[Kraków] [spotkanie] [pasmanteria]

1. Data: 2004-12-01 12:52:37

Temat: [Kraków] [spotkanie] [pasmanteria]
Od: "dodo" <m...@S...JEST.BE.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Po pierwsze chciałam się zapytac czy jakieś spotkanko przedświąteczne się
szykuje?? Między jednym plackiem a drugim, i między jednym oknem (mycie) a
podłogą(pastowanie)??

Druga sprawa: chciałam Was powiadomić że w pasmanterii na Kościuszki pani ma
dla stałych klientów 20%zniżki do końca roku, na wszystko. Jak ktoś jeszcze
nie jest ich stałym klientem to trzeba sie szybko zrobić ;-)

pozdrawiam
Dodo

1. Data: 2004-12-01 13:37:25

Temat: Re: [Kraków] [spotkanie] [pasmanteria]
Od: Arleta Potocka-Gąsiorska <a...@f...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

dodo wrote:

> Po pierwsze chciałam się zapytac czy jakieś spotkanko przedświąteczne się
> szykuje?? (ciach)

Ja jestem jak najbardziej za :-) O ile to nie bedzie w najblizsza sobote
4 grudnia :-)

> Druga sprawa: chciałam Was powiadomić że w pasmanterii na Kościuszki pani ma
> dla stałych klientów 20%zniżki do końca roku, na wszystko. Jak ktoś jeszcze
> nie jest ich stałym klientem to trzeba sie szybko zrobić ;-)

A jak one poznaja, ze sie jest stalym klientem? Ja tam robilam raz
zakupy i pani mi powiedziala na odchodne, ze nastepnym razem znizka 10%,
ale co mam powiedziec nastepnym razem? Zadnej karty nie dostalam, zeby
sie nia podeprzec.

Pozdr. :) Arleta

1. Data: 2004-12-01 15:02:31

Od: "dodo" <m...@S...JEST.BE.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Arleta Potocka-Gąsiorska" <a...@f...interia.pl>
napisał w wiadomości news:41ADC915.9C3C9CAD@firma.interia.pl...

> [...]
> zakupy i pani mi powiedziala na odchodne, ze nastepnym razem znizka 10%,
> ale co mam powiedziec nastepnym razem? Zadnej karty nie dostalam, zeby

Masz się przypomnieć i robić dobre wrażenie itd.

Dodo

1. Data: 2004-12-01 19:21:50

Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

proponuje Cieplarnie, milo i jasno, tylko kiedy?
:)
mam tyły w robotkach.... :(
ale przytargam bombki we frywolitkach, pozazdroscilam Skrzacikowi, hihihihi
pozdrawiam

Ewa (Kraków)
www.republika.pl/ewa_pasinska

1. Data: 2004-12-02 08:46:22

Od: Arleta Potocka-Gąsiorska <a...@f...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> proponuje Cieplarnie, milo i jasno, tylko kiedy?

A co byscie powiedzialy na 11 grudnia o 16:00 - nie za wczesnie?

Pozdr. :-) Arleta

1. Data: 2004-12-02 09:54:21

Od: "skrzacik" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> :)
> mam tyły w robotkach.... :(
> ale przytargam bombki we frywolitkach, pozazdroscilam Skrzacikowi,

moja pierwsza partia juz poszly w swiat ciag dalszy produkcji nastapi, ale
wydzieraja mi z reki kazda skonczona banke :(
i pewnie tyz nie bede miala co pokazac.

ale moge sie pochwalic, ze opanowalam do perfekcji ten sciagacz angielski :)

skrzacik

ps. poprosze o dwa, dodatkowe, wiaderka czasu kazdego dnia, do swiat
wlacznie!

1. Data: 2004-12-02 09:57:08

Od: "skrzacik" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A co byscie powiedzialy na 11 grudnia o 16:00 - nie za wczesnie?
>
> Pozdr. :-) Arleta

oj, niedobry to termin, niedobry!
ja mam jedna barbare, dwie marie i jednego wieslawa do uhonorowania
imieninowego, proponuje nastepny weeken czyli 18 grudnia.

skrzacik ktoren nie umie sie skolonowac

1. Data: 2004-12-02 10:06:35

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

skrzacik wrote:

> skrzacik ktoren nie umie sie skolonowac

Ooo, Skrzaciku w jednej osobie, czy doszedl do Ciebie jakis czas temu
moj mail na priv? Bo wiesz, dostalam przesylke ;)

--
Kot
m...@p...onet.pl

1. Data: 2004-12-02 11:01:55

Od: "KasiaA" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "skrzacik" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> moja pierwsza partia juz poszly w swiat ciag dalszy produkcji nastapi, ale
> wydzieraja mi z reki kazda skonczona banke :(
> i pewnie tyz nie bede miala co pokazac.

Skrzaciku, a na jakie bombki nadziewasz te frywolitki? Na zwykłe, szklane
czy masz jakieś specjalne?

Kasia

1. Data: 2004-12-02 11:56:23

Od: "skrzacik" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Skrzaciku, a na jakie bombki nadziewasz te frywolitki? Na zwykłe, szklane
> czy masz jakieś specjalne?
>
> Kasia

na szklane, niemalowane. moga byc te blyszczace i te matowe.
a frywolitki dla pewnosci naklejam kropelka, bo samo nalozenie nie zawsze
dawalo taki efekt jak trzeba, np. opaski zjezdzaly, a plateczki (sniezynki)
podpwijaly sie i wogole nie bylam zadowola z efektu. dopiero jak
unieruchomilam to na bance wyglada bardzo efektowenie, a poza tym zwieksza
pole do wariacji na tema :)

skrzacik

[szydełko] poduszka
frywolitki????