Kraków - spotkanie kwietniowe

1. Data: 2007-04-12 09:43:19

Temat: Kraków - spotkanie kwietniowe
Od: s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,

tradycyjnie w imieniu Violi i Andrzeja zapraszam na spotkanie odbędzie się w
sobotę 21.04.2007 o godz. 16:00, w tym samym miejscu co zawsze, czyli u
Andrzeja i Violi z Małopolskiego Centrum Szycia i Robótek Ręcznych Axal Polska
s.c.; ul. Kalwaryjska 9-15, tel.: 012 656 72 56; www.axal.pl, www.qp.com.pl,
www.maszynydoszycia.qp.com.pl

Uprzejmie proszę w imieniu organizatora o zgłaszanie swojej obecności.

Jeżeli macie jakieś dodatkowe pytania dotyączce tego jak trafić lub czy jakiś
produkt jest na stanie, piszcie na adres e-mailowy:
i...@a...pl

--
skrzacik
----------------------------

2. Data: 2007-04-12 18:51:17

Temat: Re: Kraków - spotkanie kwietniowe
Od: "MKatarynka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> www.qp.com.pl,
> www.maszynydoszycia.qp.com.pl
>
> Uprzejmie proszę w imieniu organizatora o zgłaszanie swojej obecności.

Zglaszam swoją obecność od godziny punkt 16:00 (albo nawet chwilę przed ;))
do godziny 16:55 bo musze pędzić do domeczku zmienić męża przy dzieciach (o
18:00 mecz ;))

Będę miała gotową kołderkę krakowską dla Sary do podziwiania :) i kolderkę
dla Ewy, którą uszyła Lilka z Opola. Też do podziwiania :)

Czy ktos mógłby zrobić lub nabyć jedną karteczkę (taka pocztówke ale nie
jednostronną tylko taką żeby W ŚRODKU można było coś napisać) dla Sary z
motywami krakowskimi i drugą dla siostry bliźniaczki Sary, Ewy z motywami
baśniowymi? Karteczki zostaną dołączone do przygotowanych dla dziewczynek
kołderek. Kasę za karteczki zwrócę. Nie mam tylko czasu polecieć na Rynek w
celu nabycia jakiejś naprawdę ładnej kartki krakowskiej.

MKatarynka (oczywiście Kraków ;)

3. Data: 2007-04-12 21:36:27

Od: "Aneczka" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja na kaiem już pisałam, że jest mi niezmiernie przykro(bo wyjdzie na
to , że przychodzę raz na pół roku) ale w ten weekend mam pewnego
rodzaju zlot(gdzieś w środku Polski) a w przyszłym miesiącu 18-20.05
jest Rajd Geologa, na który chciałam jechać........ i nie wiem co
będzie :( buuu

Pozdrawiam wszystkich z Kalwaryjskiej!!!!

Anieczka

4. Data: 2007-04-13 15:40:31

Od: "Dorfi" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

MKatarynka <m...@o...pl> napisał(a):

> [...]
> kołderek. Kasę za karteczki zwrócę. Nie mam tylko czasu polecieć na Rynek w
> celu nabycia jakiejś naprawdę ładnej kartki krakowskiej.

A ja byłam pewna, że przed spotkaniem je będziesz wysyłać i dlatego się tak
do Ciebie z tą kołdrą dobijałam. Spokojnie mogłam Ci ją w takim razie
przynieść na spotkanie, na którym oczywiście będę (jak nic nie wypadnie tfu
tfu tfu).
Dorfi

5. Data: 2007-04-13 18:44:34

Od: "MKatarynka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorfi" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> do Ciebie z tą kołdrą dobijałam. Spokojnie mogłam Ci ją w takim razie
> przynieść na spotkanie, na którym oczywiście będę (jak nic nie wypadnie

Miałam w planie je wysłać ale jak skrzacik napisał o spotkaniu to
pomyślałam, że dziewczyny chętnie zobaczą swoje kwadraty na tej kołderce. No
to się wstrzymam z wysyłką jeszcze tydzień :)

MKatarynka

6. Data: 2007-04-18 07:31:23

Od: "MKatarynka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pomyślałam, że dziewczyny chętnie zobaczą swoje kwadraty na tej kołderce.
> No to się wstrzymam z wysyłką jeszcze tydzień :)

Kurczę, no i okazało się, że nie wiadomo czy zdążę na spotkanie bo moje
dziecko ma w sobotę o 13:00 konkurs tańca i nie wiem o której się skończy.
Postaram się kołderki do pomacania dostarczyć do Andrzeja juz w piątek
gdybym miała nie zdażyć na spotkanie...

MKatarynka

xxx herbatka z misiami szukam
[szydełko] sporo gazetek
ksiązka
Hamak
POSZUKUJE TŁUMACZA DO KSIĄŻKI O ROBIENIU NA DRUTACH