Kraków - polecam

1. Data: 2002-08-14 00:35:14

Temat: Kraków - polecam
Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pare dni temu byłem w tej lepszej Stolicy.
Przypadkiem spożyłem obiad u wietnamczyka na Długiej (numer: ok 20 lub
mniej)
- kuurczak na słodko/kwaśno + krabbenzupe :)
PYSZNE
z trudnością pomieściłem to swym małym brzuszku a zapłaciłem ok. 13,- zł

Gorąco polecam lokal

sadyl

1. Data: 2002-08-14 09:06:30

Temat: Re: Kraków - polecam
Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik sadyl <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@p...onet.pl...
> [...]
> PYSZNE
> z trudnością pomieściłem to swym małym brzuszku a zapłaciłem ok. 13,- zł

dobrze, ze piszesz, bo będę (mam nadzieję) niedługo w Krakowie i miałam się
zacząć rozglądać za fajnymi i w miarę niedrogimi knajpkami :)

wkn

1. Data: 2002-08-14 15:21:17

Od: "Agusiek" <A...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sadyl" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> PYSZNE
> z trudnością pomieściłem to swym małym brzuszku a zapłaciłem ok. 13,- zł

Hej,
równie dobra jest knajpka chińczykowata na Starowiślnej i na Kalwarjskiej na
rogu - numeru nie pamiętam, ale na rogu jest tylko jedna :)))

Pozdrawiam, Aga

1. Data: 2002-08-15 11:50:15

Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> PYSZNE
> z trudnością pomieściłem to swym małym brzuszku a zapłaciłem ok. 13,- zł

A ja polecam restauracyjke na florianskiej.. nie wiem jaki numer ale idac od
rynku po lewej stronie, zaraz za kebabem w bramie. Klimatyzacja nawet jest a
jedzonko pyszniutkie i bardzo tanie. Uwielbiam tam makaron smazony z kurcz
akiem... mniamusne.

kapucha pekinska
Re: Kraków - polecam
Re: kapucha pekinska