Krakow spotkanie

1. Data: 2003-01-22 18:11:40

Temat: Krakow spotkanie
Od: "Iloneska" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

pisze w nowym watku, bo zaczelysmy sie umawiac w watku pod innym tytulem.
Piatek, 18, knajpka Kolanko , ul Jozefa 17

Ilona

1. Data: 2003-01-23 01:58:01

Temat: Re: Krakow spotkanie
Od: "Iloneska" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pisze w imieniu Agnieszki - Kaili. Poniewaz jest zawalona praca to nawet nie
podczytuje niusow, ale przeslalam Jej info o naszym spotkaniu Powiedziala,
ze wpadnie, choc na krotko i prosila przekazac Wam, drogie Krakowianki, ze:
"> przyniose wzory do koronek

pozdrowka
Ilona

1. Data: 2003-01-23 07:53:01

Od: "Kasia A." <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iloneska" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> pisze w nowym watku, bo zaczelysmy sie umawiac w watku pod innym tytulem.
> Piatek, 18, knajpka Kolanko , ul Jozefa 17

Ja przyjdę, może nawet z robótką :-)
Kasia

1. Data: 2003-01-23 08:10:31

Od: "Elżbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iloneska" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> pisze w nowym watku, bo zaczelysmy sie umawiac w watku pod innym tytulem.
> Piatek, 18, knajpka Kolanko , ul Jozefa 17

A przyjmiecie dziewczynę, która chce nauczyć się robić czapkę na drutach?
Mogę jej przekazać miejsce i termin spotkania?

Elżbieta

1. Data: 2003-01-23 08:25:22

Od: "Kasia A." <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elżbieta" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Iloneska" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> A przyjmiecie dziewczynę, która chce nauczyć się robić czapkę na drutach?
> Mogę jej przekazać miejsce i termin spotkania?

Oczywiście, o ile nie boi się, że zarazi się również szydełkiem i krzyżykami
:-)
Kasia
Kraków

1. Data: 2003-01-23 08:41:57

Od: "Bos" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja nie przyjdę bo nie chcę Was zarazić...........ale
grypą.............buuuuuuuuu

pozdrawiam z drugiej strony Wisły(Debniki)

1. Data: 2003-01-23 09:09:07

Od: "Elżbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia A." <k...@g...pl> napisał w wiadomości

> Oczywiście, o ile nie boi się, że zarazi się również szydełkiem i
krzyżykami

Dzieki:))) Przekażę jej, chyba nie jest strachliwa :))

Elżbieta

1. Data: 2003-01-23 09:24:22

Od: "Elżbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzieki:))) Przekażę jej, chyba nie jest strachliwa :))

Dzieki jeszcze raz, przekazałam, ma zajęcia:( więc macie szczęście:)) albo
dziewczyna ma:)

Elżbieta

1. Data: 2003-01-23 17:35:33

Od: Arleta Potocka <a...@f...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iloneska wrote:

> pisze w nowym watku, bo zaczelysmy sie umawiac w watku pod innym tytulem.
> Piatek, 18, knajpka Kolanko , ul Jozefa 17

Ja bede, oczywiscie :-) Arleta

1. Data: 2003-01-23 17:35:38

Od: Arleta Potocka <a...@f...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iloneska wrote:

> Piatek, 18, knajpka Kolanko , ul Jozefa 17

Ja bede, oczywiscie :-) Arleta

Kanwa-oczopląs
Re: kurs frywolitkowy w "Szydełkiem i na drutach"
Re: kurs frywolitkowy w "Szydełkiem i na drutach"
cos brakuje - wzor na kapcie
foka do uszycia