[Krakow] spotkanie

1. Data: 2005-02-23 13:21:51

Temat: [Krakow] spotkanie
Od: Arleta Potocka-Gąsiorska <a...@f...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!
Chcialabym zasiegnac Waszej opinii nt. spotkania w ... niedziele, 6
marca. Moj stolarz jeszcze sie nie zadeklarowal, kiedy przyjedzie (wiem
tylko, ze na 99% w przyszlym tygodniu, ale nie wiem, czy to bedzie
sobota czy inny dzien). No i wiem, ze na pewno nie przyjedzie w
niedziele :-)

Czy niedziela 6 marca ok. 16:00 to dobry termin?
I mam nadzieje, ze pisze odpowiednio wczesnie, zebyscie sobie
porezerwowaly czas?

Pozdr. :-) Arleta

1. Data: 2005-02-23 13:46:59

Temat: Re: [Krakow] spotkanie {OT}
Od: "KasiaA" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Arleta Potocka-Gąsiorska" <a...@f...interia.pl>
napisał w wiadomości news:421C836F.CDA21DCE@firma.interia.pl...
> [...]
>
> Czy niedziela 6 marca ok. 16:00 to dobry termin?
> I mam nadzieje, ze pisze odpowiednio wczesnie, zebyscie sobie

Arleta a co z naszym spotkaniem?

Kasia

1. Data: 2005-02-23 13:49:43

Temat: Re: [Krakow] spotkanie
Od: "MKatarynka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Czy niedziela 6 marca ok. 16:00 to dobry termin?
> I mam nadzieje, ze pisze odpowiednio wczesnie, zebyscie sobie

Super!
A można przyprowadzić ze soba parę nowych osób? No, powiedzmy, że trzy...

MKatarynka

1. Data: 2005-02-23 13:59:05

Od: Arleta Potocka-Gąsiorska <a...@f...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

odp. poszla na priv :-) Arleta

1. Data: 2005-02-23 13:59:53

Od: Arleta Potocka-Gąsiorska <a...@f...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie ma sprawy - podloge mam duza :-)))) Jakos sobie poradzimy :-)
Arleta

1. Data: 2005-02-23 14:03:36

Od: "KasiaA" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał w wiadomości news:421C8C29.542C8DDA@firma.interia.pl...
> odp. poszla na priv :-) Arleta

OK, zapytałam, bo nic od Ciebie nie dostałam. W takim razie czekam na maila.

Kasia

1. Data: 2005-02-23 14:04:11

Od: "KasiaA" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał w wiadomości news:421C8C59.28631EA7@firma.interia.pl...
> Nie ma sprawy - podloge mam duza :-)))) Jakos sobie poradzimy :-)
> Arleta

No i ja też chciałam kogoś przyprowadzić.....

Kasia

1. Data: 2005-02-23 14:18:42

Od: Arleta Potocka-Gąsiorska <a...@f...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zapraszam - im nas wiecej, tym weselej :-) Ale ostrzegam, ze talerze
plastikowe beda, ze szklankami sobie poradze ;-)

Arleta

1. Data: 2005-02-23 14:19:52

Od: "dodo" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał w wiadomości news:421C90C2.EAF591EE@firma.interia.pl...
> Zapraszam - im nas wiecej, tym weselej :-) Ale ostrzegam, ze talerze
> plastikowe beda, ze szklankami sobie poradze ;-)
>
> Arleta

to ja przyprowadzę Susanne...
Dodo

1. Data: 2005-02-23 15:46:54

Od: "skrzacik" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dodo" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> to ja przyprowadzę Susanne...
> Dodo

zapytam sie szwarcwalda czy zechce przyjsc :)

skrzacik

/szydełko/ Pomocy
[szydelko]Crinoline Ladies Book of Doiles "wrzucilam"
Do Hitomi (Marta)
znowu allegro - przegięcie
Mulina na allegro