Pomysl na sukienke - prosze o porade

1. Data: 2003-05-06 14:21:33

Temat: Pomysl na sukienke - prosze o porade
Od: Arleta Potocka <a...@f...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupilam przejrzysty jasny material w kwiaty - z zalozenia na dluga
tunike bez rekawow z kapturem, noszona do szerokich spodni z bluzka
(rowniez w kolorze jasnym, ale gladkim). Mysle jednak, ze takiego stroju
nie ubiore zbyt czesto, dlatego zwracam sie z prosba o podpowiedzenie,
co - wg Was - moznaby z tego uszyc. Konkretnie chodzi o jakas sukienke -
mam juz pewien pomysl, ale moze podpowiecie cos wystrzalowego :-)))
Materialu jest 2 metry, szer. 1,40 i musi miec spodnia wartswe, choc
znam takich, ktorzy woleliby bez ... ;-))))

Pozdrawiam z upalnego Krakowa :-) Arleta

1. Data: 2003-05-06 17:40:38

Temat: Re: Pomysl na sukienke - prosze o porade
Od: g...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

> Kupilam przejrzysty jasny material w kwiaty -
> Pozdrawiam z upalnego Krakowa :-) Arleta

HA!
Pół godziny temu pokazywałam bratowej 2 metry przejrzystego szyfonu w jasne
kwiaty. Mam ten sam problem. Co z tego uszyć? Tak na sukienkę to zbyt
przejrzyste. Standardowe podszewki do tego się nie nadają, bo będzie je widać.
Przydałby się teraz drugi szyfon -tym razem jednobarwny i to znacznie grubszy.
Nie wiem, czy szyłaś już z szyfonu. Ja tak i wiem jedno. Toto będzie musiało
mieć jak najmniejszą ilość szwów, bo przecię będzie je widać i będą musiały być
idealnie wykończone (i tu przydałby się owerlok-moje marzenie:-))
Ale jak chcesz coś wystrzałowego, to b. mi się podoba kreacja z majowej burdy.
Tyle że tu jest z jednobarwnego szyfonu.
Chyba skończy się na dlugawej dopasowanej sukience na ramiączkach pod spód
(jednobarwnej) i ten sam krój co sukienka (no, mniej więcej, raczej więcej) z
rękawkami, otwarta z przodu i zawiązywana na jeden, może dwa troczki. Do tego
falbanki z zakladeczkami na brzegach.
A Ty co wymyśliłaś?
Pozdrowionka
Gratka z dwoma kuponami szyfonu (no tak, ja od razu wzięłam w beżach i drugi w
błękitach, taka mi się materiał spodobał)

1. Data: 2003-05-06 18:50:22

Temat: Materialy, sklepy, ceny...
Od: Agnieszka <d...@b...net> szukaj wiadomości tego autora

Arleta Potocka wrote:
> Kupilam przejrzysty jasny material w kwiaty -
>
> Pozdrawiam z upalnego Krakowa :-) Arleta

Ja atroche w innym temacie, ale tak mi sie skojarzylo (pewnie przez ten
upal :) ). Mianowicie, chcialam sobie zakupic jakis material na spodnice
albo (lepiej) spodnie, letnie, jasne, przewiewne. No i oblecialam trzy
sklepy z tkaninami, jakie mi przyszly na mysl - Studencka i dwa na
Starowislnej... i klops... Dawno juz nie chodzilam po takich sklepach, ale
wybor w dwoch taki sobie, a ceny w trzecim takie, ze z nog zwala,
materialy, ktore mi sie podobaly kosztowaly od 65 wzwyz (jeden to ponad 100
! ). Powiedzcie, czy takie sa "normalne ceny", czy ja trafilam na taki
sklep?
I wielka prosba do Krakowianek, gdzie w naszym pieknym miescie jest sklep z
tkaninami, ktory mozecie polecic?

