Kraków-hurtownie

1. Data: 2005-11-29 15:06:33

Temat: Kraków-hurtownie
Od: "Dorfi" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy znacie jakieś dobrze zaopatrzone hurtownie pasmanteryjne w Krakowie, oprócz
Centrogalu?

2. Data: 2005-11-30 07:37:54

Temat: Re: Kraków-hurtownie
Od: "KasiaA" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorfi" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> Czy znacie jakieś dobrze zaopatrzone hurtownie pasmanteryjne w Krakowie,
> oprócz
> Centrogalu?

Tyle było na grupie:
http://tinylink.com/?hu3hG1gzH2
http://tinylink.com/?a5UamO7ZVM

Osobiście poznałam (oprócz Centrogalu) hurtownię Agawa, bardziej jednak się
rozglądałam niż robiłam zakupy. Też jestem ciekawa innych miejsc do
większych zakupów, zwłaszcza włóczkowych.

Kasia

3. Data: 2005-11-30 08:58:13

Od: Aneczka <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

KasiaA napisał(a):
> Osobiście poznałam (oprócz Centrogalu) hurtownię Agawa, bardziej jednak się
> rozglądałam niż robiłam zakupy. Też jestem ciekawa innych miejsc do
> większych zakupów, zwłaszcza włóczkowych.

Jest jeszcze ta na Kamiennej (też już o niej było) - na dole materiały,
na górze nici, kordonki, guziki, suwaki i inne akcesoria (np. manekiny
;) ). Ale co do włóczki i kordonków to Centrogal jest znacznie lepszy.

Zresztą po wpisaniu w google "+hurtownia +Kraków" i przeszukaniu naszej
grupki pod tym względem jest sporo - adresy i opinie:
http://tinyurl.com/94pkr

--
Pozdrówki,
Aneczka

4. Data: 2005-11-30 13:53:24

Od: "ania1161" <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorfi <d...@w...pl> napisał(a):

> Czy znacie jakieś dobrze zaopatrzone hurtownie pasmanteryjne w Krakowie,
oprócz

> Centrogalu?

a gdzie jest ten Centrogal? (bo przyznam ze pierwszy raz mi sie obilo o
uszy) i czy mozna tam kupic bardziej w detalu niz hurcie?
ania

5. Data: 2005-11-30 16:41:51

Od: "Dorfi" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a gdzie jest ten Centrogal? (bo przyznam ze pierwszy raz mi sie obilo o
> uszy) i czy mozna tam kupic bardziej w detalu niz hurcie?
> ania

Na Łagiewnickiej od strony Matecznego. Włóczki tylko w opakowaniach
kilogramowych, choć zdarzają się pakowane po pół kilograma. Kordonki też w
zgrzewkach po 6 lub 10 sztuk, ale zdarzają się otwarte zgrzewki i wtedy można
kupić na sztuki. Druty, szydełka, art. krawieckie sprzedają na sztuki.
Doliczają marżę. I nie chcą wystawiać faktur ani paragonów nawet jeśli się o
nie poprosi (ciekawe dlaczego?)

6. Data: 2005-11-30 17:01:28

Od: Aneczka <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorfi napisał(a):
> Doliczają marżę. I nie chcą wystawiać faktur ani paragonów nawet jeśli się o
> nie poprosi (ciekawe dlaczego?)

Paragony pewnie ze względu na to, że mają (jak się domyślam ;) )
zgłoszone, że działają firma-firma, więc nie mają kasy fiskalnej...

Co do faktury - to dziwne. W większości przypadków nie biorę, bo mi
niepotrzebna, ale conajmniej raz kupowałam na firmę i bez problemu
dostałam fakturę... Może mieli akurat jakąś awarię komputera, albo
czegoś jeszcze nie wprowadzili na stan i mieli problem z automatycznym
wpisem...?

--
Pozdrówki,
Aneczka

7. Data: 2005-11-30 19:24:06

Od: " " <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aneczka <a...@g...pl> napisał(a):

> [...]
> dostałam fakturę... Może mieli akurat jakąś awarię komputera, albo
> czegoś jeszcze nie wprowadzili na stan i mieli problem z automatycznym

To dziwne - bo równocześnie z nami kupowała pani i dostała fakturę - ale brała
na firmę.
Paragon w końcu dostałyśmy - bez danych firmy - same kwoty.

No i nieporozumieniem jest dla mnie naliczanie marży nawet kiedy bierze się
zgrzewkę towaru - dla mnei to jest już hurt.

Bardzo zraziłam się do nich :|

8. Data: 2005-12-04 12:46:42

Od: Aneczka <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

j...@W...gazeta.pl napisał(a):
> [...]
>
> No i nieporozumieniem jest dla mnie naliczanie marży nawet kiedy bierze się
> zgrzewkę towaru - dla mnei to jest już hurt.

Na drugi raz, jeśli rzczywiście potrzebujesz potwierdzenie, powiedz, że
chcesz fakturę na firmę. Możesz podać jakiekolwiek dane - i tak nikt nie
sprawdza - nie ma takiej potrzeby, ani obowiązku.

Większość hurtowni - jeśli sprzedaje detalicznie - to dolicza marżę.
Wynika to trochę z polskich przepisów podatkowych - nie opłaca im się
zbyt często sprzedawać detalistom, bo dochodzą do tego (po przekroczeniu
jakiegoś tam procenta) obowiązki związane z kasą fiskalną... Więc
detalistów się "zraża"...

--
Pozdrówki,
Aneczka