale lek zamówiony ??:

https://www.rmf24.pl/raporty/raport-koronawirus-z-ch
in/polska/news-morawiecki-polska-zakontraktowala-lek
-na-covid-19,nId,5626908

Tylko co z tego? Kto ukarze polityków i sprzedajnych medyków za zatrucie
milionow ludzi białkiem Spike?

A CO Z TRANSPLANTACJAMI NARZĄDOW I KRWI? W sposób oczywisty musi dojść do
momentu, że zaszczepieni nie bedą mogli być dawcami, bo inaczej będą
procesy biorców o wszczepienie im białka Spike, tak jak kiedyś były o
wszczepienie żółtaczki czy HIV.

Nie mówiąc już o tym, że młode, zaszczepione białkiem Spike osoby, stracą
wzięcie w seksie i jako potencjalni małżonkowie - bo ich dzieci będą
obciążone genetycznie tym toksycznym białkiem!!!

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

28. Data: 2021-11-07 12:25:35

Od: trybun <C...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.11.2021 o 11:04, XL pisze:

> [...]
> wzięcie w seksie i jako potencjalni małżonkowie - bo ich dzieci będą
> obciążone genetycznie tym toksycznym białkiem!!!

Tylko jak tu odsiać sprzedajnych polityków (działających w złej wierze
jak i tych którzy decyzje podejmowali na skutek finansowego
zainteresowania) od tych którzy po prostu zbłądzili zawierzając firmom
farmaceutycznym? Zresztą w Polsce kto miałby ich sądzić i ew skazywać?

Szarość widzę. Widzę szarość.
po kolacji ( u ) Freemen
język mojego ( martwego ) języka
teoria vs praktyka