Pozdrawiam cieplo znad zimnego soczku z lodem
drzewko

1. Data: 2003-05-06 19:05:21

Temat: Re: Materialy, sklepy, ceny...
Od: g...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Biedne drzewko ;-)
Ja swoje materialy kupiłam za (chyba,nie mam głowy do cyferek) 28 zł za metr
bieżący. Za około 30 zł/metr przy szer. 150 cm można już kupić całkiem ładne i
dobre gatunkowo materiały. Niestety, przekonałam się juz nie raz, że z
materiałami tak jak i z innymi rzeczami czasami płacimy za "luksus kupowania".
Tylko potem wcale nie widać, czy daną rzecz kupiliśmy w super-hipier-ekstra
sklepie z ekspendientkami a`la lalka Barbie, czy w malutkim sklepiku na
peryferiach, w którym obsługuje miła pani Małgosia.
Nie znam Krakowa. Swoje materiały najczęściej kupuję w Zielonej Górze.
Ale poszukaj, na pewno coś fajnego znajdziesz.
Gratka

1. Data: 2003-05-06 19:33:04

Od: Agnieszka <d...@b...net> szukaj wiadomości tego autora

On 6 May 2003 21:05:21 +0200, <g...@g...pl> wrote:

Oj tak tak, biedne. Bo specjalnie wyszlam wczesniej z pracy, zeby cos
znalezc, zmachalam sie, duszno... :)

Ja wcale nie chce jakis super ekstra sklepow, wole takie malutkie z
atmosfera, z mila pania, ktora doradzi... Na razie w malym sklepiku byl
niemily pan, ktory "demonstarcyjnie" czytal gazete podczas calej mojej
"wizyty " w sklepie, nie reagujac nawet na dziendobry i do widzenia...

Pozdrowka cieple
drzewko (soczek sie konczy :( )

1. Data: 2003-05-06 19:36:21

Od: Agnieszka <d...@b...net> szukaj wiadomości tego autora

Wiem, odpisuje sie pod postem... przepraszam, to chyba ten upal...

skruszone drzewko

1. Data: 2003-05-07 00:09:24

Temat: Odp: Materialy, sklepy, ceny...
Od: "Iloneska" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Agnieszka <d...@b...net> w wiadomości do grup
> I wielka prosba do Krakowianek, gdzie w naszym pieknym miescie jest sklep
> tkaninami, ktory mozecie polecic?

oczywiscie hurtownia na kamiennej - sprzedaja juz od 1 metra, a futra od
0,5

Ilona

1. Data: 2003-05-07 06:41:45

Temat: [Kraków] Re: Materialy, sklepy, ceny...
Od: "Kasia A." <k...@g...pl.usun_to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka" <d...@b...net> napisał w wiadomości

> [...]
> albo (lepiej) spodnie, letnie, jasne, przewiewne. No i oblecialam trzy
> sklepy z tkaninami, jakie mi przyszly na mysl - Studencka i dwa na

Na Starowiślnej chyba nie byłaś w sklepie znajdującym sie w okrągłej
kamienicy na rogu Starowiślnej i Dietla, obok sklepu firmowego Polmosu. Jest
tam niewielki sklep z tkaninami (odkryłam go niedawno), ceny do przyjęcia,
na spodnie letnie lny z różnymi dodatkami. Jest też len z dodatkiem innego
włókna, w cenie 12 zł, obawiam się że może się gnieść.

> I wielka prosba do Krakowianek, gdzie w naszym pieknym miescie jest sklep
> tkaninami, ktory mozecie polecic?

"Kakadu" na Węgłowej, hurtownia "Tessuti" na Beskidzkiej i jej sklep na
Wlotowej na Kozłówku (ale mniejszy wybór niż w hurtowni), sklep na
Studenckiej, dwa sklepy tej samej firmy - jeden na Długiej tuż przy Filipa,
drugi niedaleko, za rogiem, na Filipa, po schodkach.

Właściwie kazdy sklep specjalizuje się w innych rodzajach materiałów.

Tyle na razie sobie przypominam
Kasia

1. Data: 2003-05-07 06:42:34

Od: "Gocha" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iloneska" <p...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:b99j3b$d3i$1@inews.gazeta.pl...

> oczywiscie hurtownia na kamiennej - sprzedaja juz od 1 metra, a futra od
> 0,5
>
> Ilona
Ja poproszę ten sam adres ale w wersji dla zamiejscowych :-)
Gocha

1. Data: 2003-05-07 06:51:15

Od: "Kasia A." <k...@g...pl.usun_to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gocha" <g...@i...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Iloneska" <p...@p...onet.pl> napisał w
> wiadomości news:b99j3b$d3i$1@inews.gazeta.pl...

> Ja poproszę ten sam adres ale w wersji dla zamiejscowych :-)

Gosiu, hurtownia ma swoją stronę:
http://www.matex-tkaniny.pl/

Kasia

wzorki