Krakowianki! Spotkanko?

1. Data: 2004-04-29 09:51:01

Temat: Krakowianki! Spotkanko?
Od: "ewa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No to może byśmy się znowu spotkały? Bo już za Wami tęsknię...Myślałam, że po
weekendzie majowym w następny piątek /7.05/ byloby fajnie, co Wy na to? Potem
będę miała zawirowanie komunijne, a pewnie nie tylko ja.
Agnieszka wspominała o nowej knajpce chyba...
pa pa
ewa

1. Data: 2004-04-29 12:07:58

Temat: Re: Krakowianki! Spotkanko?
Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

a ja mam miec gosci..... no ale goscie przyjechac maja na tydzien to moga
chyba troche czasu z mezusiem posiedziec, hihihi.... zatem sie pisze tak na
60 procent....
Drozdzoweczka daj znac gdzie ta Alchemia, bo ja heretyczka co nie wie.....
pozdrowionka

Ewa (Krakow)
lomatuchno, skany musze dokonczyc.....

1. Data: 2004-04-29 12:11:52

Od: "dodo" <d...@S...JEST.BE.skowron.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ewa" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
Potem
> będę miała zawirowanie komunijne, a pewnie nie tylko ja.
> Agnieszka wspominała o nowej knajpce chyba...

jestem za - nie mam planów, wiec co do terminu to sie dostosuje

Dodo

1. Data: 2004-04-29 14:14:26

Od: "Anulka" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ewa" napisała w wiadomości:
[ciach]
> następny piątek /7.05/ byloby fajnie
[ciach]
> ewa

Jestem za, ale prawdopodobnie dotrę dopiero po 20-stej......

Pozdrawiam
Anulka

1. Data: 2004-04-29 14:34:54

Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

a tak w ogole to godzina chyba pozniejsza co....jakas 17-ta albo pozniej?

pozdrowionka
Ewa (Krakow) dumna z dwoch mikroskopijmych xxx komunijnych do kartek i
zakupionych krzywek do wyciecia kartek rzeczonych

1. Data: 2004-04-29 17:04:10

Od: "Anulka" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "a&e" napisała w wiadomości:
> [...]
> Ewa (Krakow) dumna z dwoch mikroskopijmych xxx komunijnych do kartek i
> zakupionych krzywek do wyciecia kartek rzeczonych

Ja się dostosuję:)), chociaż lepiej później. W Alchemii i tak ciemno jest
nawet za dnia więc raczej tylko pogadać:))), no i chwalić się:PP
Będę pierwszy raz na krakowskim spotkaniu, jakieś sugestie stałych bywalczyń
może??:))

Pozrdawiam
Anulka

1. Data: 2004-04-30 10:06:02

Od: Kaila <kaila*NS*@koronki.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Buuu - a ja nie moge w piatek 7-go :((((

Kaila, zmartwiona bardzo

kaila*wyciac_to*@koronki.art.pl
http://kaila.koronki.art.pl
http://www.kailastudio.com.pl/
http://kaila.linart.pl

Artificial intelligence is better than natural stupidity.

1. Data: 2004-05-04 08:30:35

Od: "Ewa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W Alchemii i tak ciemno jest
> nawet za dnia więc raczej tylko pogadać

A tak w ogóle to gdzie ten Alchemik?
Może koło 18-tej?
ez

1. Data: 2004-05-04 10:46:40

Od: Arleta Potocka-Gąsiorska <a...@f...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

ewa wrote:

> No to może byśmy się znowu spotkały? Bo już za Wami tęsknię...Myślałam, że po
> weekendzie majowym w następny piątek /7.05/ byloby fajnie, co Wy na to?

Jestem jak najbardziej za spotkaniem, ale termin kompletnie odpada
:-(((((

Pozdr. :-) Arleta

1. Data: 2004-05-05 07:50:24

Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

no to co robimy?
Drozdzoweczka milczy, nie wiadomo co z ta Alchemia?
termin nie wszystkim odpowiada...
oglaszam konkurs - kiedy? gdzie? o ktorej? konkurs trwa do jutra do
godziny 12-tej :))))))
jak nie ustalimy lepszego terminu to pewnie ten piatek zostawimy, co?

acha, kompletnie nie mam czym sie pochwalic, zrobilam dwie kartki
komunijne, ktore dzisiaj wyfruna z domu ostatecznie, zegar nie doczekal sie
fotki, a wisi w Toruniu, zakladeczka poleciala z ksiazka do Kanady, wiecej
cudow nie popelnilam..... jestem w trakcie tygryskow , ktore musza poczekac
az sie kim anderson zrobi....
i czym ja sie bede chwalic?
no i czeka mnie jeszcze skaner i te okrutne wzory z susanny, brrrrrr.....
pozdrowionka
Ewa (Krakow)

[inne] Naturalna welna - aukcja na allegro
(xxx)zastanawiam sie
[inne] Oferta z Allegro ... ;-) - stroj ? kapielowy ?
(xxx) poszukuje matek z dziecmi
[szydełko] kostium na allegro