Krakow - spotkania dawno nie bylo.....

1. Data: 2004-03-01 10:01:53

Temat: Krakow - spotkania dawno nie bylo.....
Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcialam powiedziec , ze niedlugo Wielkanoc i czasu nie bedzie na gadulstwo
robotkowe.... wniosek prosty, czas sie spotkac!
Proponuje z roznych wzgledow tydzien miedzy 15 a 21 marca i zauwazam
niesmialo ze moglaby byc w koncu sobota, zeby matka dzieciom byla na pelnym
luziku i sie nie martwila ze maz w pracy bedzie musial dluzej zostac......
A i w sobote mozna by chyba wybrac wczesniejsza pore, jakas 15-ta czy
cos......

Prosze zyczliwie podjac dyskusje w kwestii powyzszej.
:-)))))))))

pozdrowki

Ewa (Krakow)
a...@o...pl
GG4429837

1. Data: 2004-03-01 10:12:10

Temat: Re: Krakow - spotkania dawno nie bylo.....
Od: "Gocha" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem za, a nawet zaza!
Szczególnie sobota mi się podoba. Dzieci z mężusiem na spacerek, mama do
kawiarenki i cała rodzinka zadowolona.
Gocha

1. Data: 2004-03-01 11:31:00

Od: "Aneczka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "a&e" <a...@w...op.pl> napisał w wiadomości

> Chcialam powiedziec , ze niedlugo Wielkanoc i czasu nie bedzie na
gadulstwo
> robotkowe.... wniosek prosty, czas sie spotkac!
ciach
> Prosze zyczliwie podjac dyskusje w kwestii powyzszej.
> :-)))))))))

Życzliwie podejmuję zgłaszając się tym samym ;):):):)
Może być sobota, pora obojętna :)

--
Pozdrówki
Aneczka (Kraków)

1. Data: 2004-03-02 08:18:33

Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

No nie, jakis maly odzew....
Drozdzoweczka, Ajka, Arleta, Dodo, Kasia, Ania, Skrzacik.....????????

Pamiec nie ta, przepraszam za pominiecie osob nie wezwanych do raportu
:-)))))))))))))))))))))))))))))

Bosa rozgrzeszam, siedzi zapobiegawczo cicho, bo jak napisze , ze bedzie to
jej ponoc zawsze cos plany pokrzyzuje, hihihi

Ewa (Krakow)
a...@o...pl
GG4429837

1. Data: 2004-03-02 08:39:44

Od: "mamadodo" <d...@S...JEST.BE.skowron.net> szukaj wiadomości tego autora

> No nie, jakis maly odzew....
> Drozdzoweczka, Ajka, Arleta, Dodo, Kasia, Ania, Skrzacik.....????????

No ja oczywiście jestem za i życzliwie podejmuję dyskusję
Dodo

1. Data: 2004-03-02 09:50:29

Od: "krawcowa" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mamadodo" <d...@S...JEST.BE.skowron.net> napisał w wiadomości

> Użytkownik "a&e" <a...@w...op.pl> napisał w wiadomości

> No ja oczywiście jestem za i życzliwie podejmuję dyskusję
> Dodo

macie moje blogoslaienstwo, a w kwesti terminow i obecnosci nie bede sie
wypowiadac bo mi cos znow wypadnie i po ptakach :(

skrzacik pechowiec

1. Data: 2004-03-02 10:09:05

Od: "KasiaA" <k...@u...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem chętna - a co do terminu myślę, ze się jakoś wpasuję :)

Kasia

1. Data: 2004-03-02 11:46:44

Od: "GRABO" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem za spotkaniem, tylko proszę o podanie terminu i godziny oraz
oczywiście gdzie?
Jestem nowa na grupie i nigdy nie byłam na takim spotkaniu dlatego proszę o
podpowiedź jak się trzeba "przygotować" do takiego spotkania?
Pozdrowienia Grażyna (GRABO)

1. Data: 2004-03-02 12:32:42

Od: "Ewa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy spotkanko będzie jak zwykle w Kolanku czy cos zmienimy? Ja już się
przyzwyczaiłam. Tam tak fajnie. Mam nadzieję, że może przy tej okazji Agnieszka
przyniesie mi Burdę. Ale z czym ja przyjdę!!?? Ostatnio zadnej babci nie
wyhaftowałam...
Do zobaczenia
ewa

1. Data: 2004-03-02 12:50:53

Od: "Agania" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jestem nowa na grupie i nigdy nie byłam na takim spotkaniu dlatego proszę
> podpowiedź jak się trzeba "przygotować" do takiego spotkania?
> Pozdrowienia Grażyna (GRABO)

Cześć dziewczyny:)
ja też jestem nowa i tak jak Grażyna nie byłam nigdy na takim spotkaniu.
Przychylam sie do jej prośby o podpowiedź jak sie trzeba przygotować do
takiego spotkania i czy można się do Was dołączyć?
Pozdrawiam
Ania

szukam
xxx kontra szydełko