Kraków - po spotkaniu

1. Data: 2005-04-25 11:08:48

Temat: Kraków - po spotkaniu
Od: "MKatarynka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niestety nie mogłam być długo ale piękne dzięki Ewie za przyjęcie. Było
przesympatycznie, jak zawsze zresztą jak się spotkają maniaczki robótkowe.
Ewie zazdroszczę uroczego saloniku, nawet na 3 piętrze ;))))

Padła propozycja co by w maju spotkać się nie w ostatni weekend bo to Boże
Ciało tylko w przedostatni. Proszę o dyskusje na ten temat zawczasu cobyśmy
się wszystkie dopasowały. Miejsce uzgodni się później jako że może być
ciepło - wtedy może jakiś ogródek:)

Kaila, jak tam fotki? Robiłaś jakieś...

MKatarynka

2. Data: 2005-04-25 12:45:29

Temat: Re: Kraków - po spotkaniu
Od: "skrzacik" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MKatarynka" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Ciało tylko w przedostatni. Proszę o dyskusje na ten temat zawczasu
> cobyśmy się wszystkie dopasowały. Miejsce uzgodni się później jako że może

Proponuje Kawiarnie pod Ogrodkiem na Jagiellonskiej (prawie na przeciwko
teatru Starego),
jak bedzie cieplo i slonecznie to w ogrodku, a jak bedzie padalo to na dole
w sali.
Jak ktos zna lepsze miejsce to niech sie wychyli :)

Sobota 21 maja moze byc? O której?

skrzacik

3. Data: 2005-04-25 19:29:21

Od: a&e <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

MKatarynka napisał(a):
> [...]
> się wszystkie dopasowały. Miejsce uzgodni się później jako że może być

sie tym razem nie wypowiem, przewidujemy ospe u Przemka.........
z utesknieniem wygladam zdjec ze spotkanka u Ewy...
Caluski

Ewa (Kraków)

www.republika.pl/ewa_pasinska

4. Data: 2005-04-26 08:40:29

Od: "skrzacik" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "a&e" <a...@w...op.pl> napisał w wiadomości
MKatarynka napisał(a):
> [...]
sie tym razem nie wypowiem, przewidujemy ospe u Przemka.........
z utesknieniem wygladam zdjec ze spotkanka u Ewy...

------------

glebokie wyrazy wspolczucia Tobie i dzieciakom.
od kiedy podejrzewasz, ze moze byc zarazony?
Podobno okres inkubacji trwa dwa tygodnie, wiec moze uda Ci sie
'odbebnic'chorobe i przyjsc na spotkanie?

skrzacik

5. Data: 2005-04-26 10:40:41

Od: "Ewa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> sie tym razem nie wypowiem, przewidujemy ospe u Przemka.........
> z utesknieniem wygladam zdjec ze spotkanka u Ewy...
> [...]

Ja też bardo się cieszę z tego spotkania, bylo bardzo sympatycznie. No i już
czekam na następne.
Kaila coś się spoznia ze zdjeciami! Chyba jest zapracowana.
pa ewa

6. Data: 2005-04-26 15:09:26

Od: a&e <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

wyleganie, 3 tygodnie, czyli Nynek zaatakuje kropkami za poltora............
ni ma szans na spotkanko.....
:((((((((

7. Data: 2005-04-26 15:39:16

Temat: Re: Kraków - po spotkaniu - wrzucilam fotki
Od: Kaila <kaila*wytnij_to*@koronki.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Apr 2005 12:40:41 +0200, Ewa <e...@p...onet.pl> wrote:

> Kaila coś się spoznia ze zdjeciami! Chyba jest zapracowana.
Obecna :) Sorki, ale przez weekend mozna powiedziec, ze mnie nie bylo ;)
a wczoraj sie odrabialam. Wlasnie wrzucilam fotki na
http://www.koronki.art.pl.

Ewunia - jeszcze raz dzieki za urocze spotkanie :)))

pozdrowka
Kaila

--
http://www.koronki.art.pl
http://www.kaila.pl

Artificial intelligence is better than natural stupidity.

8. Data: 2005-04-26 15:47:45

Od: a&e <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kaila napisał(a):

> [...]
> a wczoraj sie odrabialam. Wlasnie wrzucilam fotki na
> http://www.koronki.art.pl.
>
> Ewunia - jeszcze raz dzieki za urocze spotkanie :)))

o dzieki Łaskawco!
milo Was poogladac!
a....... co tak malo robotek?!?!, czyzby Krakuski byly zapracowane
zawodowo po uszy?
Ewa, fajowska ta Twoja seria xxx.......
Całuski

Ewa (Kraków)co tyz niewiele mialaby do pokazania....gdyby mogla byc na
spotkanku :))))))))

www.republika.pl/ewa_pasinska

9. Data: 2005-04-26 17:16:24

Od: "MKatarynka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wlasnie wrzucilam fotki na
> http://www.koronki.art.pl.

Jeeeezuuu!!!! To ja tak wyglądam???? Matko jedyna, musze coś ze sobą
zrobić!!! Ewa, kiedy biegamy?????????

MKatarynka, ZAŁAMANA

10. Data: 2005-04-26 17:59:17

Od: a&e <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

MKatarynka napisał(a):
> Wlasnie wrzucilam fotki na

> Jeeeezuuu!!!! To ja tak wyglądam???? Matko jedyna, musze coś ze sobą
> zrobić!!! Ewa, kiedy biegamy?????????
>
> MKatarynka, ZAŁAMANA

jak kupie dresik :))))))))))))
adidaski juz sommmm
dobrze ze mnie nie bylo.....
heheheh

Ewa (Kraków)qrde przytylam

www.republika.pl/ewa_pasinska

XXX malenkie tamborki ?
Szukam jakiejs koronki do wykonczenia firanki
Szukam jakiejs koroneki do wykonczenia firanki
link do linków
usztywninie serwetek - krochmal